Amaç

135 33 59
                                    

           Öncelikle hikayeme geldiysen hayvansever biri olmalısın. Hikayede  insanlara yanlış bilinen doğruları göstermek. Ben hayvanları severim. Ama malesef annem kedimi eve almadı. Onlar hakkında bilgiler vereceğim ve onlara yapılan şiddete dikkat çekeceğiz.

             En sevdiğim hayvanlara gelelim. Evet hayvan sever biri olarak her hayvanı severim. Ama yinede bazıları diğerlerine göre daha çok hoşuma gider.

NOT:Bu hayvanları daha çok sevsemde. Ayrıcalık yapmam. Yanlış anlamayın. Hani kedi ve köpeği seversin de , birini daha çok seversin. Onun gibi düşünün.

En sevdiğim hayvanlar

10:Tilki

değişik,güzel renkli ve  sevimli olmasından 10 numarada.

9:Kurt
Hem Türk simgesi olarak, havalı ve avcı olmasından severim.

8:Zürafa
Uzun boyunlu ve benekli olması. Ayrıca rengi çok hoş.

7:Ceylan ve geyik
Benim için benzedikleri için ikisi de yedi numarada. Geyiği boynuzları, ceylanı ise görünüşünden severim.

6:Deniz atı
Görünüş olarak çok güzel bir balık.

5:Panda
Aslında ablam sayesinde sevmeye başladım. Tatlı ve güzel bir hayvan.

4:Aslan
Rengi ve yelesi den dolayı severim. Hem yavruları çok tatlı oluyor.

3:Kuş
Kuşlar çok tatlı. Özellikle papağanlar.

2:Hamster
Hamstarlar çok tatlı ve küçükler...

1:Kediler
Kedilere bayılırım. Çok tatlı ve oyuncu
hayvanlar.

sizde en sevdiğiniz hayvanları yorumlarda belirtmeyi unutmayınız.

^-^ 

Ve unutmayın hayvanlar da bizim gibi ihtiyaçlara sahiptir. Onlara kötü davranmayınız. Davranan insanlar görürseniz uyarın ve hayvanlara iyi davranın.

UNUTMAYIN BÜTÜN HAYVANLARI SEVERİM. SADECE BAZILARINI DAHA ÇOK SEVERİM. AMA HEPSİNE EŞİT DAVRANIRIM.

Pati DostlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin