Heart Breaker

77 2 0
                                    

Jennifer'dan

Yatağımın üstünde duran elbiseye boş gözlerle baktım.Bu çok fazlaydı benim için .Hem de çok fazla..Düşünsenize sırf aile şirketinizin geleceği için sevmediğiniz biriyle zorla evlendiriliyorsunuz.İşte bana da tam bu oluyor.Sırf onların çıkarı için..

Kimse odama girmeden üstüme elbiseyi geçirip yatağıma oturdum.Birazdan Dave gelirdi.Saçım ve makyajım zaten yapılmıştı. Bugün sadelikten yanaydım.Her zamanki gibi..Kapı açıldığında içeri takım elbiseli Dave gelmişti .Saçları turuncu ve kıvırcıktı ve onu tatlı yapıyorlardı.Koluna girdim ve birlikte aşağı inmeye başladık.

1 Saat Sonra 

Sonunda Dave ve benim yüzüklerimiz takılmış ve bütün misafirler dağılmıştı.Ama bende dağılmıştım .Kalbim kırılmıştı ve sadece ruhmuşum gibi duruyordum.Annemlere ben odama çıkıyorum dedim ama odama çıkmadım.Odama girip kapıyı kilitledikten sonra 2.katta olan penceremden kendimi aşağı bıraktım.Ayaklarım yere değer değmez ayakkabılarımı elime aldım ve evimizin biraz uzağında kalan göle doğru yürümeye başladım.

Harry'den

Yanımdaki Kendall ve misafirlere sahte gülücükler yollarken içten içe ağlıyordum.Babamların lanet olası şirketleri yüzünden onunla nişanlanmak zorunda kalmıştım.Lanet olası ailem .Beni hiç düşünmüyorlardı.Kısa süre sonra Kendall ve diğer davetliler gittikten sonra bende çocuklarla eve gittim.Daha doğrusu onlar zorla geldiler.Biraz evde oturduktan sonra bunalmaya başladım.Her yer dar geliyordu.Askılıktan ceketimi de aldıktan sonra çocukların arkamdan bağırmalarını takmadan beni sakinleştiren yere gittim.

Jennifer'dan

Gölün kıyısına geldiğimde yanındaki ormandan gelen acı kahkahaları duydum.Korkuyor muydum ? -Hayır .Sadece merak ediyordum.Sese biraz daha yaklaştığımda bu sesleri çıkarının benim yaşlarımda kıvırcık saçlı bir çocuktan geldiğini gördüm.Onu şöyle bir süzdükten sonra yanına yaklaştım.Zümrüt yeşili gözleri ağlarken kısılmış ve hafif uzun olan kirpiklerinin arasından yere odaklanmıştı.Kıvırcık ve benim gibi kahverengi saçları vardı.Beyaz tenliydi ve ağlarken bir yandan güldüğü içinse çukuru andıran gamzeleri ortaya çıkmıştı.

  Ona doğru sessizce yürürken ayağımın altından bir çıtırtı sesi geldi.Lanet olsun dal kırılmıştı ve kıvırcık saçlı çocuk beni fark etmişti.Kafasını bana doğru döndürdüğünde buz mavisi gözlerim onun buğulu yeşil gözleriyle buluştuğunda bir an eridiğimi hissettim.Susmuş sadece bana bakıyordu.Umursamıyormuşum gibi oturduğu kütüğün boş tarafına oturdum .

"İyi misin ?"

"Sanırım berbat hissediyorum mavi gö-"

"Adım Jennifer ama sen Jen diyebilirsin."

"Bende Harry ."

"Canınını sıkan şey nedir ?Söylemek istersen söyle ama istemezsen de zorlamayacağım."

"Bugün sevmediğim biriyle nişanlanmak zorunda kaldım Jen .Çok berbat birşey.Sırf ailemin işleri yüzünden biriyle nişanlanmak zorunda kaldım.Pek ya sen ?Senin canını ne sıktı ?"

"Bende bugün sevmediğim,kardeşim gibi gördüğüm biriyle nişanlanmak zorunda kaldım.Ve evet bende senin gibi ailemin işleri yüzünden nişanlanmak zorunda kaldım.Lanet olsun kendi hayatımı yaşamama izin vermiyorlar.!!!"

"Şşşşştttttt.Sakin ol hepsi geçecek yani geçmeli."

"Harry..."

"Hmm"

"Sana sarılabilirmiyim ?"dedikten sonra bedenimi saran iki kol beni kendine çekti.Bende ne kadar mümkünse kollarımı onun kaslı bedenine sardım.

Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin!!!!

Heart BreakerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin