Heart Breaker 3.Bölüm "Bir daha görüşmemek üzere , kendine iyi bak"

8 0 0
                                    

Harry'den 

Dudaklarımı ondan çektiğimde , Louis'in sesini duydum.

- HARRY!!!BİZ EVDE SENİ BEKLEYELİM SENSE SÜRTÜKLERLE GÜNÜNÜ GÜN ET ,HANİ BARİ EDECEKSİN ARA SÖYLE!!!!. İşte o anda Jen hışımla bize döndü.Ona doğru döndüğümde bakışları donuktu ve iki gün içinde beni kendine hayran bırakan buz mavi gözleri parlıyordu.Bende donmuştum.Louis herşeyi yanlış anlamıştı .Jen'i ben öpmüştüm ,o beni değil.Birde yetmezmiş gibi ona sürtük demişti.Hemde benim yüzümden..Koşar adım ormana girdi.Arkasından bakamayacağım için ben de peşinden gittim.Ama o yürümeye devam ediyordu.Neden bilmiyordum ama sol tarafımdan vurulmuş gibi hissediyordum.Canım yanmıyordu,kalbim acıyordu.Orman kısa bir süre sonra bittiğinde patika gibi bir yere gelmiştik.Ama hala yürümeye devam ediyorduk.Kısa süre sonra çokta uzakta olmayan 3 katlı bir evin önüne geldi.Ama eve girmedi, evin arkasına doğru yürüdü tabi bende arkasından ağaçlara saklana saklana onu izliyordum.Odası olduğunu düşündüğüm yerin penceresinin önünde durdu ve pencerenin hemen yanında yükselen ağaca tırmanmaya başladı.Hafif aralık pencereyi daha da açıp içeri girdi.

****************************

Louis'lerin yanına geldiğimde çaresiz yüz ifademi bir köşeye atmış ,yüzüme sinirli yüz ifademi takınmıştım.Zaten istesem de istemesem de beni bir şekilde sinir etmesini biliyorlardı,bir de Jen 'e söyledikleri iyice sinirlenmeme sebep oluyordu.

- Eeee sürtüğün nasıldı Harry?

- Ne sürtüğünden bahsediyorsun Lou!!!!!!!!

- Eee ama doğru ,sürtük değil mi sonuçta,sana masum rolü oynamış sen de kanmışsın. Baksana aynı aptal aşıklar gibisin.Son söylediği sözden sonra iki yakasından tutup onu yere fırlattım.Dedikleri yetmiyormuş gibi birde bunları söylüyordu.

- Harry!! Louis!!! sakin olun derdiniz ne sizin ?!Liam bizi ayırmaya çalışırken tek solukta konuştum.

- Liam ,o kız sürtük falan değildi.Onu ben öptüm,o beni değil ve ayrıca bana karşılık bile vermedi.He eğer onu öpen bensem ve o beni öpmediyse o sürtük olmuyor.!!!

- Dostum ben bilmiyordum..

-Bilmemen ona sürtük diyebilme hakkını vermiyordu ama ..

- Biliyorum ,çok büyük eşeklik ettim Harry lütfen beni affet ,lütfen lütfen,lütfen.. 

- Boşuna ümitlenme Tommo bir dahakine buruşuk halinle yaptığın o çocuksu yavru köpek bakışlarını yutmazlar ona göre..

- Yaşasın ,yaşasın !!!!!

- Çok sevinme bugün akşam evlerine uğrayıp onunla konuşacağım ,belki ben seni affettim ama o affeder mi onu bilmiyorum.

- Yine de bir şey olursa söyle ben onun gönlünü alırım .

*****************************

Jennifer'dan 

-Anne, bavulumu toplamayı neredeyse bitirdim.

-Tamam bebeğim .Üzgünüm ama biz gelemeyeceğiz kızım biliyorsun -...

-Evet biliyorum anne işiniz var.Neyse ben uçaktan inince seni ararım.

-Tamam kızım güle güle.

-Bay bay .Dedim ve telefonun kapatma tuşuna bastım.2 ay sonra üniversiteye başlayacaktım ve onun içinde Dave ile Londra 'ya gidiyordum.Nerdeyse dünyanın diğer ucuna ..

Valizimi son kez kontrol edip kitaplarımı ve çokta dağınık olmayan odamı toplamaya başladım.Hizmetçiler bir yada iki saat önce evlerine gitmişlerdi,ben de evde yalnızdım,yapayalnız..

Tam kalan sok kitaplarımı da düzeltirken kapı çaldı.Dave gelmiş olamazdı ,çünkü o dün nişandan hemen sonra Londra'ya gitmişti.Annemlerin de işleri bitmemişti.Kafamı sallayarak düşüncelerimi dağıttım ve merdivenlerden aşağı indim.Kapıyı açtığımda karşımda asık suratlı bir Harry bulmak adetim olmasa da karşımda o ,yani Harry vardı.Ama ben sabah olanları kafama takmamaya çalışıyordum.

- Konuşabilir miyiz ?Bunu söyleyeceğini tahmin etmiştim ama ben sabahki olanlara dahil tek bir kelime etmek istemiyordum.

- Maalesef Harry..Bir daha görüşmemek üzere, kendine iyi bak.Dedim ve kapıyı suratına kapattım.

OYLAR VE YORUMLAR LÜTFEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heart BreakerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin