De cand am avut acea discutie cu Seol,am inceput sa ma port ciudat in fata dl Jeon. De fiecare data cand il inatlneam, incepeam sa ma balbai cand incercam sa il salutt. Cand imi vorbea, gandul imi zbura la conversatia referitoare la pasiunea lui fata de mine si sfarseam prin a nu oferi cooperare in ceea ce avea sa imi spuna.Chiar si el a observat aceasta mica schimbare de comportament a mea.
Insa nu mi-a spus absolut nimic
Pana cand, intr-o zi m-a chemat in biroul tatalui sau. Domnul doctor era bolnav,iar Jungkook ii tinea locul pentru cateva zile
Aporpiandu-ma de biroul dl doctor,simteam cum inima incepe sa imi bata din ce in ce mai tare,ritmic fata de pasii mei ce se auzeau cu ecou pe coridorul pustiu al spitalului.
Cand am ajuns in dreptul usii,palmele au inceput sa imi transpire,iar obrajii sa imi ia foc.
Aceste schimbari erau ingrijoratoare deoarece cu timpul se intensificau.
In sfarsit,imi fac curaj si bat la usa biroului asteptand sa primesc confirmarea.
Din spatele usii se aude infundat glasul dl Jeon,facandu-mi inima sa se opreasca cateva secunde in loc. Injur putin in gand cand observ acest lucru,apoi inchid ochii si intru timid in sala.
Inchid usa in urma mea,apoi dau cu privirea de o figura angelica ce completeaza un morman de formulare avand o mica incruntatura pe chip. Fac o plecaciune scurta,in semn de respect apoi ii analizez ipostaza. Avea sacoul lasat pe scaunul biroului,fiind doar intr-o camasa alba cu doi nasturi desfacuti,ce ii punea corpul in evidenta.
Mi-am dat seama ca il priveam putin cam insistent atunci cand si-a indreptat privirea catre mine din documentele sale.
"Este nervos pentru ca are mult de lucru,cu siguranta o sa te priveasca si pe tine cu aceeasi expresie"
Insa dl Jeon imi demonstreaza exact inversul gandurilor mele,transformand acea expresie dura intr-un zambet dulce ce putea topi inimi
-Cu ce te pot ajuta,Ah-Ra?
Ma intreaba el,insa eu tot continui sa visez cu ochii deschisi si sa ii privesc pieptul expus .
Acesta zambeste,vazand ca nu am de gand sa spun nimic,apoi ma mai striga inca o data
Imi scutur incet capul,apoi ii intind portofoliul ce m-a rugat sa i-l aduc.
El zambeste la vederea acestuia,apoi imi face semn sa vin mai aproape de birou ca sa il pot aseza acolo. Fac intocmai,iar el cauta ceva prin sertarele biroului.
-Tatal meu mi-a spus sa iti dau acest raport cu privire la noul pacient. Eu nu am nicio idee din ceea ce scrie acolo,asa ca daca ai anumite intrebari spune-mi si i le voi raporta tatalui meu.
Zambesc usor,apoi dau din cap in semn de confirmare
Imi intind mainile dupa raport,iar cand vreau sa le iau,dl Jeon le strange mai tare nelasandu-ma.
Ii trag o privire confuza,inca tinand raportul,iar el imi zambeste privindu-ma in ochi. Mai incerc inca o data sa iau raportul,neluandu-mi privirea de la el insa tot nu reusesc.
-Chiar vrei sa pleci atat de repede?ma intreaba el,slabind stransoara si inamandu-mi documentul in final
Clipesc de cateva ori,apoi inghit in sec nestiind ce sa spun
-E-Eu,trebuie sa plec...mhmmm un pacient are nevoie de recoltare de sange.
Spun rapid,apoi ma indrept catre usa
In momentul in care pe cale sa o deschid,simt cum cineva isi face aparitia in spatele meu si o impinge,inchizand-o.
Ma intorc spre el,acesta departandu-se putin vazand ca incep sa tremur usor de emotie
-Vrei sa luam cina maine seara?
CITEȘTI
Soft // jjk ff
Romance"Prezenta ta era delicata Atingerile tale erau delicate Vocea ta era delicata Iubirea noastra era delicata Totul parea a fi delicat atunci cand erai langa mine Insa... Intr-o zi Ai plecat Si tocmai atunci Am realizat Cat de mult insemnai t...