2. Charmanderův vývin!

25 0 0
                                    

Tak smutný Rex se vydal na cestu. A furt neměl radost, že si musel vybrat Charmandera. A hele! Už potkal Caterpie a tak si jí chytil. A pak Weedla ale to nechal být. A Charmander už se naučil nový útok Plamenomet! Ale teď to nebudeme řešit, ale budeme řešit Rexe. Rex už není tak smutný, ale má radost z toho, že ho má! Tak si šli sednout na malinkou horu a Rex říká Charmanderovi: ,,Mám pocit že jsme si souzení, Charmandere." A Charmander na to: ,,Char char!" A tak šli spát. A nejednou Rexe probudil nějaký hluk a říká: ,,Co to je pro boha?!" A najednou na něj vybafne Charmeleon! ,,Aaaaah!!" Rex s výkřikem vyběhl z jeho spacáku. A chtěl si vyvolat Charmandera, ale jeho pokéball byl otevřený! Ale najednou si uvědomil, že je to jeho Charmander, který se přes noc vyvinul. A měl obrovskou radost, tak ho šel obejmout, ale už měl hodně pálivý ohýnek na ocasu a tak Rex se trochu spálil. Ale on se divil proč ten ohýnek je tak velký a tak hodně pálivý. Tak Rex vytáhl Pokédex. A Pokédex řekl: ,,Když celý vývin Charmandera má velký ohýnek na ocasu, tak je šťastný a je moc silný. A když je hodně velký to znamená, že se za dva dny vyvine. Rex vykulil oči a řekl ,,Takže budu mít Charizarda!"

Adventure Of Pokemon WorldKde žijí příběhy. Začni objevovat