3 Ay Sonra
Alışkın olduğum asansöre binmeden Dave 'le konuştum.Bu aralar aramızdaki hafif buzlanma erimişti.Ve bugün de ben stajımdan çıktıktan bir saat sonra restaurantta buluşacaktık.Bugün Sevgililer Günüydü .Bu günü kutlamak hep bana saçma gelmişti,yani şimdiye kadar.Ha doğru ben size anlatmamıştım.Dave ile denemeye karar vermiştik.Daha doğrusu anne zoru daha iyi tanımlardı bunu.
Asansörün durduğunu belli eden şirin zil sesi kulaklarıma dolduktan sonra asansörün kapıları açıldı.Her hafta farklı konuklar alan bir programda staj görüyordum.Koridorun hemen başlangıcında gördüğüm Simon'a sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdim ve birlikte programın olacağı salona ilerledik.Salon baya genişti ve salonun yarısı seyircilerle kaplıydı.Buraya alışmıştım.Yani 1 Ayda ne kadar alışılabiliyorsa o kadar.
- Biraz sonra çıkabilirsin ama bugün Sevgilier Günü Partisi var ,bunu zaten biliyorsun Jenn o yüzden bugün ki konukları sen giydireceksin.Zevkine güveniyorum. Simon onay beklediğini belirten bakışlar atarken kafamı onaylarcasına salladım ,sonrada kulislere doğru yürümeye başladım.Dakikalar sonra koridorun sonundaki kulisin ağır kapısını ittirdim ve içeri girdim.İçerdekileri görmemle yerime çakılmam bir olmuştu. Karşımda Harry ve onun o sabahki arkadaşları vardı. Harry'de benim gelmemi beklemiyor olacak ki şaşkın görünüyordu.Tabii nerden bilsin çocuk benim burada staj gördüğümü ? Yanlarından geçerek kıyafetlerin dizili olduğu askılıkları karıştırıp onlara uygun bir kaç spor parça seçip ellerine tutuşturdum.İçlerinden siyah giyimli ve kolları koyu mürekkeplerle kaplı olan ve bir sadisti andıran siyah saçlı çocuk bana minnettar bir bakış attı.Herkes verdiklerimden memnundu.
- Tanrıya şükürler olsun ilk defa bizi palyaço gibi giydirmeyen bir stiliste rastladım.Tanrım!! Bunu söyleyende gine siyah giyimli çocuktu.Diğerleride onu onaylarcasına kafalarını sallayarak kabinlere girip üstlerini değiştirdiler.Bana teşekkür ederek kapıdan çıktıklarında içeride bir tek Harry kalmıştı.
- Anahtarlarımı unutmuşum onu alınca çıkacağım .dedi.Onu başımla onayladım ve kabinlere gidip telefonunu almasını izledim.Kabinlerden çıkınca anahtarlarını cebine sokuşturdu ve kapıya doğru adımladı.Demir kapıyı açmaya çalıştığında başarısız oldu.Bir kaç kez daha denedi ama başarısız oldu.Kalkıp yanına gittiğimde bende açmayı denedim ama başarısız oldum.Kilitli kalmıştık.Telefonumu cebimden çıkarıp saate baktığımda buluşmamıza 10 dakika kaldığını farkettim.Eğer buradan çıkıp o restauranta yetişemezsem Dave ona değer vermediğimi düşünecekti.Tam Dave 'i arayacağım sırada telefonumun ekranı siyaha büründü.Ah tam da zamanında.Kapanan telefonumu cebime geri sokup sıkıntıyla ofladım.
-Telefonunu kullanabilir miyim?Diye Harry 'e sorduğumda evet diye kafasını salladı ve ceplerini yokladı.
-Has-
-Bir sorun mu var Harry ?
-Telefonumu arabamda unutmuşum.Ah Gemma seni öldüreceğim.Ve tam o sırada elektriklerde kesildi.Tam da sırasıydı.Harry gibi bende yere çöktüm ve sıkıntıyla oflayan Harry'e döndüm.
-Sanırım kilitli kaldık ve bina da kapandı Jenn.
Oy ve yorum lütfen .