part 5

15 3 0
                                    

Η μητερα της Σαλης κατευθυνθήκε να φυγει απο το δωματιο η Σαλη ομως εβαζε μεσε της δεν την αντεχε τετοια αδικια ηθελε ν την σταματήσει την μητερα της αλλα δεν ηταν αρκετα ικανή γι αυτο δεν ειχε τα κότσια ή ετσι νομιζε....

Η Σαλη σαστησμενη και φοβησμενη επεσε στο κρεβατη της γεματη απελπισια βάζοντας τα κλαματα, σκεφτομενη τροπους πως θα μπορουσε να εξηγησει στη μητερα της την κατασταση.Τελικά την πηρε ο ύπνος με την πετσετα αφου δεν αξιώθηκε να ντυθει πριν κοιμηθει.

Ο Δημητρης απο την αλλη δεν εκλεισε ματι χαζευε στο κινητο του και περιμενε να ξημερωσει για να εξαφανιστεί.Ηταν αρκετά ντροπιασμενος απο την ολη κατάσταση δεν ηθελε να φανει ετσι..,την Σαλη την αγαπουσε την ειχε ζησει ηξερε τι ηθελε και αυτο που ηθελε ηταν να την φιλησει και να την σφηξει στην αγκαλια του.Κατηγορουσε τον εαυτο του που πηραν αυτην την τροπη τα πράγματα.Ηθελε να της ζητησει συγγνώμη , ηθελε να ανοιξει η γη να τον καταπιει ένιωθε την αναγκη για συγχωρεση.

Ο Nick παντως χαμπαρι δεν πηρε εκανε λιγο καζουρα στον φιλο του και μετα επεσε σαν γουρουνι για υπνο.Αλλωστε τι έννοιες ειχε αυτος.Οποια ηθελε έβρισκε ο,τι ηθελε εκανε, Ζωαρααα!

Αφοτου ξημέρωσε ο Δημήτρης σηκωθηκε να φυγει ,μαζεψε τα πραγματα του τα βαλε σε μια τσαντα, αφησε τον φιλο του να κοιμηθει και αποχώρησε απο το δωματιο οσο πιο σιγα μπορουσε για κακη του ή μηπως για καλη του τυχη ακούστηκε ενα δυνατό τρίξιμο οπως άνοιγε την πορτα. "Βλεπετε οταν θελεις να κανεις ησυχία τοτε ειναι που κανεις φασαρια" .Ηταν τοσο διαπεραστικος ηχος ποτ ξυπνησε ακομα Και ο μπαμπάς της Σαλης ,η γυναικα του τον καθησυχασε και του ζητησε να συνεχισει τον υπνο του .Ωστόσο μεσα σε κλασματα δευτερολεπτου βρεθηκαν και η μαμα της Σαλης και η Σαλη και ο Νικος στο διαδρομο να κοιταζουν τον Δημητρη.

Μητερα: Δεν σου ειπα να φυγεις
Nick: Ρε μανα το χεις πριξει το παιδι καποτε τον ειχες σαν γιο σου και τωρα αντί να χαίρεσαι που η κορη σου δεν πηγε με τον πρωτο τυχάρπαστο.
-Μητερα: Αγόρι μου στεκεις?για βουλοσε το μην αποκτησεις και συ επιπτώσεις.
-Εσυ εισαι αδικη εγω τι φταιω?
Δημήτρης- Αστο Nick κυρία Ελπιδα ετοιμαζομουν να φυγω και ζηταω συγγνώμη για ολα
Μητερα- Αυτο ομως δεν τα διορθώνει
"Του ειπε με ενα μισος"
Σαλη- Σταματηστε ολοι ο Δημήτρης δεν εχει να παει πουθενα ουτε γω θα παω στον γυναικολόγο ειναι ολα μια μεγαλη παρεξηγηση"ειπε με νευρο στη φωνη"
Μητερα- Δεν ακουω κουβέντα!"ειπε καθετα"
Σαλη- Ναι θα ακουσεις γιατι ολο αυρο ειναι αδικο ο Δημήτρης δεν φταιει σε τιποτα καποτε δεν σε πειραζε να ερχεται στο δωματιο μου.
Μητερα- Τοτε ομως δεν σαν εβρισκα μισογυμνους!!!
Σαλη- Ο Δημήτρης ηταν απο τον υπνο και ηρθε να μου πει κάτι και εγω μολις ειχα βγει απο το μπανιο Που να το ξερε ο άνθρωπος?
-Τι κατι?
-Ε κατι που αφορα το σχολείο
-Σαλη αν διανοηθω οτι μου λες ψεματα
Δημήτρης- Συγγνώμη κυρια Ελπίδα που σας διακοπτω αλλα δεν ειναι κριμα να καταστρεψουμε τοσα χρόνια για μια απλη παρεξήγηση!
Πατερας- Εννοείται πως ειναι νεαρε μου και τωρα επιστρεψτε ολοι στα κρεβατια σας!
Τότε συνειδητοποιήσαν ολοι οτι ο πατερας της Σαλης βρισκοταν λιγο πιο πισω απο την μητερα της αθόρυβος και τα ειχε ακουσει ολα τότε κατευθύνθηκαν ολοι στα δωματια τους σιωπηλοί.

