Ustala sam i vidjela da imam obući samo ono od sinoć. Bilo je neudobno i tijesno. Navukla sam samo šorc i ostala u Nathanovoj dugoj majici. Ajme, kako lijepo mirišeeeeee. 😊
DOSTA NINA, ON JE SAMO ŽENSKAROS KOJI BI TE ISKORISTIO ZA JEDNU NOĆ I ONDA BACIO KAO KRPU.Nathan p.o.v
Da li je dobro? Kako me nervira onaj lik, samo da ga nađem sravnit ću ga sa zemljom. Bolesnik. Da li se obukla? Ajde idem provjeriti. Vrata su odškrinuta. Taman oblači šorc. Ajme kakve butine ima. Žudim za njommmmm. Već mi se digao na samu pomisao.
* Khm,khm *
" Kuc,kuc lutko si gotova ? "
" Am, kao prvo ne zovi me tako, a kao drugo, užasna ti je majica, izgledam kao da imam 150 KG u njoj. A kao treće da, gotova sam. "
" Dobro bre, ako ti se ne sviđa skini ju. "Samo je odmahnula glavom, uzela svoje stvari i krenula izaći. Koja likuša. Ni da se zahvali jer sam je spasio od onog manijaka.
" Nema na čemu, i drugi put. "
" Aha, da, hvala. "
" Trebaš prijevoz? "
" Ne, taksijem ću. "
" Novac? "
" Imam, u torbi je. "
" A tvoja torba nije tu, ako me pamćenje dobro služi ? "Složila je kiselu facu i dopustila mi da je odvezem kući.
Nina p.o.v
Kako je samo drag. Sigurno je takav sa svakom hehe. Neće me zavarati njegova privremena dobrota i nježnost. Ne, ne može to tako. Pošto nisam imala novac za taksi, on me je odvezao svojim autom. Sjeli smo i prvo je vladala neugodna tišina, onda sam ja upalila neku muziku i krenula plesati. Iznenada, oduzeo mi je mobitel i nije htio vratiti.
" DAJ MIII. "
" Šta da ti dam srce ? "Zakolutala sam očima, toliko da mislim da sam vidjela svoj mozak.
" Mobitel ljubavi. " kažem praveći facu već malo ljutom.
" Izvoli. "
" Hvala. "
I to su bile zadnje riječi prije nego što sam krenula izaći. Otvorila sam vrata, i krenula ali on me je zaustavio prislonivši svoju ruku na moju.
" Amm, pa moja majica ? "
OMG. KOJI DEBIL. U OVOM TRENUTKU ON MENE PITA ZA SVOJU JEBENU MAJICU. BOŽE SVEMOGUĆI.
" EVO TI TVOJA MAJICA. "
Skinula sam majicu pred njim i ostala samo u grudnjaku. Boli me kurac. Ako je to ono što želiš da vidiš kretenu maloumni.
" Oooo, pa što smo tako agresivni ? "
" Jebi se. "
" Sa tobom ? "
" U snovima debilčino. "Zalupila sam vratima, i trčeći išla prema sobi. Hvala Bogu, nikog nije bilo pa me nije mogao vidjeti. Uletila sam u sobu i zatekla Lenu kako uči.
" Ćaooo pa disi ti ? "
" Ćuti bre, sinoć zamalo da budem silovana a tebe nema nigdje. Gdje si bila ? "
" Otišla sam da nam donesem po piće, brt izvini. "
" Nemoj to više nikada ponoviti, molim te. "
" Neću, obećavam. "Ispričala sam joj šta se sve desilo sa Nathanom, nakon toga nazvala sam Tess i njoj također sve ispričala. Pitam se, gdje bih sada bila da nije bilo Nathana?
Eto ga i nastavak hahaha. Iskreno, htjela sam odustati i jesam ali onda sam shvatila da mi treba mnogo truda da uspijem, tako da idemo sada punom snagom. I, izvinjavam se jer nije bilo nastavaka. 💕
YOU ARE READING
Nonsense
RomanceNika Holt, depresivna 17-ogodišnjakinja koja mrzi momke kao što je on. Ali da li se na kraju ona zaljubljuje u najgoreg od njih?