XVII

8.5K 456 71
                                    

13.07.2017

Genç, kızı bulmuştu. Tahmin ettiği gibi mezarlıktaydı. Mezar taşına kapanmış, ağlıyordu. Hak etmemişti kız bunu. Hak etmiyordu. Kız böylesine iyi biriyken, bunları hak etmiyordu.

Kızın kendisine güvenememesini daha iyi anlamıştı şimdi oğlan. Kızın kendi annesine güveni yokken, başkasına kolayca güvenemezdi ki.

Kızın yanına gitti ve tereddüt etse de sarıldı ona oğlan. Kız, onu gördüğüne şaşırmıştı. Fakat çok geçmeden başını göğsüne yaslayıp, hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam etti.

Oğlan onu teselli etmek adına "şşş, geçti.." dese de, kız ağlamaya devam ediyordu. Yaşadıkları kolay değildi. Tek başına dayanması kolay değildi.

Bir süre sonra, kız ağlamayı bırakmıştı. İki genç mezarlıkta sarılıyordu. İkisi arkadaştı. İyi arkadaşlar. En iyisinden.

Oğlan kıza artık gitmeleri gerektiği hakkında bir şeyler mırıldandı ve çömeldikleri yerden kalktılar.

Oğlan bir taksi çağırdı ve kıza sormak istediği soruların hepsini "şimdi sırası değil" diyerek içine gömdü. Taksi geldiğinde bindiler ve oğlan kızın adresi söylemesine izin verdi.

Böylece oğlan, kızı bulabileceği, kızın yeni evini öğrenmiş oldu. Telefon numarasını almayı da ihmal etmedi...












Naber gençler

Hadi kaçtım ben.

oy vermeyi unutmayınnn 

Do Not Promise 〰jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin