Rex už se vyspal... Ale nemá co dělat tak šel si prohlédnout je dům. Ale nic tam nenašel. Tak šel si sednout na postel. KŘUUPP! Něco tam křuplo říkal Rex. Bál se, že mu ten Pán vynadá a bude to muset zaplatit. Rex měl jenom 50 Centů. Ale to nekřupla ta postel. Řekl si Rex. Tak odsunul postel a byl tam poklad! Rex říkal:,,Co to je? Co v tom je? Proč to tam je?" Divil se. Tak to otevřel. A divným hlasem Rex řekl:,,Co to je? Když je to fialový Pokéball! Podívám se do Pokédexu." A Pokédex říkal:,,Pokéballu jsou víc jak 10. A jsou jich hodně." Já chci vědět co to je za Pokéball! Zařval hodně velkým naštvaným hlasem! A Pokédex řekl:,, Masterball je fialový pokéball, který chytí všechny pokémony i vzácný. Jenom na jediný pokus ho chytíš! " A Rex byl moc vykulený, protože to je MasterBall, tak si ho tajně vzal a už šel na cestu. A potká tam Rakeťáky, jak kradou Pokémony malému dítěti. Tak tam přišel a řekl nechte ho být! Zařval! A šel s nimi boj! O 10 minut později. Už úplně utekli. A to malinké díte mu dalo 50 centů. A Rex mu poděkoval a šel. A konečně měl 100 centů. A už byla tma, tak si vyvolil všechny pokémony a šli do jeskyně a tam šli se vyspat. A Charizard měl velkou radost i Gyarados měl radost a taky Raichu.
ČTEŠ
Adventure Of Pokemon World
FanfictionChlapec jménem Rex chtěl být stejný trenér jako Ash. Tak se vydal na cestu! (Je to můj první příběh, tak se nezlobte.)