Ja žijem!!!
Tý, čo pozorne čítajú, vedia, že som bola na tábore. Alebo aj nie. Dobre, dobre, to teraz neriešme. Ide o to, že to bol hádam najlepší tábor v mojom živote. Prečo?=============> ZOZNÁMILA SOM SA S NIEKOĽKÝMI PJO FANS!!!!!!!!!!
Viete, aké je super, pokecať si o PJO s niekým, kto to tiež čítal? ❤❤❤
Poďme po poriadku. Jednu fangirl som spoznala pri jednej hre na začiatku. Mali sme povedať niečo, čo si myslíme, že nikto iný z našej skupinky nerobil. Ak to robil, sadol si nám na nohy. Ja som už mala v hlave, som Percy Jackson fangirl. Veď tým nemám čo stratiť, že? Pri najlepšom sa dozviem, že niekto z našej skupinky má tiež rád Percyho Jacksona. Keď na mňa prišiel rad, povedala som, ,, Nechcem sa chváliť, ale som fanúšik Percyho Jacksona." A potom sa jedna z mojich animátoriek postavila a povedala, ,,Aj ja!" A sadla si mi na nohy. MOJA ANIMÁTORKA JE PJO FANGIRL!!!
Skvele sme si pokecali.😄
Ďalšie dve som spoznala tak, že som na sebe mala CHB tričko a ony si ho všimli. Bolo to supééér!!!!!!!
Naviše som s jednou babou (ktorá je mimochodom rovnako strelená ako ja) Hanou prišla na kopu vecí! Napríklad, že Jason aportuje.
Vysvetlenie =============> Zeus/Jupiter sa nudí, tak hádže na zem blesky so slovami, ,,Jason, aport!" Jason letí po blesk a prinesie ho späť.
😂😂😂
Viem si to živo predstaviť. Thália krúti hlavou a hovorí, ,,Čo to mám za rodinu?" A Artemis sa tvári, že to nie je jej rodina.😂😂😂 Apolón stojí pred zrkadlom a vedie s ním takýto rozhovor:
Apolón- Zrkadielko, zrkadielko, povedz mi, kto je na svete najkrajší?
Zrkadlo- Afrodi...
Apolón- *usmieva sa a ukazovákom prejde po zrkadle* Pšššt...
Áres behá a vykrikuje, Vojna a Héfaistos je v bezpečnej vzdialenosti od všetkých. Aténa radšej ide do knižnice. A Héra... No... O tej sme vymysleli niečo iné.😏😏😂Predstavte si poradu bohov...
Héra- Musím vám oznámiť, smutnú správu...
Héra- Umieram!
Všetci- ...
Annabeth- *z davu* TO TO TRVALO!!!
Héra- Ale nie, ja naozaj umieram!
Všetci- *tlieskajú*
*Zeus a Létó si na to pripíjajú*
Héra- ...To, že je Héra nesmrteľná teraz neberieme do úvahy. 😁
😂😂😂Taktiež, keď sme boli na túre, našli sme na zemi obal od pitia z McDonaldu. A prišli sme na to, že =============> TAM BOL NICOOO!!!
Jedna malá baba sa nás pítala, kto je Nico.😂 Už ani neviem ako, ale povedali sme jej, že je gay a ona sa spítala, ,,A koľko má rokov, že už môže byť gay?" Povedali sme jej, že je to malí, zlatý chlapček... Keď sme začali počítať, koľko má vlastne rokov, trklo nám, že je vlastne taký starý ako mi... približne...😐😐😐 😂 Raz sme jej povedali, že je Happymeal a ona na to, ,, Hoďte ma do hrobu." 😂😂Rehotala som sa ako blázon.😂😂😂Ako vidíte, ja som si predošlý týždeň užila. :3
A čo vy? Poznáte nejakých PJO fanúšikov osobne?Majte sa oceánsky modro a...
Αντíο ιμíθεους!
Katka 🔱Aj keď som nebola pri mori, dajme si zopár plážových obrázkov na koniec.❤
YOU ARE READING
WE ARE DEMIGODS [pjo hoo things]
RandomVitajte polobohovia! Καλώς ημίθεων! tejto 'knihe' budú rôzne blbosti pre polohov. Vtipy, hlášky, atď... Veď proste chápete, také tie typické magorinky, ktoré pochopíme iba my ροΙοβοΗουια. Lebo smrteľníci nás proste sakra nechápu. XD !!!UPOZORNENIE...