akının ağzından anlatılcaktır iyi okumalar ❤️❤️❤️
yeni bir güne daha gözlerimi açtım.artık evli bir adamdım , evliliğin getirdiği fazla sorumluk vardı, farkındaydım ama hiç uğraşamazdım.
banyodan su sesi geliyordu anlaşılan o ki ela banyoya girmişti.su sesi kesildikten sonra ela bir kaç dakika sonra çıkmıştı üstünde uzun bi hırka altındada siyah bir tayt vardı. kapıdan dışarı buhar çıkmaya başladı ne yapmış bu kız yakmış kendini diye düşünürken ela hanım saçını taramakla meşkuldu "yavaş ol biraz saçındaki bütün suyu üzerime sıçrattın" "allah allah beyfendi çok biliyorsanız gelin tarayın" elanın saçını asılmamla kendime çektim ve önüme oturttum "ne yapıyorsun sen". görmüş olduğun gibi ela hanım , saçını tarıyorum" "yok canım ben farketmedim" saçları yumuşacıktı .kokusu burnuma doldukça mest oluyordum. "bitti" utangaç bir şekilde teşekkür etti ve aşağı indi.
"akınnnnn" "akınnnn" "ne var kızım"
"kahvaltı hazırladım" "geliyorumm"
aşağı inerken bir anda ayağım kaydı "hay ben senin gibi merdiveni""lannn ela düştüm gel kaldır beni"
koşarak buraya geldi bana endişeli gözlerle bakıyorda "bakmayı keste yardım et" "tttamam" yavaşca kolumu boynuna sardı ve beni zorlada olsa kaldırdı " ha camış, kas yığını" beni koltuğa oturttu ve bacağıma baktı "acıyormu" "acıyor" "ayağına merhem sürelim tamammı" " gerek yok" " ne demek gerek yok" "baya işte gerek yok" " saçmalama bekle beni gelcem hemen" koşarak yukarı çıktı, elinde beyaz bi sargı ve merhem vardı. "şimdi bunu ayağına sürcem elinde gördüğün sargıylada sarcam" "vay anasına nasıl olur" "dalga geçmeyi bırak uzat ayağını" ayağımı yavaşca uzattım narin narin merhemi sürüyordu, erkeklik hormanları işte içim gıdıklanıyordu bitmezse her an altıma alabilirdim yutkunarak "bitmedimi halâ" "bitti bitti sabırsız."1 saat sonra
evde sakat bir şekilde oturuyordum sıkıldım , ama asla oturmayı sevmezdim. "elaa" "ne var" "böyle oturcakmıyız" "ne yapmak istersin" "beni gezdirsen çok sıkıldım" "efendimm!! seni gezdirirsem fıtık olurum be ben" "kızım ben senin her istediğini yaptım sen de yapcaksın" "yok ya ne yaptın sen" "gelinliğin arkasını bir saat açmak uğraştım, saçlarını taradım" aslında çok iş yapmamışım bunu fark ettim "ooo baya fazla iş yapmışsın"dedi gülerek sen gülme. "gel gezdiriyim acıdım"
...
evde bana mal gibi tur attırıyordu "tavaf mı ediyoruz acaba" "yoo inşallah bir gün onuda yaparız " dedi ciddi ciddi "ela daha ne kadar böyle evin içinde turluycaz" "dışarda kar var nasıl gezcez" "haklısın" doğru söylüyordu aklıma bir fikir geldi "mısır patlatta fikm izleyelim" "çok güzel fikir"
mısırı patlatıp yanıma oturdu "filmin adı ne" "korku seansı" "korku filmlerinden nefret ederim bilesin" "ne yapayım evde yalnız yaşıyorum bir korku filmi var birde erotik filmler var hangisini istersin herhalde erotik istemezsin" dedim gülerek ona baktığımda ise kızarmış haldeydi bunda utanılcak ne vardı? bu kızlar neden bu kadar utangaçdı "yok erotik kalsın korkuyu izlerim ben hatta çok severim" dedi bi kahkaha patlattım "tamam ozaman" dedim ve filmi başlattım.Zaman zaman çığlık atıyor aradada bana sokuluyordu "akınnnn kapat ya izlemeyelim bak gece gözüme bi gram uyku girmez beniimm" dedi titrek bi şekilde "tamam hadi yukarı çıkalım" koluma girdi ve yukarı çıktık gecelikleri giydikten sonra sıra yatmaya gelmişti "iyi geceler" dedi bana tebessüm ederek "iyi geceler."
veee yeni bölüm geldi yorum ve votelerinizi bekliyorum ilk yorum ve ilk vote atan kişiye öbür bölümde bahsetcem hadin iyi günler.❤️❤️❤️❤️❤️ ayrıca kısa oldu farkındayım ama kitap yeni olduğu için her gün bölüm atmam gerek ve gerçekten elim fazla uyuşuyor lütfen anlayışla karşılayın😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANESİ
ChickLituyurken izliyorum en sevdiğim halini saçların dağınık yüzünde yastık izi... onlarınki nefretin küllerinden doğan aşktı. ela ve akın "2017"