Vzbudila jsem se v lese. „ Kde to jsem?" Vůbec jsem nevěděla kde to jsem. Šla jsem chvíli a slyšela Hlasy. Šla jsem blíž, a uviděla vlky a psi.
Nějaký vlk seskočil se skály a sednůl si naproti mě.„ Kdo jste?" Zeptala jsem se a koukla se okolo. „ Jsem Alfa, toto je naše tábořiště" K Alfě přišel nějaký další vlk. „ Alfa?" Zeptala jsem se divně. „ Ano" Koukla jsem se na toho vlka vedle ní. Byl rostomilí jak měl jedno oko jiný. „ Jak se Jmenuješ?" Zeptala se Alfa. „ Kíra" „ Tak Kíro chceš žít s námi?" „ Ano" Vyskočila jsem radostí.
„ Můj bratr Buddy tě tady provede" Usmál se na mě. Tak jsem mu úsměv oplatila. „ Děkuju" Alfa odešla. „ Co bys chtěla vidět nebo ukázat?" „ No Ehm... To co mi ukážeš" „ Dobře, pojď za mnou" Šla jsem za Buddym. „ Tohle je takový náš les na lov. Umíš lovit?" „ Jo proč?" „ Potřebujeme někoho na lovení ještě " „ Aha"
Posunuli jsme se dál. „ Toto je takový jezero naše" „ Wauu "vyjekla jsem.
„ Jo pojď už do tábora" Běžela jsem za ním. „ Tady máme my lovci doupě"
„ Okey, kde mám spát?" „ Tamhle v rohu je volno vedle mě" usmál se na mě. „ Půjdu si lehnout , dobrou" Dala jsem mu malou pusu na tvář a šla si lehnout.Po půl hodině jsem se vzbudila. Procházela jsem se a tam byla skála.
Naklonila a koukla na vodu. Zahučela jsem tam. Neumím plavat průšvich.
„ Pomoc" Potápěla jsem se a nemohla skoro dýchat. „ Pomoc" smetla mě vlna. Ale někdo plaval za mnou. „ Podej mi Packu" poznala jsem hlas Buddyho.Podala jsem mu packu a vyplaval na břeh. „ Si v Pořádku?" „ No asi ano"
Usmála jsem se a šla pomalu do tábora. „ Ahoj já jsem Chloe"
„ Ahoj jsem Kíra" „ Půjdeme třeba do lesa?" „ Klidně běžela jsem za Chloe.( Pohled Buddyho)
„ Sestro?" „ No?" „ No chtěl bych ti něco říct" „ Vím líbí se ti Kíra" „ Jak--t-to ví-š" „ Poznala jsem to na tobě"
„ Cože" Vyjekl jsem. „ No ty se nesměješ ale když si jí uviděl začel si se usmívat" „ Aha" „ Kdy jí to řekneš?"
„ Až jí líp poznám" „ Dobře"Alfa se postavila na kámen a řekla. „ Lovci ať se připravý, půjdou lovit. Buddy to naučí Kíru" Usmál jsem se a šel za Kírou. Vysvětloval jsem to Kíře a ona kývala. Pak jsme se rozeběhli a šly chytat potravu. Když jsme se vraceli tak jsme tam stal s otevřenou pusou. Kíra měla v puse a před záda dva velký srnce.
„ Co je" Zeptala se. „ Nic" řekl jsem a přestal. „ Půjdeme k vodě a já tě naučím plavat" „ Platí "usmála se na mě. Když jsme došli k vodě tak tam ležela Alfa. „ Ahoj sestři" „ Ahoj , co vy tady?" „ řekl jsem si že naučím Kíru plavat" „ Tak teda já půjdu" Mrkla na mě a odešla.
Všechno jsem jí vysvětlit a ona zase jenom kývala. Skoušela plavat ale asi 2 jsem pro ní plavat. Ale šlo jít. Vylezli jsme na břeh. „ Šlo ti to" „ Díky tobě, mám výborný ho učitele " usmála se.
„ Ale prosím tě" „ Jaký prosím tě?"
Nevydržel jsem to a dal jí pusu na tvář.(Pohled Kíry)
Dal mi pusu na tvář. Musela jsem dát hlavu dolů protože jsem byla celá červená. „ Děje se něco?" Zeptal se starostlivě. „ Nic" Radši jsem dala hlavu nahoru. Už se stmívalo. „ Nepujdeme?" „ Jo klidně " Běželi jsme do tabora. „ No já půjdu spát" „ No tak já taky" usmál se na mě.
Lehla jsem si a on vedle mě. Koukali jsme si chvíli do očí a pak jsem usnula.snad se líbí kapitola. A bude vás to bavit. Vaše Karol❤
ČTEŠ
Vlčí smečka❤
Aventuretéhle příběh je o vlčích který mají smečku.Někde tam jsou i psi ale jim je to jedno že to jsou psi. Je to i o vlčici jménem Kíra,která najde smečku a připojí se k ním. chceš vědět dal čtěte. určitě bude otázka. „ Máš ráda vlky?" „ Ne, já je miluju"