4

155 28 8
                                    

《Εππ που σαι ρε Bro》 είπε ο Geoff και μου έδωσε μια φιλική μπουνιά στον ώμο.

Το χαμόγελο του εξαφανίστηκε μόλις παρατήρησε και την άλλη δίπλα μου.

《Η κοπελιά; δεν θα μας την συστησεις》είπε και εγλυψε τα χείλη του.

Σιγά ρε μαλακα με τις άγαμος σου.

Γύρισα προς την Rose που κυριολεκτικά είχε σχεδόν κρυφτεί από πίσω μου.

Στιφογυρισα τα μάτια μου και κοίταξα πάλι τον  Geoff.

《Μπορεί και μόνη της δεν είναι μωρό 》είπα και με γρήγορα βήματα έφυγα και μπήκα μέσα στο μπαρ βγάζοντας την από την "κρυψώνα " της.

《Μην τον παρεξηγεις καταβαθος είναι πιο μαλάκας》τον άκουσα να λέει λάθος απομακρυνομουν.

《Goeff》 είπε και είμαι σίγουρος πως της έδωσε το χέρι .

Άνοιξα γρήγορα την πόρτα μπήκα μέσα χωρίς να ακούσω την ασήμαντη συνομιλία τους.

《Shaaaawn που ησουννν》

Ωχ όχι παλι αυτή.

《Γειά σου Madelaine 》 είπα ξερά και την προσπέρασα ενώ πήγα και καθησα στο τραπέζι με την παρέα μου.

Ένιωσα τα ζεστά χέρια της να μπαίνουν μέσα από την μπλούζα κανωντας με ένα χαλαρωτικό μασάζ.

《Πόσες φορές θα στο πω;》 Ρώτησε με την ζέστη ανάσα της στο αυτί μου

《Με φωνάζουν Mad》
Είπε και αύξησε την ταχύτητα των κινήσεων της.

Άφησα ένα μουγκριτο το οποίο ποτέ δεν ακούστηκε λόγω της μουσικής.

《Μωρό μου είσαι πολύ τσιτομενος χαλάρωσε 》 είπε ξανά στον ίδιο τόνο και άνοιξα τα μάτια για να μην υποκύψω.

Η Rose με τον Geoff είχα φτάσει ήδη στο τραπέζι και μιλούσαν.

Σηκώθηκα αμέσως και την κοίταξα.

《Άσε με》 Φώναξα και γύρισαν όλοι από την παρέα .

Αυτή με κοίταξε παράξενα όπως όλοι άλλωστε.

《Μα τι είπα μωρό μου; 》 ξανά μίλησε και πραγματικά η φωνή της άρχιζε να μου σπάει τα νεύρα.

Σηκώθηκα και της έπιασα με δύναμη το σαγόνι.

《 Μην με ξανά πεις έτσι!》 Της φώναξα στα μούτρα αλλά αυτή συνέχιζε να με κοιτάει σαστισμενη.

《ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; 》Φώναξα περισσότερο και αυτή κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.

Την άφησα με δύναμη και βγήκα από το μπαρ να κάνω ένα τσιγάρο μπας και ηρεμισω.

Treat You BetterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant