XXII

7.8K 438 154
                                    

18.07.2017

Oğlan terlemiş ellerini siyah pantolununa sildi ve zile bastı. O gün Ha Neul ve Yoongi'ye sinirlenip, yanlışlıkla Mi Rae'ye "sürtük" demişti.

Pişmandı fakat pişman olmasının da yetmeyeceğini biliyordu. Kızın güvenini kırıp duruyordu ve kendisi bile bundan memnun değilken, kızı tahmin dahi edemiyordu.

Kapı yavaşça açıldığında, üzerinde ayıcıklı pijama takımı - tişört, şort- olan ve elinde de lolipopu olan kız açtı kapıyı. "Herkesi böyle mi karşılıyor bu kız? " diye geçirdi içinden genç oğlan. Başkalarının arkadaşına yürümesini istemiyordu, ki bu gayet doğal bir şeydi. Oğlan için tabi.

Oğlan, kızı öyle görünce kaşları çatılsa da, sonradan mahçup haline geri dönmüştü. Kızsa başka birini bekliyor gibiydi ve şaşırmıştı. Oğlan "başka birini bekliyordun sanırım. Gideyim ben" dedi.

"hayır, hayır. Yemek sipariş etmiştim" dedi kız.

Onca şeyden sonra kızın Jungkook'la konuşması, gerçekten ne kadar iyi biri olduğunu gösteriyordu.

Mi Rae kenara çekildi ve Jungkook'a "içeri gelmek ister misin" diye sordu. Oğlan başta kararsız kalsa da, eğer evin önünde ondan özür dilerse, yoldan geçenlerin kıza bakacağını düşündü ve başını sallayıp, içeri girdi.

Bu eve daha önce de gelse de, içine girmemişti. Bu yüzden kızın önden gitmesine izin verdi. Kızın arkasından salona geçti ve oturdu oğlan. Kız da onun karşısındaki tekli koltuğa oturdu ve oğlanın konuşmasını bekledi.

Oğlan boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

"Mi Rae... O gün... Aslında sana demeyecektim. Yani böyle demem iyi bir şey değil tabi ama sinirlendiğim için... Kendimi kontrol edemedim... Ha Neul'e diyecektim. Çünkü Yoongi ile sevgili olmasına rağmen, adını bilmediğim bir çocuğun kucağındaydı. Sana yanlışlıkla söyledim. Özür dilerim. Lütfen arkadaşlığımızı bitirme."

Genç kız bir süre bekledi. Daha sonra derin bir nefes aldı ve gülümsedi.

" merak etme Jungkook. Arkadaşlığımızı bitirmeyeceğim."

Oğlan gülümsedi ve yerinden kalktı." gitsem iyi olur" dedi. "Geç oldu. Ayrıca akşam geldiğim için -"

"sorun değil" dedi ve gülümsedi kız.

Kız da yerinden çoktan kalkmıştı tabi. Kapıya doğru ilerledi iki genç. Kız kapıyı açtı ve oğlanı uğurladı. Oğlan kapıdan çıktıktan sonra uzaklaşmadan önce gülümsedi. Daha sonra kızı birden bileğinden tutup kendine çekti ve kollarını beline doladı. Kız şaşkınlıktan bir şey yapamazken, oğlan konuştu.

"teşekkür ederim. Beni affettiğin için"

Sonra kızdan ayrılıp koşarak gözden kayboldu.















İki kitabı da "teşekkür ederim" diye bitirdim harikayım. Teşekkürler böcövldkfospslpdsp

Beğenmişsinizdir inşallah

Hadi gidiyom ben ❤️

Do Not Promise 〰jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin