_ GİRİŞ _

70 9 0
                                    

YIL"1976" İSPANYA VALENCİA 

Ailemin başınından geçen belalar bana kadar dayanmaktaydı.

~İşte o ilk olaylar~

" Cuando llegamos !!! "

Konuşan babam {Garcia}

" Yolanda!! Ses ver yolanda!! "
Eşime kısık bir sesle çemkiriyordum baygın olduğunu farkedip yanına geldim,omzuma yatırdım ve yerde oturduk duvarın arkasından etrafı gözetledim.

Çıkmamız gerekiyordu, Yolanda baygın bir şekilde omzum da yatarken kurşun yemiş sol bacağımı, Yolanda'nın kafasına bağladığı kumaşla sardım sonra yine etrafı gözetledim.

Taşımak için inşaat'da kullanılan tek tekerlekli el arabasını gördüm, yolandayı yavaşça kafasını yere koydum, etrafı gözetledim bizi arayan uyuşturucu çetesi varmı diye bakındım, iyi bir yere saklanmıştık el arabasını getirdim,

Yolandayı el arabasına koyduktan sonra seke seke o koca boş,Terk edilmiş depo'dan çıktık, önceden aradığım arkadaşım Neto' yu gördüm,
Uzaktaydı el salladım beni aradığını farkettim. Hemen kırmızı parlak, Dodge charge arabasına binip, yanımıza geldi.

Yolandayı araba'nın arkasına yatırdım kafası darbeden kanadığını, gördüm "önceden nasıl farketmedim"diye fısıldadım, Neto:"Ne farketmedin"diye çemkirince ,yüzüne sert bir bakış atıp arabaya bindim,hemen ardımdan binip elleri ile direksiyonu Sımsıkı tuttu, sanki sinirlerini ondan alırcasına. "kafası kanıyor hastaneye sür hemen" dedim, bana baktı sonra arkadan ateş sesi duydum ve bize koşan, siyah giyinmiş ve ellerinde de Silah bize ateş ediyorlardı. Neto , gaza bastı .Ben de elimde ki son kurşunları onlara sıkarak ordan kaçmıştık.

Neto, yüzü gergin bir şekilde dikiz aynadan bize bakıyordu sonra ona
Bakıp Yolanda ya baktım hastaneye vardık ve  Yolandayı acile kaldırdılar.

' Siz kimsiniz derseniz biz çeteler arası casusluk yapan kişileriz neden mi yapıyoruz? çünkü yaşamamızın tek kaynağı için.

Kaybolan, karanlığı hapseden bilyeleri aramaktayız merak etmeyin onu bulduk, diyemeyiz farklı bahaneler bulmak zorundaydık ve buda yeni yalanlar demek...'

Cuando llegamos ( zaman geldi )

KAYIP KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin