Κυριακή 2

10 1 0
                                    

Πήγα πρός προς τον πάγκο και έβγαλα ενα μπολ για να βάλω τα δημητριακά.
Χρι:"Μην φας.. "
Φιλ:"Γτ? Να πεθάνω τις πείνας επειδή έτσι θές εσύ? "
Χρι:"Θα μπορούσε να ειναι και αυτό αλλα όχι..μικρή πάνε πάνω" είπε και έκανε νεύμα .

Χριστόφορος POV.
Ετσι όπως τα έκανα σκατά πρέπει τώρα να της ζητήσω συγνώμη, "ευχαριστώ Βάνα για τις αξέχαστες στιγμές που μου χάρισες "είπα απο μέσα μου .Την πλησίασα και ακούμπησα τις παλάμες μου γύρω απο τον λαιμό της ,κοίταξα το πάτωμα.. Μα τοσο βλάκας πια ουτε αυτο δεν μπορώ πλέον να πώ.

Φιλοθέη POV.
Μα τη κανει... Τα εχει χασει εντελώς και κάποιος πρέπει να τον συνεφέρει επιτέλους, ειμαι σχεδόν σίγουρη πως ειναι ακόμα μεθυσμένος.
Φιλ:"Τι θέλεις να κανείς Χριστοφορε?"
Χρι:"Εμμ τίποτα σκεφτόμουν κάτι.. "
Τωρα μάλιστα!
Ενοιωσα τα χέρια του να φεύγουν απο πάνω μου, γύρισε να φύγει και τοτε έπεσε στα γόνατα.
Χρι:"Συγνώμη "
Εμεινα εκείνη τη στιγμή, αυτός  συνέχισε να λέει ..
Χρι:"..δεν ήθελα να δείς αυτο που είδες  και το ξέρεις μερικές φορές μπορώ να γινω πολυ σπαστικός σε παρακαλώ φιλλλ"
Μην με κοιτάτε καθόλου δεν το συγχωρώ όσο και να με κοιτάει με εκείνο το βλέμμα το" λυπίσουμε είμαι καημένο αλλα κατα ταλα ξερω τι θέλω" και το γεγονός πως επεσε στα γόνατα.
Φιλ:"Το μονο που θα πω ..φαντάσου τη θα λέει η θεια μόλις μαθει για την κατάσταση σου! "
Εμεινε να κοιτάει και σήκωσε σιγά-σιγά το κεφάλι του άνοιξε το χέρι του και έκανε νόημα να πάω δίπλα του .
Εβγαλε το κινητό του που ηταν μεσα αίματα και μου έδειξε  τις φωτογραφίες..

Φιλ:"Κια εγω τη να κάνω

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Φιλ:"Κια εγω τη να κάνω.. Αν τις αρέσει καλός δεν χάνει και τίποτα.. απο το να τα έχει με εσένα ρρ ανίκανε"
Χρι:"Εχω βιντεο που μιλάς στο κενό ..θες να ανέβει φβ? "
Φιλ:"Ποσού μήνες έχεις να κανείς χαχα σεξ χαχα...? "ειπα γελοντας...
Χρι:"Οχου μωρέ δεν με παρατάς τζαμπα ασχολιθικα "
Είπε καθώς σηκωνόταν απο το πάτωμα και αλλαξε θέμα.
Χρι:"Μην φας, θα βγούμε έξω σήμερα "
Φιλ:"Ααμπα θα με κυκλοφορήσεις όπως παλιά? "
Χρι:"Χάρι  σου κανω.. "
Γύρισα απότομα το κεφάλι μου και ειδα την μικρή  να κάθεται στην σκάλα και να κρυφοκοιτα, την έκανα νόημα να πάει πάνω και έφυγε τρέχοντας.

Χριστόφορος POV.

Καθώς έψαχνα ενα τρόπω για να της πω συγνώμη.. Ενιωσε τα χέρια μου να μουδιαζουν, δεν μπορω να συνεχίσω παω να φύγω και κάτι με τραβάει πίσω ,πέταξα ενα μπιχτο συγνωμη και μια δικαιολογία. Καθώς πλεον δεν ενιωθα τα γόνατα μου. Της έδειξα τις φωτογραφίες μπας και καταλάβει τι παίχτηκε.. Αλλα αυτη δεν εδωσε σημασία και έλεγε τα δικά της.
Τι ηταν αυτο που με έκανε να γυρίσω πίσω? Βαζω τα αθλητικά μου και κάθομαι στο πεζουλάκι καθώς περίμενα να ετοιμαστούν τα κορίτσια.
Χτυπάει  το κινητό "άγνωστο "παω να το σηκώσω και μαυρίζει η οθόνη. Τέλεια τα τίναξε και το κινητό, βγενουν τα κορίτσια και πηγένουμε προς το κέντρο.
Φιλ:"Δεν μου είπες.. "
Χρι:"Τι δεν σου είπα ακριβώς? "
Φιλ:"Ποσο καιρο... "
Χρι:"Γτ πρόλαβε να γίνει κατι και δεν το πήρα χαμπάρι..? "
Φιλ:"Δλδ.. Εισαι ακόμα  παρθένος? "
Χρι:"...."
Γυρνάω προφανώς ενοχλημένος και κοιτάω το κινητό μου. Σίγα μην δώσω δικαιώματα...
Δυο τετράγωνα πιο κάτω αφου είχαμε φτάσει ακούγονται φωνές, φτάνοντας πιο κοντά είδα δύο παιδιά να τσακώνονται ,στην Αθήνα  συνήθιζα να τερματίζω κάθε είδους τσακωμό αλλα αυτο μου φάνηκε πολυ άκακο και εντελώς φιλικό. Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα να περπατάω,η μικρή με πιάνει απο το χέρι και μου κάνει νόημα να πάω απο εκεί..
Χρι:"Τι νόημα έχει...Θα τα βρουν  !"
Φιλ:"Πανε τώρα... "
Πήγα απο εκει..
Χρι:"Εε θα σταματήσετε? Βρίσκεστε μεσα σε κόσμο... "
???:"Οτι και να κάνεις δεν θα δόσεις τέλος σε αυτό!"
Χρι:"Παρασκευά? " ειπα και δεν θυμάμαι τίποτα απο τότε ολα μαύρισαν.

Φιλοθέη POV.
Τον βλέπω να πηγαίνει προς το μέρος τους και ξαφνικά να πέφτει..
Αριζω αν γελάω και τρέχω προς το μέρος του για να τον βοηθήσω.
Τον γυρνάω και του κουνάω το κεφάλι μπας και μου το κάνει για πλάκα.,αλλα δεν ανταποκρίνεται.
Φιλ:"Ενα ασθενοφόρο και γρήγορα! "

              →→→→→❤←←←←←

Αγαπακια μου , σας υπόσχομαι πως από εδω και περα θα γράφω κάθε μέρα και θα αρχισω παράλληλα και το "That's right " .
Πολλά 💋και see you later...

Αγαπώ την φαντασία μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant