🔍Bambam Araştırıyor🔎

162 8 2
                                    

Bambam lisayi aklından atamiyordu. Neden o kadar suskun ve mutsuzdu? Acaba bizden mi mutlu olmadı diye düşünüp duruyordu. Bu arada odasının kapısı çaldı gelen Choi idi...
    Choi: Ne oldu BamBam? Icine kapandin kaldın geldigimizden beri. Oysaki sen grubun en gevezesisin. 
Dedi ve güldü bambaminda gulmesini bekledi fakat o sadece tebessümle yetişmişti.
    Bambam: Neden lisa nin mutsuz olduğunu düşünüyorum diğer kızlar mutluluktan havaya uçarken o neden hic konuşmadı.  Konussaydi belki ciddi biri derdim ama neden böyleydi hem mutsuz hem suskun. Ilk gün böyle değildi.
     Choi: Kafaya takma ilk gün mutlu ise bizi sevdi. Kendi ile ilgili sorunları olabilir. Bende düşündüm bu konuyu ama hep böyle dur ucak değil ya istersen ben sana kızların telefon numaralarını vereyim onlara sor. Nasil fikir?
    Bambam: Ver bakalım belki bir ise yarar. Tesekkur ederim şimdiden.
Choi BamBam a telefon numaralarını verir ama BamBam biraz kendi araştırıp sonra lisanın kendisine sormak daha uygun olur diye düşündü. Kafasını dağıtmak için dusa girdi. Bu arada kızlar salonda oturuyordu ve televizyon izliyordu lisa odasına gitmek için ayaklandı.
      Rose: Nereye gidiyorsun lisa?
      Lisa: Odama..
Jenny onun arkasından gitmek için kalktı ve o anda j isoo biraz yalnız kalması gerektiğini düşündüğü için jenny i tuttu jenny de istemesede oturdu bu 4 gün bostular . Gergin olduklarından dolayı dışarı çıkmak istemediler.

   .....3 gün sonra.....

Lisa kafasını biraz olsun dagitmisti. Artik eski haline donmustu . Uyandi ve ustunu degistirdi. Bu arada telefon caldi . Arayan bambam di. Lisa bambamin aradigini gorunce biraz sasirdi. Telefonu açtı . Gelen ses çok tatlı ve yumusakti.
     Bambam: lisa?
      Lisa: benim. Buyrun.
      Bambam: ben BamBam numaranı almistikta seninle bugün özel olarak konusmak istiyorum. Musaitsen buluşalım.
Lisa şaşkındı hala neler olduğunu anlamadı. Bugün boştu ve hayir demesi içinde bir neden yoktu.
     Lisa: Evet musaitim. Bulunabiliriz. Önemli bir durum mu var?
      Bambam: Hayir yok . Evde biraz sıkıldım ve arama rehberim ilk seni gördüm. Bu yüzden
     Lisa :peki....
Saat ve yer belilediler saat 18.00 de orada olacaklardı. BamBam istediği şeyleri ogreneceginden umitliydi.Lisa ise elinde telefon donup kalmıştı. Sonra bu buluşmayı kızlara söylememe kararı aldı ve kahvaltıya aşağıya indi.
Saat 17.15 olmuştu şimdi çıksa anca yetiştirdi.
   Lisa: ben biraz hava almaya cikicam beni merak etmeyin dedi.
Kızlar ne olduğunu anlamadan lisa çoktan gitmişti saat 17.45 te oradaydı erken geldiğini düşündü ama ondan erken gelen BamBam oradaydı. Bambam i ilk başta göremediği için telefonunu aradı. Telefonu çantada yoktu. Evde unutmuş olmalıydı. Şansa BamBam onu farketmişti ona el salladı. Lisa bos verip masaya doğru ilerledi.
   Bambam: Bende tam çıktın mi diye mesaj atmıştım ama erkencisin
    Lisa: (tebessumle) Evet biraz öyle oldu. Trafik azdı.
    Bambam: sevindim.
Lisa ve BamBam bir süre konuşurken bu aradaki aa nin telefonunkaki mesaja kizlar bakıyordu. Lisanın BamBam ile buluşmaya gittiğini anlamislardi ama neden hala itiraf etmediğini anlayamiyorlardi. BamBam daha fazla gecikmek istemeden konuya girdi.
     Bambam: Geçen görüşmede bi hayli mutsuzdun  bir sey olmadı ya . Açıkçası merak ettim. Hatta seni bu yüzden çağırmış olabilirim ☺
     Lisa: Ahh özür dilerim. Ogün kendimi iyi hissetmiyordum. Yansitmamaya özen göstermemiş olabilirim. Tekrar özür dilerim.
      Bambam: Özge gerek yok. Sadece seni merak ettim. Yani sonuçta biz ortak olduk ve birimiz mutsuz olursa herşey kötü olabilir di mi?
    Lisa: Haklısın...
Aralarındaki konuş epey sürmüştü. Saat 20.30 a geliyordu. Lisa ve BamBam zamanın nasilgeçtiğini anlamamıştı. Bu lisayi şaşırtmıştı. Artik eve gitme vakti geldi. Kalkıp evine doğru yol aldılar. Bambam nedensiz bir şekilde lisayi kafasından atamiyordu. Oysaki nedeni öğrenmişti. Öyle sanıyordu.
   Lisa eve 21.45 te vardı. Tam kapıyı açıp eve girecektik karsinda kızları gördü. Lisayi bekleyen kızları...

Biraz fazla lisa ve bambam önde oldu ama diğer bölümlerde diğer karakterler öne çıkacak. Merak etmeyin. Umarım begenmissinizdir.
Not: Annem beğendi 😂

BlackpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin