Neznámá smečka

54 4 4
                                    

( Pohled Kíry)
Vzbudila jsem se a šla ven. Buddy šel za mnou. „ Kam jdeš?" zeptal se. „ No asi k vodě" „ Mužů s tebou" „ Jasně"
„ Dobře" Šly k vodě. Napila jsem se a odešla na břeh. „ Pojď si zaplavat?" „ Neumím plavat" „ Naučím tě to" Dvě hodiny mě to učil. „ Kdo to je" zeptala jsem se a koukala na jiného vlka.  „ Nevím" Buddy běžel pryč. Běžela jsem za nim. „ Alfo , je tu nějaká smečka " „ Dobře"

Najednou se na nás ta smečka vrhla. Skočili po mě dva a já jim dala pres držku. Udělala jsem Salto a kopla ho do břicha. Skoro každý vlk umřel.

Ale nebojte nebyli to naše byli to jejich. Alfa řekla. „ Vypadněte nebo umřou další vlci" řekla a ostatní se zvedli a odešli. „ Jste v pořádku ?" Zeptala se Alfa. „ Já určitě Ano" usmála jsem se. Přišli ke mě nějací psi a vlci. „ Ahoj ty si tu nová že?" „ Ano jsem" „ Já jsem Toby" „ Kíra"
Já jsem Liv a tohle je moje dcera rose"
„ Těší mě"

„ Nepůjdeme někam?" „ Třeba k vodě ?" „ Co třeba do lesa?" Řekla jsem. „ No můžeme" Šly jsme se projít.
Někdo zavrčel. Lekla jsem se a poškočila. „ Kdo to je?" Přišel k nám pes. „ To je Kíra je ve smečce" „ Aha, ahoj Kíro jsem Dron" „ Ahoj Drone"

Usmála jsem se. „Zahrajeme si na babu" Řekla Rose. „ Klidně " odpověděli skoro všichni. „ Kdo má Babu?" „ Kíra" Dron na Kíru šáhnůl a utekli. Běžela jsem za nimi. Dala jsem babu Chloe. Běžela jsem až jsem zakopla a spadla. Celá já, zasmála jsem se. „ Si v pohodě?" zeptal se Buddy. „ Jo, to jsem celá já" Usmál se Buddy.

Nechali jsem tam ostatní a šly jsem na louku. Skočila jsem na Buddyho. Ten mě svalil na zem. Lehnůl si ke mě.
Šťouchla jsem do něho. „ Co do mě šťoucháš" zasmál se. „ A to nemůžu " Zasmála jsem Se. „ Ne nemůžeš" byl až u mého čumáku. Trochu jsem se lekla tak jsem se odtáhla. Leželi jsem a koukali na nebe.

Snad se líbí. Nebojte kapitol by mělo byt víc. Omlouvám se za chyby snad se líbí. Vaše
        Karol❤❤

Vlčí smečka❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat