Chapter V

3 1 0
                                    

Sa njom sam. Držimo se za ruke, zajedno smo, gledam je u njene prelijepe oči. Želim ju.

Odjednom, čujem zvukove. Dosadne. Zvuk zvona mog mobitela. Ah Bože, otkud ja u Nikinom stanu, U NJENOM KREVETU? D-da li sam joj nešto uradio? Ma, šta bre boli me briga. Kao da me briga za tu djevojku. Ustajem iz kreveta, vukući jedva nogu za nogom da bih dočekao ceduljicu? Hahahaha. Smiješno Nika. " Pospremi. "
" Da, malo sutra. Ko te jebe likušo, nisam ti ja spremačica. " Krenuh da uzmem stvari i izađem odavde, ali neki glas u mojoj glavi mi je govorio da je zaslužila bar da zategnem posteljinu gdje sam prenoćio.

" Uradi to, jer ti se sviđa. "
HAHAHAHAAH kako si smiješan glasiću.

Ali, ipak neka sila, nešto mi je govorilo da je to ispravno. Iako ja nikada nisam radio ispravne stvari, možda... Prekinuli su me koraci koji su se približavali.

Lena p.o.v

" Aaaah, uspori malo, evo soba, tu ćemo. Stani. Polakoooo. "
Dok smo prilazili sobi, Stefan me je gladno ljubio, ostajući bez daha.
Ušli smo u sobu, i da ostala sam bez daha.

" Dva pitanja. Tko si ti? Šta radiš ovdje ? "
" Ammm, ja, ja nisam mislio ništa... Ja sam..Jesi to ti Stefane? Otkud ti ovdje bre? Zar nisi rekao da si u Italiji ? "

" Helouuu? Odgovori mi na pitanje ? "

" Ovako. Ja sam Nathan, ne znam ni sam kako sam dospio ovdje... "

" Nika. " složim nejasnu facu.

" Dobro. Ajde idi sada. "
" Ali.. Trebam pospremiti. "
" Ne brini. To ću ja. Idi samo. "
" Okej.." faca mu je izgledala kao da ga netko polio hladnom vodom. Bez riječi je otišao. Da li sam ga uvrijedila ili? Nebitno.

" Da nastavimo ? 😏 " upitao je Stefan izvijajući kut usana u smijeh.
" Mhmmmm. "

Nika p.o.v
Časovi su gotovi. N a p o k o n. Hmmm, pitam se je li Nathan zategnuo sve kako sam i rekla? Kreten.

" Heeeeej Nikić. " watafak? Tko me tako zove i zašto ?
" Ammm kaži? " Odgovaram nepoznatoj ženskoj figuri ispred sebe koja je stajala zadihano, jedva dolazeći do zraka.

" Nikić, pa Kristina je. Zar si me tako lako zaboravila ? "

Od ove rečenice noge su mi se odsjekle, počeo me kupati hladan znoj, otvorila sam usta ali nisam imala riječi. Kao da sam imala sposobnost samo gledati to. Gledati djevojku koja je uništila moj život.

" Narasla ti je kosa..Otkud ti? " Nervozno, vrteći pramen po vrhovima prstiju upitah je.

" Tvoja noćna mora se vratila Nikać. "

Evo ga i 5. dio. Nadam se da vam se dopada. Ako vam se nešto ne sviđa, napišite mi to u komentaru i pokušat ću to promijeniti. Ly all. ❤❤


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NonsenseWhere stories live. Discover now