Operace Valkýra

36 5 3
                                    

7.1.1944

Berlín

Upozornění: Tento dokument spadá pod kategorii Přísně tajné úrovně 5. Kdokoliv nespadající pod projekt Schwarze Sonne nemá k tomuto dokumentu přístup. Pokud kdokoliv, kdo není součástí projektu Schwarze Sonne a nemá oprávnění úrovně 5, spatří obsah tohoto dokumentu, bude nařízena jeho okamžitá eliminace.

Subjekt hlášení: PT/2 #003

Jméno: Elise

Příjmení: Dettinger

Krycí název: Esdeath

Původ zranění: Elise ,,Esdeath'' Dettinger (dále jen pacientka) byla zraněna dne 2. ledna 1944 kolem desáte hodinny polední na východní bojové frontě za hranicemi města Moskva.

Zranění bylo způsobeno zásahem ze sovětské střelné zbraně. Odhadovaný kalibr je 12 a více milimetrů.

Kulka prošla skrz a nezanechala uvnitř šrapnely.

Kulka penetrovala tělo u horní části levého prsa. Bylo odstřeleno jedno žebro, protržená levá plíce a roztříštěny dva obratle. Srdce nebylo poškozeno, zdá se, že jej kulka minula o půl milimetru. Pokud by byla kulka uvnitř těla roztříštěna, vedlo by to s největší pravděpodobností ke smrtelným zraněním.

Pacientka ztratila v důsledku zranění █.██ litrů krve.

Roztříštění obratlů vedlo k porušení míchy. Plné následky jsou zatím neznámé. Odhadované následky jsou ochrnutí těla od pasu dolu, případné ochrnutí jedné nebo obou paží.

Ošetření: Pacientka byla nalezena zhruba ██ minut po zranění. Další 3 minuty nebylo možno pacientku ošetřit z důvodu ústupu jednotek. Poté byla pacientka okamžitě ošetřena polním medikem Hansem █████████. Na poli se povedlo zmírnit krvácení. Poté byla pacientka nejmenovanou jednotkou (pro více infa viz: Dokument o incidentu SSS/02-Moskva) převezena k nejbližší dočasné základně pro pokročilou lékařskou pomoc. Odsud byla téměř okamžitě letecky evakuována do Berlína.

V Berlíně byla pacientka umístěna do speciálního oddělení ███████ █████ sitovaného v základně HelTor 3. Zde byl její stav stabilizován.

Veškerá zranění byla ošetřena a bylo zabráněno rozšířenému narušení organismu.

Ačkoliv se zdá být její stav v pořádku, je pacientčin srdeční tep slabý a nepřesahuje hodnotu ██ tepů za minutu. Pokusy o zvýšení jejího tepu selhaly.

Pacientka se v tuto chvíli nachází v komatózním stavu a není jasno, kdy se z tohoto stavu dostane, zda-li vůbec.

Dopad projektu Schwarze Sonne na stav pacientky: Projekt Schwarze Sonne (dále jen pSS) měl bezpochyby dopad na pacientčin fyzický stav. Nemůžeme přesně určit účinky pSS na současný stav pacientky. Podle výpovědi důstojníka SS E████ ████████ byla pacientka před zraněním oslabena, nejspíše z důvodu subjektu Verleiher sající její životní sílu. Je možno, že pacientka požívala své schopnosti více než by měla už ve Stalingradu, což vedla k její klesající síle. Paradoxně k této informaci však její současný stav nenaznačuje klesající životní energii. Dle všechno je nízký srdeční tep způsoben spíše zraněními. Nutno poznamenat, že nízký tep se zdá být udržován neznámou silou, která mezitím provádí drobné změny v organismu pacientky.

Akame ga Kill 1944Kde žijí příběhy. Začni objevovat