Mica gelozie

30 3 0
                                    


 Ma trezesc alene, ducandu-ma la baie. lmi fac rutina zilnica ,apoi merg sa ma imbrac. Aleg o rochita scurta , albastra. Desi e toamna,este cald afara . Cum ar fi primavara , asa e de cald. Parul il prind intr-o coada de cal. In picioare imi pun o pereche de sandale fara toc . Cobor jos, unde nu e nimieni. Ciudat, la ora asta toata lumea se plimba de colo pana colo. Merg in bucatarie, unde dau de Clara.

-Buna dimineata,Clara. Unde sunt restu ?

-Toti,inafara de Jorge,au plecat. Nu stiu unde, nu mi-au spus.

-Multumesc. 0 sa sun sa vad unde sunt. lmi poti pregati doua sendwichiuri , te rog ?

-Sigur.

Eu ies pe balcon sa sun. Prima oara o apelez pe mama, dar nu-mi raspunde. Apoi pe tata, Madalin , nici ei nu raspund. Ok, ce se intampla cu oameni astia? De obicei ,imi raspund. Azi o sa ma plictisesc. Este sambata si nu mergem la firma .

Cred ca nici ei nu sunt acolo. Ma intorc in bucatarie. Clara deja mi-a pregatit ce i-am cerut. Ii multumesc si ma apuc de mancat. Dupa 10 minute, termin . Ma duc sa-mi iau geaca de piele. lnainte sa ies pe usa, strig cat sa ma auda Clara.

-Eu ies afara. Merg sa ma plimb.

-Bine. lmi striga si ea inapoi. Deschid usa,dar cand sa plec , mi se inchide usa. Ma intorc si-l vad pe Jorge.

-Pleci fara mine, scumpo?

-Ce scumpo? Ai cazut in cap?

-Nu , draga verisoara. Nu am voie sa-mi alint scumpa mea verisoara? Spune in timp ce isi trece mana prin par, seducator. Eu doar imi dau ochii peste cap. lmi deschide usa si plecam. Azi este foarte insorit, asa ca am decis sa ne plimbam pe jos. Am ales sa merg in parc. Aleeile frumos ornate cu frunze argintii , arata splendid. Desi copaci raman fara haina lor,sunt draguti.

-Ce vrei sa facem azi? Ma intreaba Jorge,atragandu-mi atentia.

-Cine a zis ca o sa facem ceva impreuna ?

Spun mergand un pic mai tare si punand accentul pe ultimul cuvant.

-Cand o sa incetezi sa te mai porti asa de rece cu mine?

-Nu stiu . Poate niciodata.

Tot certandu-ne nu mi-am dat seama ca am ajuns in fata unei biblioteci. Eu intru fiind urmata de el. Ma uit peste miile de carti prafuite de anii stati aici. lmi aleg o carte interesanta: ldiotul.

-Serios , vrei sa fi amuzanta?

-Nu , dar numele cartii acesteia seamana cu tine.

-Ha, ha. Foarte funny. Spune cu un sarcasm arogant.

lmi mai aleg o carte de dragoste, desi nu prea ma defineste. Merg la doamna si le arat. Dansa ma noteaza si imi spune o data cand ar trebui sa le aduc. Cer o punga unde le pun. lesim afara si mergem la o cafenea. Eu am comandat o ceasca de cafea si cativa biscuit , pe cand el a cerut doar o cafea.

-Ce pot face ca sa nu mai fi suparata pe mine? lmi atrage atentia Jorge .

Ce poti face? Sa nu te mai saruti cu toate flincositele. Ce tot spun aici ?! Ma comport ca o indragostita.

-Nu-mi raspunzi? Spune facandu-ma sa nu ma mai cert cu constiinta mea.

-Nu stiu ! Spun mai luand o gura din cafea.

-Uite, eu vreau sa ma impac cu tine. Nu vreau sa mai fim ...

Dar nu reuseste sa termine, caci ii suna telefonul. Se scuza si se da mai incolo ptentru a vorbi. Eu imi termin portia si chem chelnerul pentru a-mi aduce nota. Pana fac eu asta , Jorge termina de vorbit. Ne­am certat cine sa plateasca , pana in final el a platit. Am plecat sa ne plimbam prin parc si tot mergand asa ajungem la un lac. Ma asez pe banca iar el langa mine. Ma dau mai incolo, dar vine si el.

-Poti sa stai mai departe? Il intreb iritata .

-Nu , nu pot. Vreau sa stau langa tine. Nu te-am mai vazut de doi ani.

-Ai venit la inceputul verii ! Ai avut timp patru luni.

-Dar eu vreau si in continoare.

Nu apuc sa spun ceva caci imi vibreaza telefonul .

II iau si vad mesaj de la Madalin: Draga surioara,ai disparut impreuna cu Jorge . Unde sunteti? Ii raspund spunandu-i unde suntem. Poate asa scap de verisorul meu. De fiecare data cand ii vad,mi se deruleaza in minte acel moment. El a tot incercat sa vada cine mi-a dat mesaj. Dar nu i-am dat voie . Tot incercand sa se uite , iaca vine si fratiorul meu.

-Hei, Madalin. Spun sarindu-i in brate.

-Ce e cu atata iubire , surioara? Spune raspunzandu-mi la imbratisare.

-Ce,n-am voie? Spun desprinzandu-ne.

-Salut vere ! Spune dand mana cu Jorge.

-Ce cauti pe aici? lntreaba Jorge. Eu fac semn ,iar el isi da seama.

-Ma plimbam si eu pe aici. Asa am dat de voi.

-Eu ma duc acasa. Vreau sa ma schimb. Bine ?

-Bine. Pa. lmi spun in cor.

Eu doar le fac cu mana si plec.

MADALIN POVESTESTE:

-Frate, ce i-ai facut? Spun asezandu-ma pe banca.

-Nimic. Nu stiu cauza suparari ei. Am incercat sa aflu .

-Ar fi bine sa te impaci cu ea. Altfel,nu cred ca o sa te primeasca la petrecere.

-Apropo de petrecere,e gata?

-Da. Pana diseara totul o sa fie gata. Tu vezi cum faci cu sora-mea.

-Bine. Nu-ti face griji ! Spune batandu-­ma frateste pe umar.

MONICA POVESTESTE:

Am ajuns in fata casei. Deschid usa, intru si ma descalt de sandale. Ma duc la bucatarie ,unde imi iau un mar. Apoi urc la mine in camera. Las marul pe birou ,dupa care eu imi caut schimburi.

El amor entre primos! Finalizata!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum