Bölüm 7

1.3K 86 99
                                    

Kendimi o kadar karmaşık hissediyordumki.Bana bağlı olan ipler birbirlerine bağlanışlardı ve hareket etmemi engelliyorlardı.İplerin bağzıları ağazımdaydı konuşmamı engelliyorlardı,bazıları ayaklarımdaydı sevdiğime koşmamı engelliyorlardı.Adrien'la konuştuğumu günün ardından bir hafta geçmişti.Söylediği sözler kafamın karışmasını sağlamıştı bile ama teslim olmamıştım.Ona direnme savaşım devam ediyordu.Jon benimle hala konuşmuyordu.Adrien'nın aramalarının hiçbirine dönmemiştim.Evime kadar gelmişti ama kapıyı açmamıştım.Düşünmeme bile izin vermiyordu.Ben ona olan duygularımdan tam emin değilken onun duyguları ortaya çıkmıştı.Buna sevinmem gerekiyordu.

Aramızdaki elektiriği bir tek ben hissediyorum sanıyordum ama tam tersi olmuştu.Oda farkına varmış olmalıydı.Önümdeki laptopu kapatıp kendimi yatağa bıraktım.Düşünmem gereken bir agreste vardı

1 Hafta önce

~Adrien'nın ağazından~

Elimdeki boks eldivenini düzeltim kum torbasına dahada sert vurdum.Aklım o gece gelip duruyordu.Marinette onu öpmüştü.

Kum torbasına dahada sert vurdum.Kendime sarhoş olduğunu hatırlatıyordum ama yinede kendime yediriyordum.Onu ken zorlamıştım ve sonuç ortada...

Dahada sert vurdum.Yumruk seslerim odada yankılanıyordu.

"Sinir atma çalışmaların bittimi artık." dedi nino kapının kenarına yaslanarak.Sonrada oturdu ve plag'i sevmeye başladı

"Sinirli falan değilim ben."

Gözlerini devirip yanıma geldi.Sonrada bir saatir yumrukladığı. kum torbasını gösterdi.

"O yüzdenmi bu bu halde."

"Bi bok olduğu yok nino uza şurdan."

Kum torbasının kenarından uzaklaştığında vurmaya devam ettim.

"Bunun o geceki olayla bir ilgisi varmı."

Dahada sert geçirdim yumruğumu sonrada çatık kaşlarla ona baktım.

"Şu yumruğu suratının müsait biryerine yiyiceksin şimdi."

"O zaman bi sakin ol... bi nefes al ..."

"Olamam ! sinirliyim tamam uzatma ! defol başımdan!"

"Adrien... sakin ol."

"Onu öptü ! gözümün önünde !"

"Bella'da seni öpmüştü marientte ne yaptı ?"

"Düşüp kafasını yarmıştı nino !"

"O senin gibi ortalığı dağıtmadı en azından."

"Benmi öptüm bella'yı lan ! o beni öptü! onada öpmek denmez dudağımın yanını öpmüştü!"

"Tamam be az sakın ol! bi konuşalım !"

Nino boşa çabaladığını anlıyıcakki rahat bıraktı.

"Bak marinette sarhoştu ne yaptığını bilmiyodu ayrıca..."

"Ona kızmaya hakkım yok biliyorum ama..."

"Dokunuyo..."

"Öpmiyicek sanmıştım... ah ! siktir o herifin yüzünü dağıtmadan içim rahat etmiyicek !"

"Herif gaymış işte ! zaten marientte'le daha konuşmuyomuş."

Nefes nefese kalmıştım.Vurmayı bırakıp anlımı kum torbasına yasladım.

"O herifi onun etrafında görürsem beni kimse tutamaz.."

"İşten ayrılıcakmış zaten alya söyledi."

Mrs Agreste 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin