saat akşamın ikisinde uyandım gayet iyiydim.Jimin'e baktım tekli koltukta uyumuştu boynu tutulabilirdi.Yataktan kalkıp yanına gittim elimi yanağında ve o kalın dudaklarında gezdirdim gülümsedim onu dürttüm.
"Jimin kalk hadi yatağa yat "
mırıldandı.
"ne diyorsun Jimin "
beni belimden tutup kucağına çekip sarıldı ellerimi hareket ettiremiyordum nefesim kesilmişti ona baktım.
"Ji-jimin "
mırıldandı.
"uyumak istiyorum "
daha sıkı sarılıp kafasını boynuma gömdü.
sanırım nefes alamıyordum dudaklarım onun boynundaydı.
ÇILDIRIYORDUM....
"Ji-Jimin "
en sonunda pes etmiştim onu izlerken uykuya çoktan dalmıştım bile.
*****
Jimin'den
sabah olunca Seulgi'ye baktım gerçekten de o güzeldi izleyip gülümsedim o sırada uyanıp bana baktı.Sessizlik devam ediyordu beni ittirip ayağa kalktı sırıttım.
"Seulgi ne oldu bana olan aşkından vazgemiyor musun? "
omzuma sertçe vurdu inledim.
"ah acıdı "
" hakkettin"
telefon çalınca mesaj gelmişti mesaj şöyleydi.
"Mina'yı şu adreste kontrol et "
bu neydi şimdi?
"Seulgi ben gidiyorum "
hemen arabama binip o adrese gittim kapıyı çaldım hiçkimse açmamıştı açık olan pencereden içeri girdim kimse yoktu evi biraz gezdim yine mesaj gelince mesaja baktım.
"Mina seni bir erkekle aldatıyor "
buna inanmamıştım.
okula gitmiştim mina yoktu şüphelenmedim değil okulun kantinine gittim.Seulgi Jaebum ile gelmişti onlara baktım Jaebum denen herifi sevmiyordum sinirlenmiştim onları dinliyordum.
"ya jaebum böyle yapmasana "
bu neydi şimdi?
Seulgi'ye baktım.
"Seulgi yo joobom boylo yopmosono "
göz devirmişti bende sırıttım.Jaebum yine uğraşıyordu sinirlenmiştim bu herifi sevmiyordum Seulgi'ye yavşamaktan bıkmadı mı artık.zil çalınca sınıfa girdim Mina yoktu yine şüphelenmiştim.Seulgi ve Jaebum hala gülüp konuşuyorlardı sinirlenmiştim Mina yanımda olmadığı için ders sonu Seulgi'nin kolunu tutup çantasınıda sırtıma alıp sandalyeye otutturdum.Bana bakıyordu mal mal sırıttım Jaebum yanımıza gelip Seulgi'nin kolunu tuttu bende tuttum.
"hayırdır Jimin "
sırıttım.
"asıl senden hayırdır "
Seulgi bana bakıyordu.
"Seulgi benle gel "
"hayır burda kalıcak "
"sanane Jimin "
"Jaebum sinirimi bozma git burdan "
"sinirini bozarsam naparsın? "
"jaebum yüzünü dağıtmak istemiyrum git artık "
"Seulgi benimle gel "
"hayır Seulgi gitmiyorsun "
"gidicek "
Seulgi'yi çekiştirince belinden tutup kendime çektim bana bakıyordu.
"Seulgi gitmiyorsun "
"ta-tamam "
Jaebum sinirlenip gitmişti Seulgi'yi bıraktım dersi dinliyordum o sırada Seulgi kafasını masaya gömüp olmuştu gülümsedim o cidden güzeldi ders sonu geldiğinde Seulgi'yi kucağıma alıp eve doğru ilerledim bizi Seungwan görmüştü gülüyordu .
neden böyle gülüyordu ki şimdi.
eve geldiğimizde Seulgi'yi yatağa yatırıp üstünü örttüm Seulgi mırıldandı.
"Ji-Jimin "
yine telefonuma mesaj gelmişti bakmamıştım.Gece olmasına az kalmıştı hazırlanıp adrese gitmiştim.
Seulgi'den
uyanıp etrafa baktım Jimin yoktu yine telefonumu alıp baaktım Seungwan'dan bir sürü mesaj gelmişti güldüm çok özledi heralde beni onu aradım.
"Seulgi bomba haberim var "
"benimde kanka dur ilk ben anlatıyım "
"ya banane ilk ben anlatıcam "
"of anlat "
"kanka bugün Jimin "
"ee "
"kanka Jimin bugün "
" anlatsana be artık "
"SENİ UYURKEN KUCAĞINDA TAŞIDI "
" OHA NE-NE CİDDİ MİSİN?
"EVET "
çığlık atıp yataktan düştüm kalkıp telefonu almıştım.
"SEULGİ İYİMİSİN? "
"HAYIR KANKA İYİ DEĞİLİM "
"neyse ben kapatıyorum "
Seungwan'a yavşamasam tabikide olmazdı.
"bye bebeğim "
telefonu masaya koydum karnım acıkmıştı mutfağa gidip ramen yapıp yedim etrafa bakındım Jimin yoktu merak etmiştim araba sesi geldiğinde dışarı çıktım Jimin fazlasıyla üzgün görünüyordu koşup bana sıkıca sarıldı nefesim kesilmişti.Jimin'i bu kadar üzgün görmemiştim sanırım ağlıyordu.
"Ji-Jimin ne oldu? "
"Mina beni aldattı "
BÖLÜM HAKKINDA Kİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
TÜM OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDERİM
SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BENİM İÇİN ARKADAŞTAN FAZLASIYDI//SEULMİN(+18)
Novela JuvenilBen ona göre arkadaştım sadece daha fazlası değil. Ama o benim için arkadaştan fazlasıydı. neden mi? çünkü ona aşıktım. peki söyleseydim napardı? benden nefret eder miydi? beni eskisi kada...