🌟38🌟

41 3 4
                                    

Medya ❤ Ben
............

Mark: Anlatin.

Hea: neyi ?

Mark: bence siz onu gayet iyi anladiniz. Hadi, anlatin.

Rose: anlatilacak birsey yok.

Mark: Hadi!

Na bong sun: zaten anlaticaz dememismiydik. Firsat bu firsat. Hadi anlatin.

Lisa: peki. Uzun bir hikaye onun icin guzel bir alan olusturalim.

Mark:ne alani.

Lisa: cekirdek lutfen. Haziriz.simdi bu jimin varya......

2 saat sonra.....

Mark: beynimin icinde cekic var sanki. Sadede gel.

Lisa: anlatmayacagim o zaman .

Mark:of anlat tamam. Ama bir dakka. SEUL GI ÇEKİRDEĞİ YAVAS YE! Dinliyorum.

1 saat sonra.....

Bambam:mark kizlarla tam 3 saattir ne yaşıyor acaba?

Jackson: Basalim hadi.

Yugyeom: hdjsj oturun oturdugunuz yere.

Bu arada kapi acilir. Mark eli kalbinin ustunde disari cikar ve gozlerini yukari yani tavana diker.

 Mark eli kalbinin ustunde disari cikar ve gozlerini yukari yani tavana diker

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mark: şükürler olsun. Yasiyorum.

Hyun: 3 saatcik bir sey di sadece ya.

Hyun jea:tatlim onlar sapikliga gelse 20 saat fakat bir onemli konu icin 5 dakika verirler.

Kizlar: hakli.

Mark: hossstt. Ben sapik degilim. Ayrica 3 saattir odada cekirdek citladim. Yeter uyuyacagim ben.

Jb:bizede anlatsana.

Mark: anlamiyormusun ? Beynimin icinde piyanonun en yuksek notasi caliyor. Baslarim hikayenize. Sonra anlaticam.

Jinyoung:delirmeden onceki son dakikalarini yasiyor. Biraz dogaya falan ciksin. Ckkdkdkd
........

Ertesi gun...

Seul gi:kizlar ben sey... kai yi gormeye gidiyorum.

Youra: ne!?!?!

Hyun:ooo karsim hayirli olsun. Evin anahtarlarini vereyim mi?

Seul gi: o anahtarlari alip sana saplagacagim simdi. Kavga etmeye gidiyorum.

Na bong/youra: OLMAZ!

Na bong sun:  olur ama biz gelmezsek olmaz.

Youra: bencede biz sizi giz,i gizli izleriz. Mazallah sinir krizi falan gecirirsen.

Seul gi: eger bir ses cikartirsaniz. Baska bir sey dememe gerek yok sanki.

Youra: BIZ HAZIRIZ!

Seul gi sonunda exonun kaldigi yurda gelmisti. Seul gi zile bastiginda youra ve na bong sun coktan yerlerine gecmisti. Kapiyi acan kisi tam gerekli olan insandi. Kai.

Kai: seul gi?

Seul gi: konusabilir miyiz?

Kai: tabiki. Cok gec oldu saat niye yarini beklemedinki?

Seul gi: kai . Bana karsi duygularin var mi. Eger varsa senden onlari yok etmeni isteyecegim.

Kai: hayir yok. Aslinda iyilesme zamanindayim. Sende bir sure uzak dur bence . Duygularimi bazen kontrol edemeyebiliyorum. Bunu en iyi sen bilirsin. Bu arada hersey icin ozur dilerim. Jiminin boyle olmasi benim hatam . Ama artik soz veriyorum. Sana karsi  pek bir duygum yok. Hepsini sifirlayacagim.

Seulgi: hatalarin hepsi senin! Suan herkes tehlikede ve nedeni sensin! Bazen gercekten dusunuyorum. Hic mi dogru birsey yapmiyorsun. Herseyin yanlis olmak zorundami!!

Kai: Senden ozur diledim. Seni korumak icin de herseyi yapacagim. Sadece seni degil herkesi elimden geldigi kadar koruyacagim! Benim gucum anca buna yeter! Ozur dilerim ama gercekler bu!

Jungkook:  Aksam aksam ne diye bir kiza bagiriyorsun!

Youra: geldi gotumun koruma gorevlisi!

Asligig.... jsididjd umarim bolumumu begenmissinizdir. Baktimda okunma sayimiz 749 olmus! Benim icin buyuk dunya icin kucuk olsa gerek! diger bolumlerde gorusmek uzere❤❤❤❤❤

Suga galp ben ndkdiididdi



❤I LOVE LUHAN❤

BlackpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin