7

107 11 6
                                    

Rose's Pov

Έριξα όλα μου το βάρος στο μαλακό μαξιλάρι του καναπέ και άφησα το βλέμμα μου να περιπλανιεται στο κατασπρο ταβάνι.

Δεν είναι ότι ήταν ενδιαφέρον το ταβάνι εξάλλου οι σκέψεις μου δεν ανήκαν εκεί.

Αναρωτιόμουν πως έφτασα σ' αυτό το σημείο.  Εννοώ και με την καλή και με την κακή έννοια.

Καλή έννοια γιατί ποτέ δεν πίστευα ότι η καριέρα μου θα φτάσει ως εδώ

Και κακή γιατί ο περιβόητος Shawn Mendes είναι ένα fuck boy που με μισεί for some reason .

Απο τις σκέψεις μου με έβγαλε ο ήχος του κουδουνιου.

Τι στο καλό;

Είναι 11: 25 p.m.

Άργησα να γυρίσω γιατί καθησα στην Κate ως αργά.

Σηκώνομαι βαριεστημενα σέρνοντας τα πόδια μου μέχρι την πόρτα.

Whut?

Οκ αυτό είναι τρομαχτικό αλλά μόλις άνοιξα την πόρτα δεν ήταν κανένας...

Για μισό λεπτό...

Ένα κουτί;

Έκλεισα την πόρτα καθώς είχα πάρει το κουτί αγκαλιά.

Δεν έγραφε κάτι..

Το άνοιξα προσεκτικά και σάστισα


Μα... μα αυτά είναι μπισκότα

Πολλά για την ακρίβεια

Κάτω στο πατώ του κουτιού έγραφε με ωραία καλλιτεχνικά γράμματα ένα


                 "ΣΥΓΝΩΜΗ"

θεέ μου! Λες να ήταν ο Shawn?

Αλλά γιατί?

Αυτός με μισεί σιγά μην μετάνιωσε για κάτι μπισκότα.

Ρολά τα τα μάτια μου κάπως εκνευρισμενη στην υπενθύμιση του σημερινό συμβάν και απλά άνοιξα τα μπισκότα χλαπακιαζοντας τα.

Τι καλύτερο μετά από μια κουραστική μέρα βλέποντας Netflix και τρώγοντας "αηδίες" ;

------------------------------------------------------

《Χίλια συγνώμη Andrew για την καθυστέρηση 》 ήταν το μόνο που είπα καθώς δεν είχα κάποια δικαιολογία.

Χαμογέλασε όσο μπορούσα στο Justin δίπλα μου.

Φίλε αυτός ο τύπος φαίνεται τόσο αηδιαστικά ψεύτικος.

Είχα ακούσει πολλά για το ότι προσπαθούσε καιρό τώρα να πλησιάσει τον Shawn και γενικά να αρχίσει να αποκτά καλύτερη φήμη καθώς ο Shawn θεωρείται το καλό σεμνό παιδί στα φώτα της δημοσιότητας και χαρης αυτή την συμπεριφορά κρατάει τις φανς του τόσο κοντά.

Μάλιστα είχαν βγει πολλές φορές έξω ώστε οι παπαράτσι να ψυλλιαστουν πως υπαρχή κάποια σχέση φιλίας μεταξύ τους.

Αλλά πάντα ο Shawn ήξερε τι έκανε και στην συγκεκριμένη περίπτωση απλά κρατούσε απόσταση .



Γύρισα να κοιτάξω φευγαλέα τον Shawn από την άλλη πλευρά και παραδόξως δεν ήταν κολλημένος στο κινητό. ..αλλά

Πάνω μου....


Οκευ αυτό γίνεται όλο και πιο περίεργο.

Δεν καθησα να ασχοληθώ παραπάνω καθώς τα λόγια του Andrew γλυστρουσαν τόσο γρήγορα από τα χείλη του με αποτέλεσμα να έχω χάσει πολλές λεπτομέρειες μέχρι στιγμής.

____________________________________

Οκ οκ οκ αφήστε τα μπινελίκια σας εδώ κάτω. ...

Σορρυ που έχω να ανεβάσω χρόνο τώρα απλά...

Βαρέθηκα το στορυ και σαν καλή τελειομανής που είμαι #νοτ θέλω να τελειώσω αυτο το στορυ για να ανεβάσω ένα άλλο όπου και αυτό με την σειρά του λογικά θα το βαρεθω και το αφήσω επίσης

:)

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 12, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Treat You BetterTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang