Rex nemohl usnout, protože furt přemýšlel jestli porazí Brocka a zítra se mu má vyvinout Charmeleon. A další den ráno už šel za Brockem a šel s nim zápas... A říkal si v hlavě jestli ho dá protože nemá na něj výhodu! Ale Geoduda dal na jednu ránu útokem jménem Dračí hněv. (Dragon Rage)Rex na Onixe vytáhl Butterfree!Ale Butterfree na něj dala Spací pil.(Sleep Powder) Ale Onix se vyhnul a dal na ní Hněv. (Rage) Rex řekl: ,,Neeee! Vrať se Butterfree!" A pak řekl výkřikem: ,,Volím si tebe Charmeleone!" A Onix dal na něj zase hněv! (Rage) A Charmeleon má jenom půlku života a Rex říká ,, Charmeleone Dračí Hněv!"(Dragon Rage) A Onixovy to ubralo jenom 14HP. A Onix dal Hněv!(Rage) Ale Charmeleon se jenom trochu vyhnul, takže má poslední život! A Rex zařval ,,Neeeee! Nee!" Rex se chtěl vzdát... Ale najednou BOOM! Charizard! A Rexovi se udělal úsměv na obličeji. A k tomu se naučil nový útok.Útok jménem Ohnivé Víření (Fire Spin) A Rex s radostí říká: ,,Použij Ohnivé víření!"(Fire Spin) A dal ho na jednu ránu! A Brock vykulil oči! A řekl: ,,Jsi silný trenér a tvůj Charizard taky!" ,,Díky" odpověděl Rex a Brock se usmál a dal mu odznak! A tak šli... A pak tam viděli s Charizardem Pána, jak rybaří a zeptal se Rex: ,,Tak co jste chytil?" ,,Jenom Magikarpy a jednu Goldeen" odpověděl Pán a pak řekl: ,,Chceš Magikarpa? Zadarmo." A Rex odpověděl: ,,Jo. Moc vám děkuji." ,,Tak ještě jednou děkuji!" Zařval Rex. A tak šli trénovat Butterfree a Charizarda a taky nového Magikarpa.
ČTEŠ
Adventure Of Pokemon World
FanfictionChlapec jménem Rex chtěl být stejný trenér jako Ash. Tak se vydal na cestu! (Je to můj první příběh, tak se nezlobte.)