part 8

35 4 2
                                    

Κοιμηθηκαν γαλήνια ολο το βραδυ ο ενας στην αγκαλια του άλλου λ χωρις ερωτήσεις και προσδοκίες.

-Καλημέρα Σαλη
-Καλημερααα"ειπε νυσταγμενη"

Γυρισε ο ενας και κοιταξε τον αλλον στα ματια Έτσι οπως ηταν αγκαλιασμένοι ο Δημήτρης δεν αντεξε και εστιασε το βλεμα του στα χείλη της.

-Το ξερεις οτι εισαι πολυ ομορφη?
-Ε?

Μετα απο αυτο την φιλησε .Η Σαλη αρχικα προσπαθησε να αποτραβηχτει αλλα μετα υπέκυψε στο φιλι του παρ ολα αυτα Μετά απο λιγα δευτερα πεταχτηκε και σηκωθηκε απάνω κοιταζοντας τον Δημητρη με γουρλωμενα ματια.

-Δημητρη περασε έξω
-Τι τι λες; "ειπε σαστησμενος"
-Φυγε αυτο δεν έπρεπε ν γινει
-Πας καλά κοριτσι μου πρωτα με φερνεις εδω και μετα το μετανιωνεις?
-Οτι σε εφερα εδω δεν σήμαινει οτι πρεπει να με πηδηξεις και ολας"επιασε με τα χερια της το στωμα της και τον κοιταξε με γουρλωμενα ματια"

Ηταν φιλοι απο τοσο παλια που ηξεραν ο ενας τον αλλον απ'εξω και ανακατωτά. Ναι σαν παιδια ειχαν τα καυγαδακια τους και οσι να ναι ο Δημήτρης εκανε λιγο περισσότερο παρεα με τον Nick . Αλλα η Σαλη ηταν παντα κατι διαφορετικο για εκεινον .Την προσεχε ,την φροντιζε ,Δ ν αφηνε τα αλλα παιδια να την πειράζουν. Βλεπετε η Σάλη δεν ηταν παντα μια ομορφη κοπελα . Οταν ηταν 5 πηγαιναν με τους γονεις της να επισκεφτούν την γιαγια της σε ενα χωριο στην Πελοπόννησο. Κατα τη διαρκεία του ταξιδιου ενα φορτηγο βγηκε απο την πορεια του και τους χτυπησε . Ευτυχώς κανενας δεν ηταν σοβαρά αλλα η Σαλη απεκτησε πολλα τραυματα τα οποια αργησαν αρκετά να επανέλθουν και τα παιδακια στο σχολειο την κοροϊδευαν. Ο Δημήτρης ομως ηταν παντα εκει και την υποστηριζε.Ετσι δεθηκαν ακομα περισσότερο και έγιναν οι καλύτεροι φιλοι και δεν χωρισαν ποτε ως τωρα.

Οπως καταλαβαινετε ειναι τόσο αδικο μετα απο ολα αυτα να του μιλαει ετσι ειπαμε οικειότητα αλλα αυτο ξεπερναει τα ορια. Ο Δημήτρης πληγωθηκε πολυ. Ηταν πολυ βαρυ αυτο για εναν ερωτευμενο άνθρωπο αλλα ακομα και για μια φιλια.

Ο Δημητρης την κοίταξε οργισμένος δεν πιστευε πως μπορουσε να εκφράσει κατι τετοιο απο το στωμα της. Πάντα διπλα Της στα δυσκολα και αυτη του το ανταποδίδει ετσι.Μαζεψε τα πραγματα του και σηκωθηκε και εφυγε αμιλητος και ανεκφραστος , με ανα απολυτο κενο στις σκεψεις.

Καθως κατεβαινε τις σκαλες συναντησε τη μητερα της Σαλης η οποια τον κοιταξε θυμωμενη αλλα αυτος δεν εδωσε σημασια. Βγηκε απο το σπίτι χτυπώντας με νευρο την πορτα και κατευθυνθήκε προς το δικο του σπιτι.

Ο Δημήτρης εμενε μονος του ,αφου οι γονεις του ελειπαν συνέχεια σε επαγγελματικά ταξιδια. Μπηκε στο δωματιο του το οποιο ηταν αψογα σιγυρισμενο . Στο δωματιο του Δημήτρη επικρατουσε ηρεμια και αρμονια. Τα χρωματα στους τοιχους ηταν τοσο ομορφα συνδιασμενα . Οσο για το κρεβατι του το ειχε παντα στρωμένο και το γραφειο του στην εντέλεια . Απο τα λιγα αγορια που καθαριζουν το δωμάτιο τους . Τι χανει η Σαλη...

Επεσε με φορα στο κρεβατι του και άρχισε να σκέφτεται Αυτά που πριν λιγο εγιναν. Δεν μπορούσε να ξεχασει τα χειλη της ηταν τοσο απαλα  αλλα ουτε και την κακια που ξεστωμισαν .

Η Σαλη επιασε το κινητό της στα χερια και βρηκε μηνυματα απο την Ρανια :" που εισαι? Ποτε εφυγες απο το παρτι?θα μου απαντησεις?και ο Δημήτρης εξαφανιστηκε! " τα οποια συνοδευονταν και απο κλείσεις.

Η Σαλη δεν απαντησε στην φιλη της ενιωσε να θελει να μιλήσει σε καποιον αλλον και αρχισε να πληκτρολογεί στον Dim:

Dim Η Σαλη ειμαι κοιτα ξερω οτι δεν γνωριζομαστε και οτι σε εχω αποπαρει πολλές φορες αλλα θα ηθελα να μιλησω με καποιον για κατι

Δεν άργησε πολυ που ο Dim απαντησε:

Γεια σου Σαλη η αλήθεια ειναι πως παραξενευομαι που μου γραφεις για πες μου τι σου συμβαινει?

Ειμαι φιλη με ενα παιδι απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτό μου, μοιραζόμασταν τα παντα  ,μπαινοβγαινε σπιτι μου . Τον τελευταίο καιρο ομως τσακωνομαστε συνέχεια. Μαλλον φταιει το μεγαλο μου στωμα που δεν το κλεινω ποτε.

Για συνέχισε

Πρωτη φορα τσακωθηκαμε πριν εναν μηνα . Με ειδε γυμνη και αυτος ηταν με το μποξερακι και μας ειδε η μαμα μου απο τοτε δεν ξαναμιλησαμε μεχρι χτες βεβαια γι αυτο φταιω εγώ

Χτες τι εγινε;

Ειχα παει σε ένα παρτι και ηπια οσο να ναι λιγουλάκι παρα πανω . Εεε καιι...  κατεληξα στο κρεβατι με εναν τυπο οταν το συνειδητοποιήσα τι πάει να γίνει φωναξα . Για να μην στα πολυλογώ με εσω σε ο Δημήτρης με εφερε Σπίτι κοιμηθηκαμε αγκαλια και σημερα το πρωι με φιλησε.

Ωωω τον μαγκα σε φιλησε και μετα?

Μετα του μιλησα ασχημα και σηκωθηκε και εφυγε!

Καινουριο παρτ πως σας φαινεται κοριτσια????❤❤❤❤

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 18, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Internet Friends Or More?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora