2.bölüm

49 8 7
                                    

çıktım çıkmasınada kocam olacak kişiye görmemle şok oldum bu bu sabahki çocuk bir anda o da bana baktı.sadece boş bakışlardı onunkisi.ama benimki şaşkınlık ifade ediyordu neden hiç tepkisi yoktu.

...

annemler evlilik düğün diye konuşurken bir anda kahve istendi,hemen mutfağa gittim ve işimi bitirdim.sonra herkeze kahvesini verdim ve sıra ondaydı adını bilmiyordum.neydiki neyse neyse dilsiz diycektim. onunda kahvesini vermek için önüne eğildim.onun gözleri nerelere gitmişdi öyle pis sapık. "öhöhm öhöhm alcakmısın artık"dedim gözlerini sonunda ordan çekmişti.kahvesini verdikten sonra sandalyeme geri oturdum sohbet muhabbet derken "allahın emri peygamberin kavli kızınız elayı oğlumuz akına istiyoruz" "verdik gitti" dedi babam büyük bir heyecanla it adam diye içimden geçirirken haftaya düğünüm olduğunu öğrendim ne çabuk gelişiyordu olaylar böyle.

1 saat sonra

sonunda kalkmışlardı üstümü çıkarıp makyajımıda sildikten sonra uyumaya koyuldum.

bir hafta sonra

bugün düğün günümdü heyacanlımıydım fazlasıyla bir hafta zaten göz açıp kapanıncaya kadar geçmişti.bunları düşünürken odaya iki tane kız girdi "merhaba gelin sizmisiniz efendim" "evet" dememle beni bi sandalyeye oturturdular.birisi saçımla uğraşırken birisi makyajımı yapıyordu  .her şey tamamdı gelinliğimide giydikten sonra boy aynasından kendime bakıyordum ,adeta bir melek gibiydim ay kendimi övmek gibi olmasın.içeriye damat beyimiz akın gelmişti, hey maşallah yunan tanrıçası diye onu süzerken o da beni süzüyordu acaba aklından ne geçiyordu "hazırsan bizi bekliyorlar" konuşmuştu ,vay canına heyecanla "dilsiz değilmişsin" dedim bana anlamamış gözlerle baktı .hemen toparlayıp tamam hazırım çıkabiliriz dedim,uzun bir koridordan geçtik alkışlar, ıslıklar hepsi vardı ikimizde masaya oturduk.

...

gelini öpebilirsiniz deme sesiyle ayağa kalktık ,yutkundum ve ayağa kalktım ,o da kalktı dudaktan öpmez inşallah diye iç geçirirken alnımda bir ıslaklık hissettim, ne güzel öptü öyle. öptükten sonra gözlerini gözlerime kenetledi yine alkışlar falan filan işte dans etmeye kalktık dans ediyorduk etmesinede hiç göz göze bakmıyorduk şuan ona bakıyordum, o ise etrafa bakıyordu ve bir anda o da baktı hihh yakalandım hemen gözlerimi çektim. 

...

artık dizlerim tutmuyordu çok yorulmuştum sonunda düğün bitmişti. evimize gidiyorduk evimiz nasıldı acaba diye düşünürken akının telefonu çalmaya başladı telefondan sesi baya duyabiliyordum , bir erkek sesiydi "hayırlı olsun kardeşim" "saol kardeşim" "yengemizi gece gece çok yorma" bir anda bana baktı ve güldü gülmüşmüydü o yoksa rüyadanıydım?akın konuşmaya devam ederken bende kızarmaya devam ediyordum . ne biçim sohbetti bu . sonunda eve gelmiştik iki katlı müstakil kocaman bir evdi eve adımımı attım ve incelemeye başladım akında kendini koltuğa atmıştı bu gelinliğin içinde çok sıkılmıştım "şeyy yatak odası nerde". akın bana baktı ve yürümeye başladı "gel" onu takip etmeye başladım , acaba bu gece o şey olcakmıydı sonuçta biz evliydik dimi. neyse neyse odaya çıktık ve akın bana hiç bakmadan yine aşşağı indi.şaşkınlıkla ağzım bir karış açık kalmıştı. hiçmi arzulamamıştı beni ? o kadarmı çirkindim ? neyse ya gelinliğimi nasıl çıkarcaktım?  bir sürü düğme vardı of offf . zar zor açmaya çalıştım ama olmuyordu o hödüğemi açtırcaktım şimdi.

"akıınnnnnn!" "ne var" ne varmış insan efendim der hayvan "bir gelirmisin" neden" bu çocuk sürekli herşeyi sorgularmıydı . aşşağıdan ayak sesleri duydum yatak odasına girdim ve o da girmişti ne var der gibi bana bakıyordu utana sıkıla arkamdaki düğmeleri çözemiyorum dedim "dön" yavaşca yanıma geldi düğmeleri açtıkça sırtımda açılıyordu elleri çıplak tenime değmesi benim irkilmemi sağlıyordu "bitmedimi halâ". "yok bittide ben senin tenine dokunmak için burda bekliyorum te allahım ya " dedi tamam be sustuk dedim. aradan biraz zaman geçtikten sonra  bitmişti "teşekkür ederim" cevap vermeden üstündekileri çıkarmaya başladı , hey hey ne yapıyorsun "soyunuyorum gördüğün gibi " hemen arkamı döndüm "tamamdır" dedi üstü yine çıplaktı ,altında ise düşücek gibi duran bir eşofman vardı kaslara bak be "beni bakışlarınla yiyosun tükendim burda" dedi herkezi kıskandıran bir gülüşle "bben senimi yedim bakışlarımla haha gülüyimde boşa gitmesin" "gelinliği soymıycakmısın artık onudamı benim soymamı istiyorsun" " ne münasebet" deyip hemen banyoya girdim işlerimi hallettikten sonra kendimi uykunun kollarına teslim ettim

merhaba arkadaşlar yeni bölümü yazdım emeğe saygı vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin🤗 bu arada akın ve ela hakkında ne düşünüyorsunuz? 😂😂

KAR TANESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin