DUPA 0 SAPTAMANA :
Dupa ce ne-am distrat in Maldive , iar eu cu Jorge am inceput o relatie plina de riscuri,acum ne intoarcem acasa. Nu stiu cum sa le spun alor mei,dar sper sa fie bine.
-La ce te gandesti? Ma intreaba iubitul meu drag , scotandu-ma din gandurile mele.
-La nimic ! Spun zambind ,iar el imi da un sarut cast.
" Atentie,dragi calatori,ne apropiem de aterizare,va rugam sa puneti centurile de siguranta!"
Ne atentioneaza pilotul . Facem de indata ce ne spune.
-Monica,imi atrage atentia Jorge,esti sigura ca vrei sa le spui parintilor tai despre noi ?
-Da , nu le pot ascunde asta. Oricum vor afla.
-Sa sti ca sunt cu tine,indiferent de situatie! lmi zice si-mi da un sarut pe frunte. Avionul se opreste , iar toti pasageri coboara . Mergem sa ne luam bagajele apoi plecam spre iesire .
In aeroport e multa aglomeratie , dar reusesc sa-i vad pe-ai mei. Fug spre ei si ii iau in brate pe toti. Sunt si prietenele mele aici.
-Scumpo , ce dor ne-a fost de tine! Spune mama cand ne desprindem din imbratisare.
-Credeam ca nu mai veniti ! Spune tata.
-Am lipsit doar o sapt. lntervine si Jorge.
Langa noi sunt si familia Mirei. Dupa ce ne-am imbratisat si ne-am alinat dorul, am hotarat ca e mai bine sa mergem acasa. Ajunsi acolo,am vazut ca Clara a gatit diferite mancaruri.
-Draga Clara,nu era nevoie sa gatiti atat de multe. V-ati obosit prea mult!
-0 , nu scumpa mea , Monica. Tot ceea ce am facut e cu drag. Bine ai venit si pofta buna.
-Sarut-mana pentru tot.
Asezati toti la masa,ne-am apucat de mancat. Fiecare era blocat in gandurile lui ,pana ce Madalin a spart linistea:
-Si cum a fost acolo? Cum v-ati simtit?
-Foarte bine,draga verisoare ! Spune Jorge, uitandu-se la mine.
-Ma bucur pentru voi! Spune si mama.
-Cred ca v-ati distrat de minune! Cum ati fost repartizati in camera ? lntervine si Ian putin suparat. Am aflat de la Jorge ca si el e indragostit de mine.
Insa ,inima mea apartine doar unui singur om , iar acela e varul meu !
-Asa e , draga Ian,ne-am distrat! Cu camerele ne-am descurcat noi. Spun eu in timp ce iau ultima gura din ciorba de Iinte.
-Eu am terminat , multumesc pentru masa! Ma duc sa despachetez ! Spune Jorge.
-Vin sa te ajut , Jorge,oricum am terminat de mancat. Zic ridicandu-ma de la masa.
-Sa va fie de bine ! Ne ureaza mama. Noi ne indreptam spre camerele noastre . Ajunsi in fata usilor , Lopez ma invita la el in camera. lntru si-mi aduc aminte de prima oara cand am intrat aici. Tresar cand sunt imbratisata pe la spate de varul meu. lmi aplica un sarut pe gat ce-mi trimite mii de fiorii in tot corpul . Ma intorc cu fata spre el si-mi da un pupic pe frunte.
Zambesc la gestul sau.
-Nu ti-e frica ca ne poate prinde cineva?
-Nu ! Zice foarte hotarat. Am inchis usa, continua el,cu cheia!
lncep sa rad,iar el doar ma ia in brate stil mireasa si ma duce in pat.
-Parca trebuia sa despachetam !? Zic fiind in bratele lui !
-Avem timp! Zice dupa care imi da un pupic pe par si ma strange mai bine in brate.
-Ce bine ar fi sa stau asa toata viata cu tine!!
-Si ce te incurca? Eu nu plec nicaieri! Zambesc,apoi ii raspund:
-Familia mea , mi amor!
-Mai spune-o odata ! Suna atat de bine din gura ta !
