Jennifer'dan
Gözlerimi açtığımda yanımda Harry vardı.Sanırım dün ikimizde uyuyakaldık.Harry'nin üstümdeki elini yavaşça kaldırıp dün üşürüm diye verdiği ceketi üstüne örtüp ayağa kalktım.Galiba güneş yeni doğuyordu.Hava soğuktu ve benim üstümde sadece uzun ve askılı bir elbise vardı.Havanın soğuk olmasını pekte umursamıyordum açıkçası ..Uzaktan son bir kez Harry'e baktıktan sonra eve doğru yürümeye başladım.Dün hayatımda ilk defa rahatça uyumuştum.Kalbim sızlamadan...Kısa süre sonra evimizin olduğu patikadaydım.Odamın önünde olan ağaca tırmanarak pencereden içeri atladım.Ayaklarımın hali içler acısıydı.Çoğu yerleri çizilmişti ve kurumuş kanlar vardı.Acımıyorlardı zaten sadece sızlıyorlardı.Elimde yerden destek alarak ayağa kalktım ve dolabıma doğru adımladım.Dolabım benim aldıklarım ve annemin aldıkları diye ikiye ayrılıyordu ki ben annemin aldığı kıyafetleri sadece Dave ve ailesi geldiğinde giyiyordum.Siyah, uzun kollu dar , deri gömleğimi ,altına da dar siyah deri pantolonumu giydim.Evde bile sadece annemler olmadığı zamanlar eşofman giyebiliyordum.Saçlarıma dün sprey sıktırmamama rağmen hala iyi durumdaydılar.Ama ben düne dair sadece dün gece olanları hatırlamak istiyordum.Yani Harry'le olan kısmını.Saçlarımdaki gereksiz toka ve taşları çıkardıktan sonra kendinden dalgalı sarıya yakın kahve tonlarındaki saçlarımı yandan ayırıp hafif taradım.Göz ucuyla saate baktığımda saatin yeni 7 'ye geldiğini gördüm.Bir ,iki saate annemler uyanırdı.Gözüme incecik bir eyeliner çektim ve sonra üstüme kırmızı hırkamı aldım .Ayaklarım hala sızladığı için kırmızı spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirdim.Bu ayaklarla bir kez daha ağaca tırmanmayı göze alamadığımdan dünden beri kilitli olan odamın kapısını açıp merdivenlerden ayak ucunda indim.Verandaya varınca derin bir soluk alıp göl kenarına yürümeye başladım.
Louis'den
-Onu nerde bulacağımı bilmiyorum Zayn !!.dedim ve koltuğa sert bir tekme geçirdim.Lanet olsun nereye kaybolmuştu biranda lanet olası kıvırcık.Ellerimi saçlarıma geçirip Harry 'e saydırırken ,kapının sesi ortamdaki gerginliği bozdu.Niall kapıyı açtığında gelenin Harry olması olasılığına karşı kendimi hazırladım.Ama kapıdan içeri giren kişi tahminleriniz üzerine bizi rahatlatmak yerine daha da germişti.Gelen Kendall 'dı.Tanıdığımdan beri bir türlü ısınamadığım ısınamadığımız kızdı.Babası Harry 'i tehdit etmemiş olsaydı,dünyada tek Harry ,Kendall ve bir maymun kalmış olsa bile Harry 'nin maymunu seçeceğine emindim.O hiçte haz etmediğim tiz sesi kulaklarıma dolduğunda damarlarımın sinirden genişleyip 2 katı kan aldığına yemin edebilirdim.
- Harry'i aradım ama telefonu kapalıydı.Burada mı ? .Zayn'in de benim gibi gergin olduğu boynundaki damarların belirginleşmesinden belliydi.
- Burada Harry falan yok Kendall!!Biz de onu arıyoruz zaten !!! Ve işte Zayn patlar..
- Tamam o zaman haber alırsanız söyleyin mesaj atsın bana ...
- Söyleyeceklerin bittiyse git Kendall!!
- Tamam neyse görüşürüz !!! dedi ve el salladı .Sanırım kusacağım.Kendall gittikten sonra Zayn yumruğunu duvara geçirdi.
- O elini bir yerine sokardım ama neyse...Tanrım Harry o fahişeye nasıl dayanabiliyor!!!.Liam ,Zayn'i sakinleştirmeye çalışırken bende telefonumdan Gemma'yı tuşladım.Bir kaç dakika sonra Gemma'nın neşeli sesi kulağıma doldu.
- Alo ...
- Alo Gemma , nasılsın?
- İyidir Tommo , Lux'la uğraşıyordum.Bir sorun mu var ?
- Harry dün gece ortalıktan kayboldu,gidebileceği yerlere baktık ama bulamadık .Sen gidebileceği bir yer biliyormusun ?
- Louis göl evine baktınız mı ?
- Göl evi ?
- Eskiden Harry'le oraya giderdik.California'dan çıkınca 20 kilometre ötede ve siz de oraya yakınsınız ,yaklaşık bir 20 dakikada orada olursunuz.Göl evinde bulamazsanız ormana bakın ordaki ağaç evde de olabilir.
- Oraya baktıktan sonra seni yine arayacağım Gemma,ama Cox ve Ken 'e bellli etme sakın.
- Tamam merak etme burası ben de sizden haber bekleyeceğim.
- Görüşürüz Gemma.
- Görüşürüz Tommo . Telefonu kapattıktan sonra cebime attım.Zayn biraz da olsa sakinleşmiş görünüyordu.Derin bir nefes alıp heyecanlanmamaya çalıştım.
- Sanırım Harry'i buldum.
-Neredeymiş ?
- Az önce Gemma'yla konuştum .Küçükken gittikleri bir göl evi varmış .California'dan 20 kilometre uzaktaymış.Harry zaten arabasıyla gitmişti yani bulmamız kolay olacak.Umarım ordadır.Zayn rahatlamışçasına bir nefes verdi ve sonra konuşmaya başladı.
- Umarım Lou ,umarım ordadır.
**** 20 Dakika Sonra *******************
Jennifer'dan
Harry'nin elindeki battaniyeye iyice sarınarak ısımızı korumaya çalışıyorduk.Daha doğrusu çalışıyordum.Çünkü halinden hiç şikayetçi gibi durmuyordu.Üstümüzdeki battaniyeyi onun üstünede örttükten sonra Harry konuşmaya başladı.
- Nişanlandığın çocuk nasıl biri ?.Yutkundum.Aslında bu soru beklemediğim bir soru değildi.
- Dave, turuncu ve kıvırcıklı,mavi gözlü ve benden bir karış kadar da uzun ve birde çilleri var.
- Ya senin nişanlın ? O nasıl biri ?
- Gerçekten anlatmamı isteyeceğini sanmıyorum.
- Yani o kadar güzel ha ?
- Hayır .Güzellikte senin eline su bile dökemez o .Bana söylediği 2 kelime bile yüzümün kızarmasına yetmişti.
- Olsun yine de anlat sen.
- Kendall 'ın siyah saçları ve kahverengi gözleri var.Senden biraz daha etli ve boya kovasına düşmüş gibi.
- Bence gayet güzel bir kızmış.dediğimde Harry battaniyede olan ellerini serbest bıraktı.Elinin birini yanağıma koyduğunda vücuduma bir sıcaklık dalgası yayıldı.
- Öncelikle özür dilerim.dedi
- Ne için ? dediğimde yanağımı okşadı.
- Bunun için. dedi ve dudaklarımda dudaklarını hissetmem çokta uzun sürmedi .
2.Bölümle karşınızdayım.Lütfen yorum ve oylarınızı eksik etmeyin :D