Eu si cu familia mea ne indreptam spre aeroport, ducandu-ne sa-l luam pe verisorul meu,Jorge. Parintii mei au mers sa-mi ia ceva de mancare, fiindca imi era super foame,așa că am ramas cu fratele meu, Madalin, care este obsedat de telefon.
Dupa doua minute, simt cum doua brate ma inconjoara pe la spate. Tresar ca si cand m-ar fi scos din gandurile mele. Ma intorc, si ce sa vad? Verisorul meu, pe care nu-l vazusem de aproape 4 ani,era in fata mea. Nu-mi venea sa cred.
-Nu ma saluti, draga verisoara?
-Ăăă... Ma balbai eu, nevenindu-mi sa cred ca e in fata mea.
Apoi, fratele meu, isi scoate ochii din telefon, si-l imbratiseaza pe Jorge. Vin parintii mei si se imbratiseaza, se saluta, iar eu nu scot nici un sunet. Ne ducem la masina, iar ca de obicei, ma cert cu fratele meu pe locul din fata.
-Lasa-l pe fratele tau,Monica! imi zice mama.
-Dar el a stat si data trecuta! Spun eu bosumflata.
-Stai cu mine in spate, draga mea verisoara. Vreau sa vorbim,cu el nu prea pot.
-Da, e obsedat de telefonul ala. De parca ar avea o avere acolo!
-Hei,sunt si eu aici! Va dati seama ca va aud,nu? Zice el, vrand, cred,sa se apere.
-Haideti,copii! Nu avem toata ziua! Bunica se va supara pe voi, ca nu veti ajunge la timp pentru desert! Zice tata.
-Ok,haideti! Spun, scotand limba la fratele meu,dupa care toti ne urcam in masina,iar eu pe locul din mijloc. Am stat tacuti aproape tot drumul. Pe mine ma ia somnul,iar mama imi zice sa ma culc un pic, dar, evident ca eu nu pot, neavand unde.
-Pune capul pe umarul meu,imi zice Jorge.
-Mersi,dar nu vreau sa te deranjez,probabil esti obosit dupa drum.
-Nu, chiar deloc. Vino, nu ma deranjeaza.
-Ok. Dupa care pun capul pe umarul sau, care spre surprinderea mea, era moale.
CITEȘTI
El amor entre primos! Finalizata!
RomanceCând apare pe scena vieții un incest, toți se pun împotriva. Dar, oare poți să-i dictezi inimii pe cine să iubească?! Ea alege cu gândirea,cu sufletul,apoi îți spune că-l vrea pe el! Însă,când el este o rudă,ce poți face?! Sa-ti trăiești iubirea imp...