Nagyon köszönöm Szandi_Marton26!😘💚
Kérdések:
1.
Igen, ki nem állhatom. :( Sajnos sok ilyen történt velem idén, de én hülye mindig megbocsájtottam..2.
Ismerem az Ak26-ot, a másikat nem, de nem igazán hallgatok rappet.3.
Természetesen a Green Day!😍 Életeim!💚💚4.
9 évig lovagoltam, fél évig röplabdáztam, és úgy érzem, mst végre leragadok valaminél; ami pedig nem más, mint a szertorna. Talán lesz is belőle blog?😉5.
8-ba.6.
Na, ez jó kérdés. Talán a Boulevard of Broken Dreams, mert olyan mintha én is egyedül sétálgatnék az összetört álmok útján, teljesen összetörve..7.
Elvagyok vele, közömbös, de sosem lesz a kedvencem.8.
Nem nézek focit, de ha muszáj mondanom, akkor Dzsudzsák Balázs, mivel csak az ő nevét tudom.😂9.
Hú, nehéz. Csomó van amit nem kedvelek, például a rappeket nem szeretem, se a mulatósakat. Kifejezetten így nincs dal, amit utálok, inkább műfaj, nit nem kedvelek.
A mulatósakat itt üvölteti a büdös szomszéd, mert valami buli van és hallom ahogy énekelnek és már eskü idegesít.10.
Első, és nagyon nagyon köszönöm!💚💚💚Végére is értünk a 10 kérdésnek, és most 2 embert jelölök meg:
Nektek a következő kérdésekre kell válaszolnotok:
1. Ha kívánhatnál egyet, mi lenne az? (Nem, nem kívánhatsz még több kívánságot.😅)
2. Mit tennél, ha aludni akarsz, de a szomszédban üvölt a mulatószene?
3. Van háziállatod?
4. Mi inspirált az írásra?
5. Mi a kedvenc könyved? ("Valóságban")
6. Melyik a kedvenc wattpad blogod?
7. Mi volt a legdurvább bűntetés, amit a szüleidtől kaptál?
8. Legdurvább baleset?
9. Kedvenc emojid?😇
10. Milyen érzés díjat kapni? :3
YOU ARE READING
Holiday (Green Day fanfiction)
FanfictionA Green Day 12 év után újra Magyarországon koncertezik, és a két legjobb barátnőt a sors összefújja a bandával. Vajon milyen élményeket élnek át együtt?