《Λοιπόν μια υπογραφή στο καθένα. Είναι αρκετουστικα. Σε αφήνω να τα διαβάσεις κιόλας σε περίπτωση που τελειώσεις ή θες να ρωτήσεις κάτι πες το στην Sophie καμβά ειδοποιήσει》είπε και βγήκε από το γραφείο βιαστικά.
Τέλεια πρέπει να τα διαβάσω όλα .
Shawn's Pov
Μπήκα μέσα στο στούντιο. Κοίταξα για μια τελευταία φορά την ώρα.
Φακ. Πάλι άργησα.
Κατευθυνθηκα προς το γραφείο της Sophie .
Ήταν τόσο αποροφημενη με αυτό που έκανε που δεν είχε καταλάβει ότι ήταν μπροστά της.《Γειά σου κούκλα 》 είπα με βαριά φωνή κάνοντας της να με κοιτάξει .
Της έκλεισα το μάτι και αυτή γύρισε αμέσως ξανά στον υπολογιστή.
《Γειά σου Shawn ο Antrew λείπει αν θες πάμε να τον περιμένεις στο γραφείο 》 είπε καθώς πληκρολογουσε με γρήγορες κινήσεις στο λαπτοπ της.
《Κάτσε τι; είχαμε ραντεβού υποτίθεται 》
《Ναι πήγα λίγο κάτω θα ξανά έρθει 》
Έλεος γαμώ .
《Καλά δώσε μου τα κλειδιά》 της ζήτησα καθώς ξέρω πολύ καλά ότι όταν λείπει ο Antrew πάντα κλειδώνει.
Πήρα επιτέλους το βλέμμα της από το λαπτοπ και στερέωσε καλύτερα τα γυαλιά της πάνω στην μύτη.
《Είναι ανοιχτά. Υπάρχει μια κοπέλα μέσα που υπογράφει τα χαρτιά της.》είπε και ξανά γύρισε στην δουλειά.
Όπα ποια κοπέλα . Γιατί υπογράφει χαρτιά. Νόμιζα ο Antrew είχα και θα έχει μόνο εμένα.
Αντί όμως να πάω στο γραφείο καθόμουν ακόμα στην θέση σκεφτοντας όλες αυτές τις μαλακιες.
《Αντέ πάνε επιτέλους δεν μπορώ να σε έχω συνέδρια πάνω από το κεφάλι μου》 είπε αφήνοντας ένα γελάκι ως ένδειξη πως αστειευοταν.
Δεν είπα κάτι . Βαριόμουνα.
Μόλις έφτασα έξω από το γραφείο άνοιξα την πόρτα αμέσως βλέποντας μια κοπέλα όπως μου είπε και η Sophie.
《Σε ένα λεπτό το τελειώνω 》είπε διστακτικά χωρίς να με κοιτάξει.
Φαινόταν τρομαγμένη. Ήταν μαζεμένη στην καρέκλα της και φαίνονταν σφιγμένη.
《Με το πάσο σου》της απάντησα ειρωνικά και ξάπλωσα στο δερμάτινο καναπεδακι που είχα.
Γύρισε απότομα και με κοίταξε με γουρλωμένα ματιά.
《Ν..νο...νόμιζα ήσουν ο A..Antrew 》απάντησε ντροπιασμενη.
Έλεος τραυλιζει κιόλας.
Ακοινωνικοποιητο φαίνεται.
《Ναι ότι πεις 》 είπα και άνοιξα το κινητό μου .
Από ότι κατάλαβα είχε ξανά γυρίσει πίσω στα φυλλάδια της και τα διάβαζε.
Τι στον...Γιατί να το κάνει αυτό.
《Πάντως για να ξέρεις αν δες έχεις εμπιστοσύνη στον Antrew δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο να μπεις καν σε συμφωνία μαζί του》
Γύρισε και με κοίταξε .
《Γιατί το λες αυτο;》 ρωτησε. .
Ωω ελα τώρα βαριέμαι να τα αναλύω όλα .
《Διαβάζεις όλα τα χαρτιά σοβαρα; Απλά υπογραψε ο Antrew δεν θα απατούσε ποτέ κόσμο γιαυτό και είναι γνωστός για την δουλειά του》.
Την είδα να κοκκινίζει και ξανά γύρισε πάλι πίσω στα χαρτιά της. Αυτή την φορά γύρισε αμέσως τις σελίδες αφήνοντας κατευθείαν μια υπογραφή στην καθεμία.
Έτσι μπράβο.
Η πόρτα άνοιξε απότομα και ξεπρόβαλε ο Antrew.
《Αα βλέπω γνωριστηκατε》είπε καθώς μπήκε στην καρέκλα του παίρνοντας τα χαρτιά που του έδωσε η.... Τέλος πάντων αυτή η κοπέλα.
《Όχι και βασικά Antrew θα περάσω άλλη φορά να μιλήσουμε. Οι Δύο Μας》 είπα με υπονοούμενο και βγήκα έξω.
Η Sophie με κοίταξε περίεργα καθώς είχα προκαλέσει μεγάλο θόρυβο με την πόρτα.
Χεστηκα κιόλας.
Βγήκα έξω από το κτήριο θαυμάζοντας τον κωλο καιρό.
Τέλεια γκρι όλα.
Μπήκα στο αυτοκίνητο και πήγα προς το σπίτι.
Ποιος το γαμαει θα πάω σε καμία καφετέρια.
YOU ARE READING
Treat You Better
Romance《Και τι θα γίνει με μενα;》ρώτησα παρόλο που ήξερα την απάντηση του. 《Προς το παρόν θα της φέρεσαι καλύτερα》