Capitolul 12

68 9 6
                                    

//Present time//

Amintindu-mi aceste momente,nu ma face cu nimic mai fericita

Din contra,revin la aceeasi rutina: plans,dormit si iar plans. 

Nici vremea se pare ca nu vrea sa ma ajute,de cateva zile norii nedisparand de pe cer.

Imi doream din ce in ce mai mult sa fie langa mine,sa putem recupera timpul pierdut in aceste saptamani in care am rupt legatura, sa putem retrai din nou aceleasi sentimente de acum cativa ani cand eram in floarea dragostei,comportandu-ne ca doi adolescenti.

Ma ridic de pe scaunul de langa fereastra,mergand fara vlaga pana in living pentru a-mi lua jacheta. Din intamplare dau cu privirea de acel plic roz,decorat frumos cu margarete ce era aruncat pe canapea.

Raman intacta cateva momente,gandindu-ma la ceea ce ar trebui sa fac. Jimin imi este un foarte bun prieten,nu ii pot rata cea mai fericita zi din viata lui,insa in aceelasi timp nici nu pot da ochii cu Jungkook.

Ma intreb daca si el simte la fel...

Oftez lung,apoi ma imbrac si parasesc apartamentul pentru a lua cate ceva de mancare. Merg lent,urmarindu-mi cusurul pasilor si privind in jur pentru a admira peisajul. Aceeasi atmosfera a ramas imprintata in aer. Totul este mohorat si lipsit de viata,exact ca starea mea actuala.

In drum spre magazin, trec pe langa un restaurant dragut de unde se aude multa galagie. Zambesc usor gandindu-ma ca inca mai exista persoane care se pot distra in perioada asta. Cand ajung mai aproape de acel local,cineva iese din el si se indreapta catre masina.

O masina pe care o cunosc foarte bine,la fel ca si pe detinator. 

Acesta ma priveste pret de cateva secunde, expresia fericita transformandui-se intr-una amara. 

Imi inclin capul in semn de respect,apoi il salut privindu-l. Expresia lui ramane aceeasi,in timp ce a mea este curata,fara urme de ura sau dezgust.

-Yoo Ah-Ra...ce cauti pe aici? Nu ti-a ajuns atentia de care ai avut nevoie?

Simt cum ceva ma loveste in inima atunci cand ma intreaba acest lucru,insa ma prefac ca nu l-am auzit pentru a nu-i da satisfactia de a ma vedea ranita.

-Ai venit din nou sa o superi pe Haru? intreaba acesta,rastindu-se putin

Imi maresc ochii o data cu auzul numelui 

-H-Haru este aici? intreb apoi ma uit pe fereasta localului,vazand-o pe fata cu parul scurt cu o sticla de alcool in mana zambind impreuna cu fratele ei. 

-Ah-Ra,uite!

Acesta imi recapata atentia,apoi vine spre mine, isi scoate portofelul si imi pune foartat niste bani in mana

-Ia astia si las-o pe Haru in pace! Stii foarte bine cate de mult te displacem amandoi!

Pufnesc in timp ce ma uit la mana in care mi-a pus banii. Il privesc, apoi ii arunc banii nervoasa

-Dl candidat la presedentie,doar pentru ca avetii relatii si multi bani in cont asta nu inseamna ca puteti manipula pe oricine! Nu am venit aici pentru Haru,ma doare fix intr-o zona speciala de ea! Nu ma intereseaza ce face sau cu cine umbla! Asa cum eu imi vad de viata,va rog sa va vedeti si dvs. De acum sa va prefaceti ca nu ne cunoastem! Si asa,intalnirea noastra a fost o mare greseala

Dupa ce imi termin monologul aprig, imi musc obrazul pe inetrior pentru a ma calma putin,apoi fac o mica plecaciune din cap si plec spre magazin

Cum ajung inauntru,ma duc catre o sectiune mai indepartata si ma pun in genunchi lacrimi curagandu-mi pe toata fata. Doarte atat de tare sa fii umilit in fata unor astfel de oameni...

Incerc sa imi reglementez suspinele pentru a nu atrage atentia,insa nu prea reusesc. Norocul meu este ca vremea este destul de suparatoare asa ca nimeni nu ar iesi afara in acest moment.

In timp ce plang,mii de imagini imi vin in cap. Toate legate de Jungkook,insa pe langa astea, imi aduc aminte de invitatia lui Jimin. Imi iau din nou cateva momente sa analizez,apoi imi scot telefonul din buzunar si tastez un numar.

-Jimin? suspin,apoi revin din nou. M-am hotarat! Voi veni la nunta ta!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 02, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Soft // jjk ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum