Αργοτερα στο σπιτι υης Σαλης και του Nick
Η Σαλη καθοταν στον καναπε χαζευοντας την αγαπημενη της σειρα το αληθινοι ερωτες,ποσο ηθελε να ζησει και κοινή εναν μια σχεση ειχε κανει ολη και ολη και αυτη στην πρωτη γυμνασιου τωρα πηγαινε Πρωτη Λυκειου και τιποτα κανεις δεν της εδεινε σημασια.Και περιποιημενη ηταν και κοντη ηταν και καστανα μαλλια ειχε αλλα ομορφο χαμογελο.
Δεν ηταν τελειως συνηθισμενη ηταν ντροπαλη και ησυχη κοπελα αλλα οταν βρισκόταν με τις φιλες της γινοταν σαματας.Ηταν ησυχη οπου έπρεπε. Αστεια ευγενική και ανοιχτη σε καινουριες παρεες .Θα λεγαμε πως ηταν σαν ενα ανοιχτο βιβλιο την καταλαβαινες πριν καν την γνωρισεις.
Αντιθετα η Ρανια η κολλητη της ηταν μια γλυκια απρόσιτη κοπελα ανοιγόταν πολυ δυσκολα και στους αλλους δεν εδειχνε το πραγματικο της εαυτο .Σαν σιγανο ποταμακι που καταληγει σε καταραχτη ενα πράγμα με την κολλητη της τρελοκομείο και εξω περιποιημενη μεν σαν την Σαλη αλλα πολυ κλειστή.
Απο την αλλη ο Νικολας ο αδερφος της Σαλης που απο πεντε χρονων αποφασισε να τον φωναζουν Nick ,ειχε προοπτικες και ονειρα το παιδι, ηταν απο τα πιο δημοφιλή αγορια του σχολειου πηγαινε τριτη Λυκείου και λατρευε την αδερφή του ακομα και οταν δεν της το έδειχνε.
Ηταν γραμμενος στην ομαδα ποδοσφαιρου με τον Δημητρη, οι οποιοι εγιναν κολλητοι απο την πρώτη δημοτικου οπου και γνωριστηκαν .Παρ'ολα αυτα ο Δημήτρης ηταν πιο συμαζεμενος και λιγοτερο δημοφιλής αλλα πολυ καλος μαθητης,οχι φυτουκλακι ομως.Ας επιστρεψουμε στη Σαλη ομως τωρα.
Εκει που χλαπακιαζε το οικογενειακο παγωτο χτυπησε το κουδουνι. Κατευθυνθηκε προς την πορτα με εναν κοτσο τα μαλλια επιμελώς ατιμελητο ενα φανελακι λευκο Χωρίς σουτιεν απο μεσα και διαγραφοταν το στηθος της και ενα σορτσακι πιτζαμας με αστερακια και στο ενα χερι το οικογενειακο παγωτο.Το κουδουνι χτυπουσε και ξαναχτυπουσε...
Σαλη- Τωρα τωρα ερχομαι"ποιος στον κορακα με θυμηθηκε τετοια ωρα"Ανοιξε την πορτα διαπλατα και αγνωφανηκε ο Δημήτρης. Εμεινε να τον κοιταει αποσβολομενη δεν το περίμενε και με τετοια εμφανηση ποτ παρουσιαστηκε η Σαλη .Μονο μπροστα στη Ρανια ντυνοταν οπως να ναι.Οσο να ναι κολλητος κολλητος ο Δημητρης αλλα αγόρι εχει φιλους που θα μπορουσε να τους κανει κονε πως θα την προτείνει ετσι οπως ηταν τωρα.Θα λεει ο Δημητρης απο μεσα του σαν λετσος ειναι αυτη.Ο Δημητρης απο την αλλη ετρωγε με τα ματια του τον μπουστο της αυτη ομως δεν φαινεται να το προσεξε ,σε λιγο θα την επεφτε και αυτος στο παγωτο αφου δεν μπορουσε να το πεσει σε εκεινη.
Δημητρης- Κλεισε το στωμα σου θα μπει καμια μηγα
Σαλη- μμμ κρυαδες
Δημήτρης- θα μου πεις να περασω ή θα μεινω να ξεροσταλιαζω εδω?
- Πέρνα " εκανε στην ακρη για να περασει ο Δημήτρης" Πως και απο δω?
-Με καλεσε ο αδερφος σου να μεινω σημερα εδω
-Τυχη βουνο ο αδερφος μου να ειναι κολλητος με τον κολλητο μου
-Εννοείται πως ηταν τυχη βουνό αλλιώς πως θα με γνωριζες και αυτες οι αξεχαστες στιγμες που ετρεχες στην θαλασσα μικρο παιδακι και σου επεφτε το μαγιο αξεχαστες" αρχισε να γελαει μες τα μούτρα της και αυτη του εβγαλε τη γλωσσα"
-Ναι, μην ξεχναμε ομως το μικρο σου τσουτσουνακι που αμφιβάλλω αν μεγαλωσε."τον κοιραξε με υφακι"
-Βαζεις στοιχημα?"την κοιταξε πονηρα"
-Ασε οχι δεν θελω τετοιες συγκινήσεις"του ειπε υποτιμητικά αλλα καταβαθος της μπηκαν σκεψεις,περιεργεια"
-Καλα εσυ χανεις,που ειναι ο αδερφος σου?
-Πανω στο δωματιο του πηγαινε.Εκεινη κατευθυνθήκε προς τον καναπε αγκαλιά με τον παγωτο και ο Δημήτρης απο πισω την χαζευε να περπαταει αυτη κάθησε και αυτος εμεινε να την κοιτά μετα απο λιγα δευτερα γυρισε και του πε αν θελει κατι και αυτος αποκρυθηκε οχι,αυτη γυρισε απορημενη και συνεχισε να χαζευει την σειρά της.
Οταν εφτασε ο Δημήτρης στο τριτο σκαλι και της φωναξε:Ωραιες καλτσουλες
Σαλη- Ρε Αι χεσου.Κατα τα μεσανυχτα τα αγορια ειχαν ξαπλωσει στο δωματιο του Nick. Ωστόσο η Σαλη ανεβηκε στο δωματιο της και μπηκε να κανει ενα μπανακι ,ειχε δικο της μπάνιο αμεσα συνδεδεμενο με το δωματιο με μεγαλο αδερφο που τρωει μια ωρα στο μπάνιο σαν αγορακι που ναι, της χρειαζόταν ενα δικο της. Γδυθηκε αφησε τα ρουχα στο κρεβατι Της και ηταν ετοιμη να μπει μπάνιο.Οταν ακουστηκε ο ηχος του κινητου της.
Dim koutras: Ειι τι εγινε με ξεχασες?
Μολις το ειδε η Σαλη αρχισε να πληκτρολογεί αγχωμενη που μιλουσε σε εναν ξενο άνθρωπο.
Σαλη: Εμμ...ειχα πολλες δουλειες.
Dim: Εγω παλι βαριεμαι
Σαλη: Και εγω τι να κανω
Dim: Μμμ κοιτα μαλλον με χεις παρει με κακο ματι ισως δεν ξεκινησα καλα .
Σαλη: Καλα το πας συνεχισε
Dim: Ακου Σαλη ψαχνω για internet friend και μου φανηκες πολυ κομπλε απο το προφιλ σου αν θελεις θα ηθελα να γνωριστουμε και οπου βγαλει
Σαλη: Γιατι ολο αυτο μου φαινεται καπως παραξενο?Εγω Θέλω αληθινούς φιλους οχι διαδικτυακους
Dim: θες να κανουμε μια συμφωνια?
Σαλη: Συμφωνία μαζι σου???Δεν σε ξερω καν ανθρωπε μου!!!!
Dim: Ακου πρωτα!!!😉
Σαλη: Μαλιστα κυριε εξυπνακια πειτε μου που μου θες και φατσούλα
Dim: Αγνοωω τα αρνητικα σου σχολια και συνεχιζω...Σκεφτόμουν..
Σαλη: Ναι?
Dim: Αν θελεις και συ να γνωριστούμε αν σε ενοχλήσει κατι σταματαμε να μιλαμε αμεσως και που ξερεις ισως συναντηθουμε και απο κοντα μια μερα.
Ο χρηστης Σαλη πληκτρολογει...
ESTÁS LEYENDO
Internet Friends Or More?
Novela JuvenilΕκει που ζουσα βαρετα τωρα τι εγινε ηρθε ο ανθρωπος να μου αλλαξει τη ζωη μηπως δεν ειναι σωστος?Μηπως ειναι λαθος οπως τον γνωρισα? Καλα πολυ το κανουν στις μερες μας...