- Noled olsun -

137 9 6
                                    

Multi ; Yaprak kanka :D

"Hey pislik alarmın seni uyandırmaya çalışıyor. Uyansana kız. Hey pislik alarmın seni uyandırmaya çalışıyor  Uyans-"

-The end

Yurt dışından aldığım bu alarmı annemin sesine göre ayarlamıştım. Daha doğrusu annem kendi ayarlamıştı.

Neymiş 'Yokluğumu aratmasın' mış mış mış. Hey kadın! Ben zaten on yedi yıl boyunca senin mübarek sesin yüzünden güne 'lanetlenerek' uyanıyorum. Tatile gitmişsin, bare orada rahat bırak.

Çarşafı üzerimden kaldırıp gözlerimi ovuşturarak yataktan kalktım.

Pofuduklarımı giyip lavaboya girdim. Aynanın karşısına geçtiğimde 'Anasının... Canavar! " deyip kaçasım geldi. Zaten marul gibi kıvırcık olan saçlarım daha çok marullaşmıştı.

Marullaşmıştı mı ? Ciddi misin yapraam!

Yüzümü yıkayıp, saçlarımı taradığımda az da olsa insana benzemiştim. Banyodan çıkıp odama gittim. Dolabımdan okul formamı çıkarıp giydim.

Görev 1 ; Ferit'i uyandır

"Hedefimiz Ferit'in çöplüğü! İleri!" deyip kendi kendime güldüm.

Ferit'in odasına bodozlama daldığımda uyuyor olduğunu gördüm. Yüzümü buruşturarak Ferit'e doğru ilerledim.

"Iğk öğk. Burası yanık kilotlu çorap kokuyor. Öf be öf. Yine hangi kızı eve attın noled ikizim?"

Birkaç kere nazikçe (!) dürtmeme rağmen uyanmayan Ferit'i, yatağında bulduğum sütyenle uyandırmaya çalıştım. Sütyeni burnuna kadar soktuğumda koklayarak uyandı."Anasını... Yaprak."

"Abazaya bak hele. Sütyen kokusunu alınca nasıl uyandı." deyip kafasına bir tane geçirdim.

"Elini sike..." deyip sustu. Çünkü benim 'Belanı sikerim , belan çoğalır.' adlı bakışlarım bir tek Ferit'e işliyordu.

"Yine hangi kızla fantezi yaşadın leyn. Sıçılmış kardeş."

"Yo , yo onlar benim." diye saçmaladığında göz devirdim.

"Hormonların bozukta bizim mi haberimiz yok."

Bu sefer göz deviren o olmuştu.

Odadan çıkarken "On dakikaya hazır olmazsan annemi arayıp 'Anne Ferit'in odasında puantiyeli sütyen buldum. ' derim. Annemin gazabını biliyorsun sonuçta." dedim. Arkamdan 'piç kurusu' diye tısladığını duyar gibiyim. Ehehe biraz piçlik yaptım.

Mutfağa inip iki tane derin kase çıkarttım. Nesquik paketininin yarısından fazlasını kendime , çeyreğini de ikizime koydum. Aslında hepsini kendime koyardım da acıdım. Dün gece o çok enerji tüketmiştir. Neyse ki onun odası altta, benim odam üstte olduğu için birşey duymuyorum. Kahpe kuduruk!

Sütüde üzerine ilave ettikten sonra "Fero!" diye bağırdım.
Birkaç dakikanın ardından uyku sersemiyle geldi.

Nesquikli kaseyi önüne ittiğimde aval aval bakıp "Bu ne?" diye sordu.

"Kahvaltı." dedim ve sütlü nesquikten bir kaşık ağzıma attım.

"Onu görebiliyorum zaten zekası nirvanaya ulaşmış ikizim. Ama bu keçi bokuna benziyor. Hem yuvarlak hem küçük." deyince kafasına yine ve yeniden geçirdim.

"Nimet o mal!" 

"Sen bizim çakma imanlı kıza bak. Geçen gün annem yumurta yaptığında 'Tavuğun sıçmığını mı yiyeceğiz?' diyen ebemdi zaten." dedi bizim Fero.

Yüzyıl Aşkı Geliyor (Yapku Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin