Chapter 1

33 3 1
                                    


                                                                                    07:30

            Nina p.o.v

Ja: "Bože strpljenja." - govorila sam udarajući po onom satu. Valjala sam se po krevetu, ne želeći da ustanem i spremim  se za 1. dan škole. Međutim, osjetila sam miris, miris koji samo može ta osoba proizvesti ili to jelo. Oh da, poznat mi je taj miris. Miris uštipaka. Brzim hodom sam sišla u kuhinju i zatekla porodicu na okupu. Bilo mi je sumnjivo, jer to nikad nisu radili osim za neke prilike koje nisu baš dobre...

Ja: "Ooo pa čemu dugujem ovo zadovoljstvo?" - gromoglasno se nasmijem uzimajući uštipak. 

Mama: "Mi... odlučili smo da te pošaljemo  u internat..." - rekla je to skrećući pogled sa mene, gledajući u mog oca i mog starijeg brata.

Kako?Zašto?Zbog scene u prošloj školi? Nisam to zaslužila, gosh..


F.L.A.S.H.B.A.C.K.


Ja: "Kako si mogla to da mi uradiš Kristina?Znaš li šta smo sve prošle zajedno? ZAJEDNO?"

Kristina: "Izvini Nin, tako je kako je, Mark i ja smo u vezi, znam da ga voliš ali jednostavno  ne mogu kontrolirati taj osjećaj. A obje znamo da mu ne bi smjela prići niti da mu kažeš Ćao zar ne?"

Ja: "Da, vjerovatno si u pravu." - govorila sam dok su suze tekle niz moje obraze, drhtavim rukama sam ih obrisala i krenula dalje.

Kristina: "Sretno ti u pronalaženju nove žrtve koju ćeš mučiti aghagha."


Dosta mi je. Pretjerala je. Večeras ću se osvetiti za to. 


Uzela sam šampon za opadanje kose, i sasula ga u Kristinin omiljeni šampon.Oprala je kosu i ujutro kad se probudila, probudila se pa... ćelava. ☺

Ravantelj škole me je tad  izbacio  i evo me sad ovdje.


E.N.D.  O.F.  F.L.A.S.H.B.A.C.K.


Ja: "Mama, je li to zbog onog sa Kristinom?" - upitala sam drhtavim glasom

Tata: "Sutra u 10 krećeš, spremi se." - odgovorio je ravnodušno, toliko da ga nije bilo briga za mene.


Otrčala sam u sobu, zagnjurila svoje lice u jastuk i svu frustraciju i tugu isplakala u jadni jastuk. 

Smirila sam se, i svoju dugu, ravnu crnu kosu svezala u visoku punđu i otišla se otuširati.

Završila sam sa tuširanjem, sjela sam na krevet i vidjela da imam notifikaciju. Ah Tess, ko bi drugi bio.

From: Tess

 "Halo bona, đes' ti što se ne javljaš nikako? "

NonsenseWhere stories live. Discover now