Multi ; Spor odasındaki sapık karşim fjxfjj
"Uyansana be terliksi hayvan. "
Tek gözümü açtığımda Ferit'in beni uyandırmakla meşgul olduğunu gördüm.
"Daha alarmım çalmadı mal ! " derken alarmım çaldı. "Hah bak şimdi çalıyor. "
"Ertelemişsin alarmı gerizekalı. "
"Ne ! Saat kaç şimdi ? " deyip yatakta doğruldum. "Yedi buçuk. " dediğinde yatağımda oturmuş Ferit'i yere atarak yataktan kalktım. "Ahh ! Popom. "
Banyoya girip duş aldım. Beş dakikada duş almak nedir bilir misiniz siz ? Beş dakikada da saçlarımı hafif nemli bırakacak şekilde kuruttuktan sonra banyodan çıktım. Odada Ferit'in olmadığını görünce dolabıma ilerledim. Lacivert kot şortumu , beyaz desensiz tişörtümü çıkarttıktan sonra giydim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı taradım ve kırmızı desenli bandanamı taktım. Hafif rimel ve dudak koruyucusu sürdükten sonra telefonumu alıp saate baktım. 07.45 idi. On beş dakikada hazırlanmıştım. Heyt bana be !
Aşağıya inip beyaz nayklarımıda giydikten sonra Ferit ile okula depar attık.
°•○°•○°•○°•○
"Ele güne karşı yapayalnız böylede olmaz ki. Nasıl da gittin insafsız. Böyle unutulmaz ki. "
Kampa giden okulumuzun servisinde biz kızlar olarak , Ahmet abinin açtığı şarkıyı söylüyorduk.
"Otursana leyn şuraya. Zaten şortun kısa. Dövülecekler listesi hazırlayacağım artık he. " deyip beni yanına oturttu Ferit.
"Abilik yapıyor bal kabağı. " deyip göz devirdim. Ne vardı yani şarkı söylediysek. İlla burnunu sokacak işin içine. Maydanoz.
Biz Ferit ile şoför koltuğunun arkasında oturuyorduk. Ne kadar ballıyız be. İrem ile Cem de bizim yanımızdaki koltukta oturuyorlardı.
"Ahmet abi şarkı değiştir. "
Arkalardan bir kızdı bunu söyleyen. Nil Karaibrahimgil'in bir şarkısı çıkmıştı.
"Geldiğim gibi gidebilirim. Aşktan vazgeçebilirim. Zincir yok ki benim boynumdağğğ. "
"Otursana lan. Katliam mı çıkartayım. " deyip beni tişörtümden çekmeye başladı Ferit. Eline vurup şarkıyı söylemeye devam ettim.
"Beni kendi yoluna çağırma. Benim yolum başka. Gittiğim yer başka , yokuşlarım başka la la la."
Şarkı bittiğinde yerime oturup soluklanmaya başlandım.
"Güzellik hiç oturmasaydın keşke. Bayram ediyorduk ne güzel. "
Sesin geldiği yöne baktığımda şaşkınlıktan küçük dilimi yuttum. Ama bu , bu spor odasındaki sapık...
"Canına mı susadı- Ayy Ferit ! "
Otobüsün içini çığlıklarım doldurdu. Çünkü Ferit çocuğa yumruk atmıştı.
"Şimdi de bayram ediyor musun lan ! " deyip bir tane daha yumruk attı Ferit.
"Ayy dur Ferit yapma. Cem ayır şunları. "
Otobüs durmuştu , Ahmet abi , Cem ve birkaç çocuk Ferit'i çocuktan ayırmaya çalışıyorlardı. Anca ayırabilmiştik hayvanı. Ferit'i taşımak için vinç gerekli bence.
Çocuğun kaşı ve dudağı patlamıştı. Ama Ferit'in sadece yanağı biraz kızarmıştı.
"Of Ferit ne yapıyorsun sen ? Seni kamptan atmalar- "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyıl Aşkı Geliyor (Yapku Serisi 1)
Humor"Senin için yolda yürümek zor olmuyor mu ? " diye sordum kıkırdayarak. "Evet zor oluyor. Kızlar önümü kesiyorlar. " deyip muzhipçe sırıttığında ne dediğini anlayıp yüzümü buruşturdum. Siz anlamadınız mı ? Fesat modunuzu açın yahu ! "Hem kendini t...