🌟37🌟

38 3 3
                                    

Rse:ne yani bizim de planimiz var!!

Jisoo: sakin ol!

Na bong sun: bence erkeklerede soyleyelim! Tek olmamaliyiz.

Seul gi:bence de zaten bjr sey oldugunun farkindalar. Bts bile anladi.

Lisa:tamam ablaciklarim.

Youra: ayy benim lisamin tatliligimi tutmus.(sarilir sonrada kafasina sert bir sekilde vurur.) Salak!  Suan tatliligin  sirasimi?

Seul gi: benim bir lafim vardir. Salah salah konuşma beh!

Herkes: jdjsjdjdj
......

Mark: saçma sapan konuşma jackson. Istersen ikimizde vampiriz nasil olsa jenny hadi gel evlenek diyeyim.

Jackson: oda bir fikir tabii ama once benim jisoo isimi hallet.

Luhan:cidden hepiniz blackpinke asik mi oldunuz.

Mark: sirf biz degil bts de hani su turk kizlar varya ona asik olmus jsdkdjdj.

Luhan:seyy... kimlere? Yada bosver takma....

Mark: tamam jackson  jisoo ya bugun mesaj at. Nasilsin de . Sonra bulus ve soyle. Ben oyle yapmistim.

Jackson: tamam ama kabul etmezse ilk seni oldurucem.

Mark; benim ne sucum var lan?!?!?

Jackson; ne bileyim ben! Offf Jisoo
.......
Suga/jin; üsküdara gideriken aldida bir yagmur. Dırırırım... uskudara gideriken aldida bir yagmur... katibim--

Rm: off yeter . Aissss. Jimin nerde ya. Hani album isleri.

Suga: (yalandan oksurur) ben kizlar konusurken duydumda. Galiba jimin guclerini kotuye kullanacak.

Herkes: NE!

Jungkook: NE! Kapimi dinledin yani!,!?!?!?&#*#*$*

Suga: Gerizekali a*ık.
.......

Jenny: hadi lan kalkin!

Youra: nereye ?

Jenny:gidelim agzini yuzunu dagitalim.

Hea: ah caniiimm. Iyice kafayi yedi.

Jenny: mark neredesin yaaaaaaagagagaggagagagagagag!!!!!

Jenny beklenmedik bir sekilde aglamaya baslar. Ayni bir bebek gibi agliyordur. Ayaklarini da yere vuruyordur. Tam bu arada erkekler jenny nin sesini almis gibi iceri girerler. Aksam yemegi yemek icin bts de gelmistir. Jenny yi sakinkestirmeye calisan kizlar daha cok aglamasina katlanamaz ve pes ederler.

Jenny: mar(hickirik) k. (Hickirik-hickirik-hickirik)

Seul gi: cok ustune mi gittik?

Lisa: hayir tatlim. Bu jenny nin delirmislik halleri.

Jenny: sensin deli!!
.....

Mark: ne oluyor lan. Ev titriyor djjdjdjd.

Jb:abartma be kdkdkd . Sadece biri ayagini vuruyor.

Ve jenny nin yukardan bagiris sesi gelir.

Jenny: ma(hickirik) markk!

Mark:nasil geldigimizi duydu be. Iste benim sevgilim. Bu arada mesaj atmayi unutma jackson.

Jackson: baslatma mesajina git jenny e bak.

Mark: gittim ben!

Mark ust kata merdivenleri 3 er 3er atlayarak cikar ve jenny nin sesi geldigi odaya telasli bir sekilde girer.

Mark: NE OLDU!!!!

Jenny yerde yuzustu yatarken bir anda dogrulur. Gozleri simdiden kirmizilasmistir. Masum bir bebek gibi...

Jenny: aaa sen mi geldin?

Mark: geldigimi duyup seslenmedin mi?

Jenny: ne?

Lisa: mark ozet geciyorum (elini deli isareti yapar ve..)

!!!!!!!!DELİRDİ!!!!!!!!

Mark: anladim.....

U

marim bu bolumu de begenmissinizdir .isteklerinizi ve hislerinizi yoruma yazmayi unutmayin. Ve evet jenny ve mark icin mutluluk cok yakinlarda sakli❤

Diger bolumlerde gorusmek uzere Blackpink okuyuculari.

Biliyorum biraz gec oldu bu sarkiyi soylemem ama ne yapayim unuttum. Luhan yani oppamin 23 . Sarkisi mini albumunde cikti. Gecde olsa yazayim dedim☺

BlackpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin