Capitolul 1

150 15 0
                                    

Imi amintesc detaliat acea zi,11 martie,o zi memoriala pentru mine.

Cu o zi inainte mi-am dat seama ca o piesa nu se potriveste in puzzle.

Vocea ta era diferita,aveai o atitudine rece. Mi-ai spus sa ne intalnim la restaurantul meu preferat,iar dupa spusele prietenului tau Jimin,am crezut ca aveai de gand sa ma ceri in casatorie.

Insa ne-am inselat amarnic amandoi. 

Ai venit cu acelasi sacou pe care l-ai purtat la prima noastra intalnire,sau cel putin era similar. Tatal tau ne-a adus impreuna.Daca nu venea in vizita la universtiatea in care studiam eu,probabil acum nu am fi stiut unul de celalat. 

Am fost atat de fericita cand dintre miile de studenti la medicina,el m-a ales pe mine sa ii fiu ajutor. Cand mergeam impreuna pe hol,l-am intrebat incet de ce m-a ales tocmai pe mine,iar raspunsul sau a fost simplu:

"-Imi aduci aminte de sora mea..."

Flashback

Am ramas uimita de acest raspuns.Ma gandeam" cum ii aduc aminte de sora lui"? Ce am facut sa ajung in aceasta postura?

-Si ea avea o inima la fel de buna ca a ta,continua el mergand mai departe.Te-am vazut din intamplare,cu cateva minute inainte sa patrund in universitate cum ii dadeai de mancare acelui copil sarman.Prin tine,i-am vazut in acelasi timp imaginea surorii mele,cat si a fetitei mele decedate. Inainte sa se nasca,sotia mea a avut un avort spontan,asa ca nu am apucat niciodata sa imi tin fetita in brate.

M-au cutremurat cuvintele sale. Domnul Jeon a avut parte de o adevarata tragedie,dar ceea ce ma incita si mai multe este ca motivul alegerii sale este legat de aceasta secventa din trecutul sau. Sa il ating la punctul cel mai sensibil pe cel mai renumit doctor din Seoul,as putea numi acest lucru un noroc curat,sau poate destin...

Cand in sfarsit ajungem in biroul sau,imi inmaneaza un halat si un ecuson pe care este imprimat numele meu. Am facut o plecaciune,apoi am zambit radiant din pricina fericirii ce o aveam in suflet. 

Dl Jeon m-a lasat sa imi manifest fericirea cateva momente,apoi mi-a prezentat programul pentru maine. In timp ce imi dadea indicatii,un ciocanit in usa ne-a intrerupt pe amandoi.Desi am fost surprinsa,am decis sa imi las ochii in foaie fara sa privesc spre usa.

-Tata,ceremonia a fost de un succes deplin!spune un glas de baiat cu o urma de bucurie  in acesta

Desi nu l-am putut vedea,eram convinsa ca domnul Jeon a zambit larg la auzul spuselor baiatului.

-Yoo Ah-Ra aggasi!ma striga pe nume pentru a-mi lua privirea din fise

Am clipit cateva secunde,fiind super atenta la ceea ce urma sa spuna.Probabil aveam si o expresie amuzanta a fetei,deoarece a incercat sa se abtina sa nu rada

-Acesta este fiul meu,Jeon Jungkook!Astazi a avut ceremonia de inaugurare a propriei sale companii.

Imediat cum imi indica cu mana persoana ce statea in fata noastra,privirile noastre s-au intersectat.

Atunci am simtit cum ceva in interiorul meu m-a sfulgerat,tot corpul meu capatand o senzatie ciudata. Ochii aceia caprui si stralucitori mi-au transmis senzatii tari,inexplicabile, in adancul inimii.

-End of flashbak-



Iar din acel moment,a inceput adevarata noastra frumoasa poveste tragica de dragoste....

Soft // jjk ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum