Chapter IV

6 2 0
                                    

I tako. Nisam mogla zaspati od silne oluje i vjetra koji je parao moje uši. Voljela bih da je tu...Da me zagrli i da mi kaže da će sve biti u redu. Samo pusti snovi. Rijetki su danas takvi.. Baš kad sam pokušala zaspati, sa vrata se začulo ne kucanje nego lupanje. Kao da netko želi da provali. Lena je već spavala zimski san.

" Tko je to ? " drhtavim i uplašenim glasom sam upitala. Nije bilo odgovora.

Odjednom kroz vrata je ušao nestabilni mladić kretajući se prema meni. Ustala sam i razgoračenim očima gledala u figuru ispred sebe. To je Nathan?

" Nathan, jesi li pijan? Šta radiš to? "

F.L.A.S.H.B.A.C.K

Nathan p.o.v
Ne mogu da je izbacim iz misli. Tko je ona bre da mi muti um?

" Još jednu toči. " rekao sam konobaru koji me je streljao zabrinutim pogledima.
Otići ću do nje, samo ću joj reći da je prekrasna, ah, ta njena plava kosa, mekane usne koje bih volio probati.

E.N.D  O.F  F.L.A.S.H.B.A.C.K

" Mm-mogu li dda prespavam? " rekao sam prije nego što sam već pao u njem topli krevet. Zaklopio sam oči i ničeg se više ne sjećam.

Moj p.o.v

I prije nego što sam uspjela odgovoriti na njegovo pitanje, on se već srušio na moj krevet. Bože, šta li mu je ?
Skinula sam mu sako i cipele i pokrila ga ćebetom. OMG kako je prelijep dok spava, njegove slatke trepavice, želim ih dodirnuti pa to i uradim. Odjednom, nađem se i ja na krevetu zarobljena među njegovim ogromnim rukama.

" Pusti me, idiote. "
" Mhmmm "  promrljao je.

Borila sam se izvući odatle, ali bezuspješno, ipak sam odustala i zaspala u njegovom zagrljaju.

08:00

Ajmeeeee, kasnim u školu, ovaj idiot još spava, navlačim na sebe neku majicu i farmerke.

" Ooooopaa, imamo gosta? " kaže nabacujući 'evil smile'
" Jaa.. Nee. Mi nismoo.. " rekla sam pokazujući neke čudne znakove rukama kao da pričam znakovnim jezikom koji je nerazumljiv.
" Aha dobro. " rekla je sa pogledom u očima koji naglašava da mi ne vjeruje.

Ostavila sam ceduljicu Nathanu i rekla mu da sam na časovima i da sredi moj krevet i ode. Nadam se da će pročitati. Kreten.

I ETO GAAA GAGAGAG OK. ZNAM DA JE NEZANIMLJIVO I PREKRATKO, ALI BIT CE BOLJE OBECAVAM. LY ALL.♥️♥️

NonsenseWhere stories live. Discover now