Ma trezesc datorita luminii puternice ce-mi bate in fata. Ma ridic din pat,imi fac rutina zilnica, apoi cobor la bucatarie. Nu e nimeni prin preajma,inafara de menajera noastra.
-Buna dimineata, Clara. Unde sunt ceilalti? Intreb eu buimaca.
Am hotarat sa nu ne mai adresam cu dvs, ci sa ne tutuim, ea fiindu-mi ca o a doua mama, iar eu fiica ei, ea neavand copii si sot.
-Buna dimineata, Monica. Tatal si mama ta au plecat dis-de-dimineata la firma,fratele tau a zis ca se intalneste cu prietenii.
-Cat e ceasul?
-11:30.
-Aa, scuze. Am zis " neata".
-Nu-i nimic. Doresti sa mananci?
-Da. Ce este de mancare?
-Pai, clatite cu gem si ciocolata, sandwich-uri facute de mama ta si pateuri calde.
-Ok. Vreau din fiecare cate ceva.
-Imediat iti aduc.Ma duc dupa ea la bucatarie si ma asez la masa. Imediat pe usa intra Jorge.
-Neata! zice el scarpinandu-se in cap.
-Neata,dar nu prea e. Credeam ca te-ai trezit mai devreme si ai plecat afara, ca ceilalati.
-Cum adica nu e " neata" si nu?!
-Pai, zic eu uitandu-ma ceas, e 11:35.
-Aa,hi,hi, scuze.Vine si Clara cu micul meu dejun. Yey, abia asteptam, imi era o foame de lup.
-Mersi, Clara.
-Cu placere. Mai ai nevoie de ceva?
-Nu , mersi.
-Dvs, domnule? il intreaba pe Jorge,iar eu rad de expresia fetei lui. Cred ca nu o cunoaste.
-Aa,nu, mersi. Apoi ea pleaca. Imediat ce iese pe usa, Jorge vine si se aseaza langa mine.
-Cine e femeia asta? Si de ce razi?
-E menajera noastra, Clara. Si rad de fata ta.
-Bine, nu mai rade. Unde sunt ceilalti?
-Plecati afara. Ce mananci? il intreb intinzandu-i o farfurie cu clatite.
-Ce mananci si tu! Spune luandu-mi toata farfuria.
-Hei! strig eu incercand sa o iau inapoi.Dar el o pune pe cel mai inalt dulap, eu fiind mai mica de inaltime,iar el mai inalt.
-Nu ti-o dau! Sâc, sâc! Spune scotand limba la mine.
-Ok,ti-o las tie! Eu plec sa ma schimb.
-Bine,bye.Urc sus si ma schimb intr-o bluza albastra si o pereche de jeans. Cobor jos si-l vad pe verisorul meu pregatit sa iasa afara.
-Stai asa! strig eu, iar el intoarce capul.
-Ce e?
-Ti-am adus niste chei. Ia-le! Zic eu intinzandu-le.
-Mersi. spune si iese.
-Clara, eu ies. Ma duc la Mira.
-Bine,Monica. striga din bucatarie. Apoi eu plec.
CITEȘTI
El amor entre primos! Finalizata!
RomanceCând apare pe scena vieții un incest, toți se pun împotriva. Dar, oare poți să-i dictezi inimii pe cine să iubească?! Ea alege cu gândirea,cu sufletul,apoi îți spune că-l vrea pe el! Însă,când el este o rudă,ce poți face?! Sa-ti trăiești iubirea imp...