Keyifli Okumalar❤😚
( Medya 😍💟)1 Ay Sonra
Lisa
Jung Kook'un eve gelmesi üzerinden 1 ay geçmişti.O gün resmen evde parti vermiştik.Hatta Taehyung o kadar içmişti ki Yoongi'nin üstüne bile kusmuştu. Yoongi'yi zar zor tutmuştuk Taehyung'a saldırmaması için.
Sabah kalktığınızda hepimiz salondaydık.O günü hepimiz birlikte eğlenerek geçirmiştik.
Şimdiki zamana dönecek olursak.Ahh bahsetmek bile istemiyorum.Neden mi? Anlatayım.
Sabah üzerime su dökülerek uyanmıştım.Tabi bunu yapacak sadece 3 kişi vardı bu evde.Chae, Jennie ve Jisoo.
Ah her neyse hatırladıkça kalkıp onları dövesim geliyor.Onlara bir ton küfür edip banyoya girmiştim ve üzerimi değiştirip aşağı kahvaltıya gittim.Orda ne oldu biliyor musunu?
Çayıma şeker atmak yerine tuz attım.Tabi bunu da o üç şeytan yapmıştı.Az kalsın ölüyordum.Şimdi ise zar zor ağzımdaki tattan kurtulmuş suratım asık bir şekilde kahvaltı yapıyordum.
Jung Kook
"Asma ama suratını."demesiyle ona pis pis baktım.Jung Kook geri kahvaltısına dönerken bizim 3 şeytanla gözlerimi gezdirdim.
Jennie
"Ne?! Ne bakıyorsun be manyak!"Suratını buruşturup bana bağırmasıyla elimdeki zeytini ona fırlattim.Ama ona gitmemiş Rose'un tam kafasına deymişti.
Rose
"YHAA!"O da eline bir şeyler alıp fırlatırken yemek savaşımız başlamıştı.Jennie,Rose ve ben birbirimize yemek fırlatırken Jisoo unni bir anda bağırdı.
Jisoo
"DURUN ARTIK YETER!"Şaşkınca hepimiz ona baktık.
"Unni şey-"
Jisoo
"Hâlâ büyümemişsiniz siz.Ne bu terbiyesizlik insan gibi kahvaltı yapamıyor musunuz!"Jennie
"Jisoo biraz ağır olmuyor mu?"dedi tek kaşını kaldırarak. Evet saygı ifadesi kullanmadan söylemişti.Jennie unni bunu yapıyorsa gercekten sinirlenmiş demektir.Erkekler ağzı açık şekilde-tabi ben ve Rose'da dahil-o ikisini izliyorduk.
Jisoo
"Jisoo ha? Saygısızlığa da başlamışız bakıyorum."Jennie unni elindeki metal çubukları sert bir şekilde tabağına doğru attı.
Jennie
"Zoruna mı gitti?"Yoongi
"Jennie!"Jisoo unni şimdi gercekten sinirlenmişti.Çünkü her sinirlendiğinde gözleri kıpkırmızı olur ve titremeye başlardı ve bu uzun sürerse krize bile girebilirdi bazen.
Jennie unniyi ayağımla dürttüm.Ona dokunmamla kendine gelmiş olacak ki çatık kaşları düzelmişti.O da sinirliyken ne dediğini bilmiyordu ve birbirlerini gerçekten kırmışlardı.
Jennie
"B-ben ben öz-"Jisoo
"S-sus Jennie."Jisoo unni birden kalkıp merdivenlere yöneldi ve hâlâ titriyordu.
Taehyung
"Noldu birden ona."dedi Jisoo unniyi göstererek.Rose
"Hiçbir fikrim yok."Jin
"Benim de yok.""Benim de."
Jennie
"B-ben benim özür dilemem gere-"onun sözünü kesen sey yukarıdan gelen gürültüydü .