Multimedya😍😍Geberiyorum😍💞
Keyifli okumalar 😍💕Lisa
Lavaboda elimi yüzümü yıkayıp sakinleşmeye çalıştım.
Ah siz bilmiyorsunuz bu s*rtüğün bana yaptıklarını.
Lisedeyken Min Jae diye bir erkek arkadaşım vardı ve Mi Cha da ondan hoşlanıyordu.
Iki kişilik bir grup ödevimiz vardı.Ben okul çıkışı onlara gitmiştim ve ödevi bitirip direk eve gecmistim.
Mi Cha nin nasıl haberi oldu bilmiyorum ama bir şekilde onlara gittiğimi öğrenmiş ve okulda Lisa ve Min Jae yatmış gibi bir çok dedikodu çıkarmıştı.
3 Yıl boyunca bunu çekmiştim ve bunun intikamını çok pis alacağım senden Jung Mi Cha!
Lavabodan çıkıp sınıfa girdim.
Tae ve Rose sınıftaydı Jung Kook yoktu.Aa nerde acaba ? Gerizekali çocuk.
Çantamı olduğu yerden alıp en arkaya boş bir yere geçtim.Sinirlendigimde hep boyle yapardim.Ortaokuldan beri bu huyum hiç degismedi.
Tae bana şaşkınca bakıyordu.
Rose
" Şey ben bugün onun yanında otursam?-"Taehyung
" Ah tabi sormana bile gerek yok." diyip gülümsemisti.Rose da yanım gelip çantasını masaya koyup oturdu.
Rose
" Jung Kook un onun gibi biriyle sevgili olduğuna inanmıyorum. "" Onun nasıl biri olduğunu bilmiyor sonuçta ."
Rose
"Sanırım haklısın. "Jung Kook sınıfa girdi ve gözleriyle sınıfı taradı. Beni görünce hizlica yanima gelip kolumu tutup beni ayaga kaldırdı.
" Napiyosun Lan!"
Jung Kook
" Kes sesini ve yürü!"Beni zorla sınıftan çıkardı. Dışarı boş bir yere götürdü ve beni resmen duvara fırlattı. Piç!
" NAPTIĞINI ZANNEDYOFSUN SEN ?!"
Jung Kook
" ASIL SEN NAPTIĞINI ZANNEDIYORSUN?"Derin bir nefes verdim.
" Ne demeye çalışıyorsun?" dedim sakince .
Jung Kook
" Sen ne iğrenç bir insanmışsın.Hâlâ inanmıyorum. Nasıl lisedeyken Mi Cha ye iftira atarsin ha!?"" Ne iftirasindan bahsedyorsun sen ?"
Bana bir adım yaklaştı.
Jung Kook
" Nasıl Mi Cha 'ya biriyle yattı diye iftira atarsın ?"Dedikleriyle birlikte gözlerim kocaman olmuştu. Yalan söylemişti
köpek Mi Cha !Ee tabi Jung Kook sevgilisine inandığı için .
" Bana inanmiyacagini biliyorum ama yine de söyleyeceğim.Çünkü ikinci bir iftirayı daha kaldiramam."
Bende ona bir adım yaklaştım.
" 1 ben senin sevgiline lisedeyken böyle bir iftira atmadım.Benim çıktığım çocuktan hoşlanıyordu ve o bana böyle bir iftira attı.2 ve şimdide aynı şeyi yapıp sana yalan söyleyip bana iftira atıyor."
Alayla sırıttı.
Jung Kook
" Sana inanacağımımı sandin? "" Zaten inanmayacagini biliyordum."