Aradan tam bir ay geçti. Beni kimse almaya gelmedi yine
On altı senedir yanlızım ve sadece bir oda ve oda arkadaşım yani eylül hayallerime ortak olan benim için her konuda destek çıkan canım arkadaşım o olmasa yaşayamam ve kesinki yanlız ölürdüm. Gece saat 02:00'e geliyodu. Yataktan kalkıp lavaboya gitmek için kapıyı açtım. Ve o lanet ses"Gıcırtttttt gıcır gıcırrrtrrrrrrr"
Şu sesten bir ben nefret ediyodum sanki , o anda içimden gelen şeytanın sesiyle o kapıyı alıp müdürün kafasına patlatıcağım geldi. Keşke, ohh içimin yağları erirdi. Neyse boş verip koridora çıktığımda merdiven boşluğundaki şu neydi halka filminden çıkan her Televizyondan atlayan yaratığa benzettiğim biri vardı. Bizim çocuklardan biridir dedim içimden ama birden bana o koskocaman olmuş kıpkırmızı gözleriyle bana bakıyodu. Şaşkınlıkla koşarak tuvalete gittim kapıyı kilitleyip elimi yüzümü yıkadım şu pislik müdürün bana oynadığı bir oyundur kesin düşündüm. Elimde olsa onun yurtunda bir dakika bile kalmazdım ama yapamıyorum gidicek hiç bir yerim yoktu.
O an beynime kan gitmiyordu. Kesinlikle kalbim durmuştu ne yapıcağmı bilmiyodum normalde kapıyı kilitlemiş olan bendim ama arkamda duran dik dik aynadan bana bakan kız ordaydı.arkamı döndüğümde yok olmuştu. ışık yanıp sönmeye başlıyodu. Ne oluyodu ya komple herkes bana oyunmu oynuyolar yoksa gerçekmi bir dk bir ihtimal daha var kesin ben kabus görüyordum. Her kesin yaptıgı gibi kendim cimciklemiyi düşündüm ve gerçekleştirdim. Canım çok acımıştı. Ne güç varsa mübarek şuan kız gitmişti ve bense gerçekteydim hayal kabus değildi. Kabus olsa canım acımazdı. Allahım korkuyodum ne yapıcaktım iyiki telefonumu almıştım yanıma bana bu saate kim yardım edebilirdi.
"EYLÜL"!!! hemen sesizce eylülü aradım
"Alo"
"Kimsin!!"
"Gerizekali benim"
"Ben gerizekalı diye birini tanımıyorum"
"Eylül! ! salaklaşma burda tuvalette sıkışıp kaldım burda biri var ve daha demin tuvaletin kapısi kilitliydi. ama o onu aynadan gördüm. içerde hissediyorum"
"Masal senmisin?"
"Yok deden eylül bak şakanın sırası değil hemen koridorun karşısındaki kızlar tuvaletine gel"
"Okeyy he o kız nasıl bişey görürsem selamınıda iletiyimmi?"
"Eylül sıçıcam ha şimdi burda can havliyle kızım tam bir malsın hemen buraya gel eğer varya bu zaten müdürün oyunuysa çok ağır şekilde ödetcem ben ona"
"Müdürle ne alakası var"
"Müdürcüm beni çok seviyomuşta doğum günü süprizi için ön deneme yapıyolarmış"
"Aaa gerçektenmi süprizlere bayılırım masal bir şey sorcam pastan neli olcak? ya canım çekti"
"Canım arkadaşım sen buraya bir gel çıkayım ben burdan, sana ellerimle yedircem o pastayı bak gör"
"İyi be tamam masal ooofff"
Telefonu kapattım ve 5 dakiya tuvaletin kapısı çalmıstı. Açmaya korkuyodum, ya eylül yerine o şeytan kız çıkarsa
"Kimsin? parola ver"
Ses yoktu emindim kesin eylül değildi."kimoo ses versene kardeşim"
"İyi be aç ,parola "yanlızlık dibe vurmuş sonsuza dek sadece biz beraberiz"
Allahım yarabbim burda kalbime inme incek hala işin şakasında bu ,yavaşça kilidi açtım eylülü karşımda görünce boynuna atlamıştım ve okadar kolunu sıkmıştımki kızın kolu morarmak üzereydi.
"Sağol eylül sonsuza dek dostumsun"
"Sende benim dostumsun,tamam şimdi sakin ol bakalım hadi bak kimse yok burda gel gidelim"
eylülün elinden tutup koşarak odaya gelip içeri girdik okadar çok korkuyodumki hep o aynadaki kız aklıma geliyodu. Eyül su vermişti ve şuan suyun sırası değildi.
" Eylül çok korkuyorum neydi o"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ DEĞİLSİN!!!
Mystery / Thriller"Neden ben" birtürlü anlamıyorum. Sen kimsin benden uzak dur bana yardım edin korkuyorum... Bulun beni "NERDEYİM BEN?"