Η Σαλη μπηκε στο δωματιο της και παρατήρησε το κινητο της που δονιθηκε για μια στιγμή και είδε μήνυμα απο τον Dim:

Καλημέρα Σαλη ελπιζω να μην σε ξυπνησα αλλα ειχα ενα πολυ δυσκολο βραδυ και θα ηθελα να μιλησω με καποιον να ξεχαστώ.

Η Σαλη κράτησε για λιγο το κινητο στα χερια της ,επεξεργαστηκε το μηνυμα και τελικα αποφασισε να απαντήσει:

Καλημέρα κανονικα δεν θα σου μιλουσα αλλα να ειχα και γω δυσκολη νύχτα

Αμεσως της απαντησε ο Dim:

Ναι πριγκιπισσα? Ηθελες παρεα?

Ωπα φιλε το παρακανες λιγο δεν νομιζεις απο που και ως που πριγκίπισσα

Εμ  δεν ξερω φαντάζομαι πως αγαπημενο σου χρωμα ειναι το ροζ ,κοιμασαι σε σεντονακια της Ντορας και εχεις στην ντουλαπα σου μια στολη της Μπαρμπι κανω λαθος;

Που τα ξερεις ολα αυτα ,με φρικαρεις?

Μμμ ολο κατι ξερω και γω πριγκιπισσα. Για πες μηπως μπορω να βοηθησω στο προβλημα σου θα θελες να μου πεις τι εγινε το βραδυ?

Να μωρε εχω εναν φιλο τον Δημήτρη ο οποίος εμεινε χτες σπιτι μου γνωριζομστε απο τότε που μπορω να θυμηθω τον εαυτο μου ...εεε να ηρθε στο δωματιο μου με το μποξερακι και εγω ήμουν με την πετσετα εεε και μπηκε η μαμα μου μεσα.. και καταλαβαινεις τωρα...κατα τυχη βρεθηκαμε ετσι δεν ηξερε οτι εκανα μπανιο και μαλλον θα ζεσταινοταν για να βαλει παντελονι.

Εσυ τι αποψη εχεις για αυτόν?Πως τον βλεπεις πριγκίπισσα;Μηπως ειναι ο πριγκιππας σου?

Οχι ουτε καν ειναι φιλος μου  θα σκοτωνα για παρτη του αλλα δεν θα μπορουσα να τον δω ερωτηκα ..γνωριζομαστε τοσα χρονια ..και οχιιι.

Ναι φιλεβαδα με έπεισες χαχαχαχαχαχαχα αν δεν τον θες αυτον πάντως προσφαιρομαι εγω

Μετά απο αυτο η Σαλη δεν απαντησε αποφασισε πως ειναι ενας πεφτουλας και κακος εκανε που τον εμπιστευτηκε πηγε στο σχολειο εκανε παρεα μονο με την Ρανια και ετσι εξεληχθηκε η κατάσταση για καναν μηνα με τον Δημήτρη δεν ξαναμιλησαν απο εκεινο το βραδυ ανταλλαζαν βλέμματα γεματα αποροια και λυπη μονο γεματα ντροπή.Ακομα και ο Dim δεν της ξαναεστειλε.

Internet Friends Or More?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang