3. Uvězněn!

21 0 0
                                    

Rex měl velkou radost, že za chvíli se vyvine Charmeleon na Charizarda! A tak šli za Brockem. Ale než šli tak trénovali i jeho Caterpie, která se už vyvinula na Butterfree. Tak už docvičili a šli za tím Brockem a už byli ve městě, tak šli do PokéCentra, tam si oživil Butterfree a Charmeleona. A pak šel do obchodu a tam koupil Pokébally a šel do Stadionu a tam nikdo nebyl. A Rex říká ,,Háloo! Je tady někdo? Haloo!" Tak Rex šel ven a taky nikdo tam nebyl a najednou tam viděl nějakého růžového Pokémona a najednou ,,BOOOM!" Rex se vzbudil a říká ,,To byl jen sen.... Ale kde to jsem?!" A Rex uslyšel nějaký zvuky a byl v nějaký místnosti a ty zvuky byly divné. Tak Rex si zkusil vyvolat Butterfree a Charmeleona, ale Pokébally byli prázdné! A Rex říkal ,,Ahá! Takže ty zvuky jsou Pokémoni! Musím je osvobodit" Ale byla tam i šachta tak jí rozbil a šel do ní! A pak už vylez a viděl všechny Pokémony, tak rychle si vzal svoje Pokémony a utekl. A šel rychle na policejní stanici a řekl to Policistce Jenny a oba vyrazili na místo. Všechny je osvobodili a byl tam i Brock, tak se ho zeptal, jestli půjde souboj. A říkal, že chce mít Kamený odznak. A Brock na to: ,,Jasně tak zítra ráno v 12:25 přijď do stadionu!" A policistka Jenny říká, že to byli Rakeťáci. A Rex na to ,,Kdo jsou Rakeťáci?" A policistka Jenny řekla ať to nechá být. 

Adventure Of Pokemon WorldKde žijí příběhy. Začni objevovat