4.bölüm

39 7 1
                                    

hem elanın ağzından hemde akının ağzından bir bölümdür 😊❤️

ELA

sabah kalktığımda kendimi akının üstünde buldum, dün gece izlediğim korku filminden olsa gerekti.  biraz uzaklaşıp onu incelemeye başladım,uyurken ne kadar güzeldi öyle kalın ve biçimli dudaklar,uzun kirpikler,elle çizilmiş gibi kaşlar ve mini minicik burun cildi desen zaten kusursuz vay anasına kıskanılası bir yakışıklılığa sahip diye kendi kendime saçmalarken yavaş yavaş gözlerini açtı, kalbimin ritmi bir anda değişti hızlı hızlı atmaya başladı çünki ne yazıkki yakalanmıştım
"uyurken çok yakışıklı olduğumu biliyorum" dedi kendini beğenmiş "seni küstah" dedim ve yataktan kalktım. kahvaltı hazırlamak yine bana düşüyordu ne hazırlasam ne hazırlasam diye düşünürken bir anda kızartmaaa diye aklıma geldi ne güzel bir nimetti patates her çeşidi yapılıyordu ve kızartması hem çok kolay hemde çok lezzetliydi ayhhh bugün herşeyi övüyordum neydi bu.

...........

kahvaltımızı yaptıktan sonra aklıma anılın ayağı geldi "ayağın nasıl?"  "hiç bişey yok sargıyıda çıkarttım" "iyi" "yapmaktan korktuğun bişey varmı" bir anda böyle bir soru alınca azda olsa şaşırmıştım "var gülünç gelebilir ama yüzmek" "yüzmekmi" dedi hayvan gibi anırarak ne var yani her insan yüzmeyi bilmek zorundamı? "evet" "sana öğretmemi istermisin"   "gerçekten mi"dedim heyecanla, "ama nerde yüzcez kış günündeyiz" "merak etme en yukarı katta kapalı bir yüzme havuzu var  "tamam ozaman"  teşekkürler çok teşekkürler derken bi mallık yapıp boynuna atlamıştım "bundan bile bukadar sevindiysen başka bişey yapsam nasıl sevinirsin kim bilir" dedi sırıtarak "neyse neyse bikinimi giyip geliyorum" " tamam"

AKIN

şortumu giydikten sonra havuza çıktım
ve havuza atladım "özlemişim be" diye kendi kendime konuşuyordum nerde kalmıştı bu kız bir anda görüş alanıma girdi of of of o nasıl bir fizik onu ilk defa bu denli açık görüyordum büyük göğüsler büyük kalça ince bel bir anda kendime gelip sapık düşüncelerimi aklımdan attım "nerde kaldın sen"  "yolu bulamadım" bi kahkaha patlattım "o nasıl bi laf yolu bulamadım cidden acayipsin" "komikmi" dedi ve yanıma yavaş yavaş geldi baş parmağını suya soktu hemen çekti "gel hadi" "oolmaz" dedi kekeleyerek "neden güven bana" bunu dememle yavaşca havuza girdi "şimdi kendini bana bırak" karın bölgesinden tutuyodum o ise salak salak çırpınıyordu "kızım bir çırpınma böyle çırpınırsan boğulursun" "saol ya söylediğin için napıyım yani ben"

......

aradan bir saate yakın bir zaman geçmişti fakat ela öğrencek gibi değildi
"ela bugünlük yeter kızım buruştum valla" "tamam ama başka zaman öğretceksin" "tamam" "sözmü" "söz" dedim bana yavru köpek gibi bakıyordu "hadi çıkalım"  havuzdan çıktıktan sonra baya acıkmıştım birer pizza söyleyip koltuğa kendimizi attık şuan hayvan gibi yiyorduk "acıkmışım" "bende" pizalları bitirdikten sonra telefonum çalmaya başladı arayan mehmetti "efendim mehmet" "oğlum tamam anlıyorum yeni evlisin karınla sevişerek  vakit geçirmek daha zevkli ama bizde varız ya hani özledik seni" dedi gülerek "mehmet özel hayatıma karışma oğlum nerdesiniz geliyorum" "her zamanki bardayız" "tamam geliyorum"

"nereye gidiyorsun"  "arkadaşlar bara çağırıyorlar oraya gitceğim" "peki" yukarı çıktım ve siyah bi pantolon üstünede siyah bol bi tişört geçirip evden çıktım.


ve ve ve yine ben bir günde iki bölüm yazdım bu arada yorumlarınızı heyecanla bekliyorum kitap hakkında eksik bulduğunuz şeyler illaki vardır lütfen bana söyleyinki bende düzeltmeye çalışıyım tabiki güzel yorumlarınızıda bekliyorum öptümmm❤️🤗😘

KAR TANESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin