Intikamımdan sonra onlar beni yakalamaya çalıştılar bir kaç dakika oyalandık ve şuan okullun bahçesinde mal arkadaşlarımı izliyordum Dylan o brien ve Tyler Posey kavgası yapıyorlardı kim daha yakışıklı diye diyorum işte mallar..
"Ya bak Dylan daha yakışıklı kabullen artık"
"Hayır tabi kide Tyler daha yakışıklı"
Berçin Tyler hayranıydı Damla ve Döndü ise Dylan o yüzden sürekli tartışıp ayrılır ve bir kaç dakika sonra tekrar oturup dedikodu yapmaya başlarlardı. Bunlarda benim mükemmel arkadaşlarımdı ama bana soracak olursanız Tyler Posey dermişim hadi ama tabii ki Dylan
"Elgiz sana diyoruz"
"Hee ne? Ne oldu?"
"Dylan mı? Tyler mı?"
Bunu sorduklarında ben bir Berçin birde Damla ve Döndü ikilisine bakıyordum. Berçin Tyler demezsen seni öldürürüm bakışları atıyordu Damla da zaten cevabı bildiği için sadece sırıtıyordu.
"Tabii kide Dylan" diyince Berçin'nin benim üzerime atlaması bir oldu. Damla ve Döndü kahakaha atması bir oldu Berçin beni gıdıklarken ben gülerek kurtulmaya çalışıyordum. En sonunda beni kurtaran ders zili olmuştu. Allah kahretsin ders Tarihti.
Bir süre sonra
Tarih dersinden bezmiş bir şekilde tahtaya bakıyorduk. Birden kafama bir kağıt geldi ben içimden küfür ederken kağıdı açmaya
çalıştım kağıdı açınca bunun Damla'dan geldiğini anlamam kısa sürmedi çünkü böyle bir gerizekalılığı o yapardı.'Yeni gelen çocuğu gördün mü?'
Damla'ya anlamayan bakışlarımı atınca oda gözlerini devirerek cevap verdi. O sırada bizim çatlak hoca bizi gördü ve tahmin edin hadi ama çok zor değil beni ayağa kaldırdı. Damla'ya bakınca pis pis sırıttığını gördüm.
"Cevap vermeyecek misin Elgiz"
"Hocam ben soruyu duymadım"diyince sınıf gülmeye başladı. Sınıfa bakınca yeni çocuğu görmüştüm onunda bana baktığını görünce kafamı çevirip hocaya baktım. Biz böyle hoca ile bakışırken her öğrencinin kurtuluşu yani teneffüs zili ben içimden Allah şükrederken hoca bana yırttın bakışları atıyordu.
Ben sırama oturup çantamı toplamaya başladım. Damla yanıma oturup yeni çocuğu bakışlarıyla yemeye başladı.
"Çok tatlı" diyince kafamı yeni çocuğa doğru çevirdim. Omuzumu silkip boş boş önüme bakmaya devam ettim.
"Berçin ve Döndü nerede?"
"Kantine gittiler görmedin mi?"
Bende kafamı hayır anlamda salladım.
"Kızım ben sana boşuna kör demiyorum"
Biraz daha oturunca ayağa kalkıp yürümeye başladım. Damla yeni çocuğun yanına gidip sohbet etmeye çalışıyordu. Bende sınıftan çıkıp kantine doğru yürümeye başladım.
Kantine gelince Berçin ve Döndü bana döndüler hadi ama dalga geçmeliyiz değil mi😊
"Döndü nolduda bana döndün"
Bana çok komik bakışları attılar.
"Ne ama komikti"
Hala bakışlarını sürdürünce
"Tamam belki biraz"
Hala devam edince pes edip
"Tamam değildi" dedim
Ve sıraya girip kahve alıp giderken yanlışlıkla bir kıza çarpmıştım. Kızın üstü başı kahve olmuştu
"Çok özür dilerim" diyip üflemeye başladım yüzüne bakınca bizim okullun mal kızı kendini bi b☆k zanneden Şevval ile karşılaştım.
"Özürümü geri alıyorum" diyip yürümeye başladım o kızı hiç sevmiyordum ve aramız iyi değildi. Olmasını istemiyordum da zaten.
"Bunu ödeyeceksin"
"Yav he he"diyip sınıfa çıktım.
Okul çıkışı
Okuldan çıkıp bizim grubu beklemeye başladım. Damla yeni çocukla çıkınca benim şaşkınlıktan ağzım o şeklinde açılmıştı.
"Sonra görüşürüz"dedi ve yanıma doğru yürümeye başladı.
"Hayırdır"
"Elgiz çok tatlı çok kibar ismi Fatih"
"Hee nikah ne zaman?" Diyince koluma geçirecekten biraz geri gidip kolunu tuttum ve ters çevirdim.
"Buna refleks derler canım" dedim ve saçlarımı havalı bir şekilde savurdum.
Ama sonrası tam bir faciaydı önümdeki kaldırımı görmemem ve yerle öpüşmem aynı anda oldu. Damla kahkaha atarken bende yerden kalkıp üstümü silkelemeye başladım"Bunlar hep refleks"dedi ve anırmaya başladı. Gülmedi tekrar söylüyorum resmen anırdı. Biz Damla ile konuşmaya devam ederken yanımıza Berçin ve Döndü'de gelmişti. Ve hep beraber eve doğru yürümeye başladık.
Eve gelince direk yemek yedik biraz dizi izledik ve yataklara geçtik gerçekten yorulmuştum ve gözlerim anında kapandı.
Gel uykucuğum sarılalım
Merhaba nasılsınız??? Biz çok iyiyiz umarım beğenirsiniz TEOG var bu yuzden bölüm gecikebilir 😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzünde Birden Çok Hayal
Ficção AdolescenteElgiz ve arkadaşları biraz macera biraz ruha serpilmiş aşk kırıntıları...