-Mi amor! Spun si-mi da un sarut cast, dar eu vrand mai mult,ii adancesc intrunul pasional si plin de dorinta. Ne oprim cand cineva bate la usa. Ma dau jos unde iau troler-ul pe care-I pun pe pat , iar Jorge deschide usa.
-0, Ian! Ce te aduce aici?
-Am venit sa va ajut! Madalin vrea sa te duci cu el in oras , apoi sa vin si eu cu Monica.
Jorge se uita la mine,iar eu aprob din priviri. Deocamdata nu vreau sa afle nimeni .
-Ok , primera ne vedem afara. Batta ! lmi spune dupa care se face nevazut.
-Deci,ne apucam de treaba sau ne uitam unul la celalalt?
-Ne apucam de treaba. Zice zambind . Dupa aproximativ o ora am terminat de despachetat si troler-ul meu ,dar si cel al lui Jorge.
-Eu ma duc sa fac un dus si apoi sa ma schimb.
-Bine,te astept jos ! Ma aproba Ian.
les din camera iubitului meu si merg la mine,unde fac un dus. Cum a venit iarna , decid sa-mi iau o pereche de blugi albi ,un pulover crem , iar in picioare niste ghete crem. lmi fac un machiaj simplu si cobor jos. Ian are flanela neagra si geaca lui de piele neagra. lmi iau si eu geaca si plecam cu Ferrari-ul meu ! Ajunsi ne dam jos si ne indreptam spre club. lntrati acolo,Ian imi da un pupic pe obraz apoi se indeparteaza de mine cu repeziciune. lmediat ii vad pe Lopez venind spre mine!
-De ce l-ai lasat sa te pupe? lmi spune vizibil deranjat.
-Nu mi-am dat seama ce a vrut sa faca! Eu te cautam pe tine!
-Bine,te cred,dar sa nu-l lasi!
-Bine,gelosul meu !
-Si doar al tau ! Spune si-mi da un sarut cast pe buze. Hai,continua el,ne asteapta fratele tau.
Ne indreptam spre el si-l vad stand de vorba cu o blonda.
-Cine-i tipa ?
-Viitoarea ta cumnata! Spune zambind smechereste.
-Cum adica? Glumesti,nu-i asa!
Se apropie de mine si ma apuca de talie,dar in loc sa ne ducem langa Madalin ,ne indreptam spre un bufet mai indepartat de el.
-Vreau sa-ti prezint pe cineva ! Spune parca citindu-mi gandurile.
-Pe cine ?
-Ai sa vezi! Spune luandu-ma de mana si tarandu-ma prin multime , dau de un baiat cu paru castaniu si ochii caprui .
- Ti-I prezint pe Alvaro Martinez. Cel mai bun prieten al meu dupa Ian. Varo , ea este iubita mea , Monica.
-lmi pare bine sa te cunosc! Jorge mi-a vorbit mult despre tine!
Ma uit la Lopez care doar da din umeri. Dau mana cu el si ii raspund:
-Si mie!
-Hai sa mergem sa mancam ceva! Spune Alvaro.
Noi doar ii urmam . Ajunsi fiecare isi comanda cate ceva, dar mie nu prea mi-e foame,asa ca eu am cerut doar un cockteil.
-Nu vrei sa mananci ceva? Ma scoate din ganduri Lopez.
-Nu , sunt satula! Ii spun privindu-l in ochi. II vad ca-si indreapta privirea spre buzele mele.
-Ce astepti? Spun repede,iar el se uita ciudat la mine. Ii fac semn spre buzele lui ,iar el zambeste pervers dar si draceste. Se apropie de mine si ma trage intr-un sarut plin de dorinta si posesivitate !
-Mai sa fie!
CITEȘTI
El amor entre primos! Finalizata!
RomanceCând apare pe scena vieții un incest, toți se pun împotriva. Dar, oare poți să-i dictezi inimii pe cine să iubească?! Ea alege cu gândirea,cu sufletul,apoi îți spune că-l vrea pe el! Însă,când el este o rudă,ce poți face?! Sa-ti trăiești iubirea imp...