Maldive

26 3 0
                                    


 Ducandu-ne in camera Mirei , i-am povestit cele intamplate si am vorbit despre vacanta noastra. Se pare ca avem avionul la 07:00 dimineata. Am luat biletele de la ea si am plecat cu mama si tata acasa. Se facuse deja seara asa ca am mancat si ne-am dus fiecare in camera lui. Cum eu nu am putut adormi , fiindca am dormit dupa­amiaza , acum stau pe laptop. Se aud doua batai in usa , iar eu doar mormai un "intra". Pe usa isi face aparitia Ian foarte trist. Poate ca-I nu suport eu , dar este varul baiatului pe care-I plac. Cred totusi ca am ajuns sa nu-I mai plac , ci sa-l iubesc.    O , Doamne,ce-mi face el mie.

-Te deranjez? Sunt intrerupta din a medita de catre vocea lui Ian.

-Nu , intra. la loc. Ii raspund la intrebare.

El vine si se aseaza in fata mea , pe pat.

-Ai plecat si nu mi-ai dat sfaturi! Spune cu o voce trista.

-Am avut putina treaba! Spun si dau laptop-ul la o parte. Acum , continui eu , pot sa te ajut. Spune !

-Pai , fata respectiva nu prea ma baga in seama. Cred ca nu ma place deloc.

-Atunci , fa-o sa te placa! Vorbeste mai mult cu ea , fa-o sa se simta bine cu tine.

-Si daca,sa zicem,ca ma place,cum fac sa ii arat ca o iubesc?

-Pai , nu stiu ! Trimite-I flori,ciocolate, scrisori. Ceva de indragostiti ! Cauti pe net!

-Ok , mersi ca m-ai ajutat , Monica. Spune si pleaca,de data asta , foarte tericit!. Dupa conversatia asta,eu ma pun la somn ,iar de indata ce inchid ochii, patrund in lumea viselor.

***

Ma trezesc din cauza alarmei! Ce o urasc! Deschid ochii si vad ca e ceasul 06:34. Astazi plecam in Maldive. Ma duc repede in baie , fac un dus si ma imbrac cu o pereche de blugi albi , subtiri,un tricou rosu ,iar deasupra un hanorac. lmi impletesc parul la spate, iar dupa 16 minute sunt gata. lau trolerul si geanta,apoi fug la varul meu. Cand sa deschid usa,iese si Jorge cu bagajul in mana.

-Neata ! Mergem? Ma intreaba el.

-Neata! Da!

Dupa care am plecat. Ne-am luat ramas-bun de la familia mea aseara. Am trecut si i-am luat si pe Mira cu Catalin. La aeroport,am ajuns exact la fix. Ne-am imbarcat si am plecat.

***

Dupa 3 ore de zbor si somn , sunt trezita de varul meu. E asa dragut sa ma trezesc alaturi de el.

-Haide,am ajuns!

Ma ridic lenesa si dau sa-mi iau geanta , dar la cat de somnoroasa sunt, ma impiedic de piciorul scaunului.

Astept sa fac contact cu podeaua , dar doua brate ma prind inainte de a cadea.

-Esti atat de adormita!

-0 trezesc eu ! Voi duceti-va sa luati bagajele. 0 aud pe Mira. Am ochii intredeschisi si pot observa faptul ca nu-i convine. Am mers la baie unde m­ am spalat pe fata si m-am trezit de-a binelea. Apoi am primit putina morala din partea amicii mele. Acum suntem la receptie sa ne luam cheile pentru camere.

Mira si Catalin si-au luat camera, inaintea noastra .

-Pe ce nume? lntreaba receptionista

-Jorge Lopez.

A tinut atat de mult sa ia camerele pe numele lui , incat nu am putut sa-l retin.

-Poftiti cheia. Sedere placuta!

Dupa ce am luat cheia , am plecat spre camere. Am ajuns in fata unei usi , iar eu am spart gheata:

-Cine va sta aici?

El doar mi-a inmanat o foaie. Cea pe care i-a dat-o receptionista. 0 citesc si vad ca suntem cazati in camera cu numarul 206. Stai,putin ! AMANDOI SUNTEM CAZATI AICI !!?? Nu se poate!

Ma uit la el si-mi zambeste diavoleste.

-Parca trebuia sa avem camere separate! Spun putin suparata

-Nu mai aveau camere libere. Haide,vorbim inauntru. Spune si-mi face semn sa intru . Eu intru val-vartej in apartament. E foarte frumos aici. Cum intri dai de un hol micut in care este o baie , apoi daca continui dai de dormitor. Acolo este o canapea si un dulap micut. Din el iesi pe balcon,iar acolo este marea. Atat de curata. Insa , nu este nici o alta camera sau baie. lntru si il vad pe Jorge stand pe patul dublu.

-Unde voi dormi ? II intreb ,iar ranjeste .

-In pat, cu mine! Spune intinzandu-se si punand accent pe ultimul cuvant.

-Poftim ?? Poate vrei sa dormi pe jos. Spun si ies foarte repede. Prietena mea este peste "drum " , fiind cazata in camera cu nr 210. Ciocan la usa si aud un " intra"! Camera lor este la fel ca a noastra,decat ca baia lor este in dormitor. Ii vad stand pe pat.

-Deranjez?!

-Nu , draga,stai linistita. Vino!! Ma apropi si o iau pe Mira afara.

-Tu ai luat biletele , nu?

-Da , de ce?

-Si nu puteai sa iei doua camere?

-Pai,... nu mai erau. Asa ca Jorge s-a oferit sa stea cu tine.

-Bine! Spun si plec inapoi. Trebuie sa ma schimb de hanorac. Mi-e foarte cald. Ajunsa deschid usa si-l vad pe varul meu iesind din baie ,cu un prosop infasurat in jurul taliei. Arata atat de sexy si... 0 ,Doamne , aproape salivez.

-Cat ai de gand sa te uiti la mine? Spune el .

-Nu ma uitam , doar ca...mi-ai blocat intrarea !

-Atunci , poftiti! Spune,dandu-se la o parte.

lntru in dormitor unde imi caut ceva de imbracat. Mor de cald cu hanoracul acesta ,pe mine. II dau jos si-l aud pe Jorge:

-Ai de gand sa te dezbraci in fata mea, nu ca m-ar deranja !! Spune si zambeste smechereste.

-Ai vrea tu ! lnsa,nu ! Asa ca,ia-ti gandul.

Gasesc un maieu roz ce scrie pe el: "Kiss me!" si o pereche de blugi scurti cu talie. Ma duc la baie si imi fac un dus. Ma imbrac cu hainele alese si ies. Desi ceasul indica ora 10:30, afara este cald. II vad pe varul meu care vine dupa balcon , este imbracat cu un maieu negru si pantaloni scurti albi,taiati la mijloc.

-Mergem sa mancam? lntreaba el .

-Bine. Spun , iar el imi face semn sa ies prima. Ne indreptam spre restaurantul hotelului unde sunt si prieteni nostri. Ma asez si vad ca Mira discuta foarte aprins cu Catalin. Ma uit intrebator la Jorge ,iar el doar mimeaza un "nu stiu".

-S-a intamplat ceva ? Rup eu tacerea . Se uita unul la altu,iar Mira incepe:

-Am decis sa mergem sa inotam , dar avem o mica problema.

-Care ? Spune Jorge

-Ne-am uitat costumele de baie acasa. Spune Catalin.

-Puteti sa va cumparati . Sigur e pe-aici un magazin.

El amor entre primos! Finalizata!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum